foto's gezocht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lenneke
Berichten: 208
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: boxmeer

foto's gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-03 20:55

hey mensjes,

ik heb laatst een mooie tekening van een fjord gemaakt, nou wil ik kijken of ik ook meer kan.....dus wie zou mij een foto willen bp'en zodat ik er een tekening van kan maken.....je kunt et resultaat helaas niet zien Boos! onze scanner doet et soms maar ik weet nie hoe je ze op internet moet zetten Verward Schijnheilig
groetjes xxx lennie OK dan!

Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 21:01

Ik kan je geen foto geven maar wel uitleggen hoe je een foto op bokt plaatst:

Eenmaal je foto gescand hebt ga je naar een site (bijvoorbeeld www.pixfun.com ), daar kan je je foto's uploaden, dan klik je met je rechtermuis op de foto die je zopas geupload hebt, je klikt op 'eigenschappen' (via je rechtermuis) dan kopieer je hetgeen naast 'adres (URL)' staat. Hier op bokt klik je dan op Img je plakt de tekst van de URL en dan klik je opnieuw op Img en klaar is kees!
Hopelijk was mijn uitleg een beetje duidelijk (ben er gewoonlijk niet zo goed in Knipoog )

Meer uitleg vind je hier op bokt maar je kan het ook altijd aan mij vragen... (om meer foto-upload-sites kijk je beter op bokt, daar staan bergen op Lachen )

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 21:54

Je kan een foto uit mijn profiel halen als je dat leuk zou vinden, Veel plezier met tekenen he! En maak die scanner maar snel zodat je al je tekeningen en fotos op Bokt kunt laten zien!

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 22:04

ja mag ook wel een foto van mn paardje moet je me ff pb-en

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 22:43

uit mijn profiel mag je ook wel een foto halen als je dat wil...