Stomme ziekenhuizen ook!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-01 11:33

Sjongejonge...ben ik ff witheet! Extreme duivel Boos!
Ik moest een borstfoto laten maken in het ziekenhuis, want mijn moeder heeft borstkanker gehad, dus moet ik iedere 3 jaar en vanaf mijn 30e elk jaar.
Ik was al niet blij, want ik vind het maar niks, dat geplet van je borst en daarbij.....ze zullen maar wat vinden, je denkt er toch over na....brrrrr.
Mijn huisarts liep al 3 maanden aan te dringen dat ik nu echt moest gaan.
Mijn moeder heeft twee verschillende soorten kanker gehad die beiden niet op de foto te zien waren, vandaar dat de huisarts ook doorverwees voor een echo.
Eerst die foto: Bob meegenomen, als steun, mocht ie niet mee naar binnen. Ik was zo gestressed dat ik niks meer kon uitbrengen, was dat hij op zijn strepen ging staan, zodat ze toch maar een loodschortje gingen halen.
Oke...daarna de echo...
Komt dat mokkel terug dat ze geen echo gaan maken, omdat ik geen klachten heb?!?!?!?! Verward
Ik uitgelegd, van blablabla. Nee hoor...deden ze niet!
Ik mijn huisarts buiten gebeld met mobieltje en die meteen weer gebeld.. Nee...ze doen het echt niet!
Nou breekt dus mijn klomp he. Gaan ze er zo prat op dat je bij het eerste bultje naar het ziekenhuis moet rennen, dat als het in je familie zit je extra moet opletten, je goed moet laten onderzoeken preventief. Mijn huisarts dringt al tijden aan dat ik op moet schieten. De kanker van mijn moeder zag je niet op de foto, maar alleen op de echo...en dan maken ze gewoon geen echo!!!!!!!!!!!!!!!
Ja...tenzij ze straks iets op de foto zien....maar ja...dat was bij mijn moeder dus ook niet.
Echt sukkels weer hoor daar! Boos!


Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 11:36

Duidelijk een geval van ontzettende MISCOMMUNICATIE Frusty

sterkte ermee

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 11:37

Ik heb wel eens ooit het gevoel dat ze het aantal patienten niet af kunnen, dus dan maar naar huis sturen, niet behandelen en in sopje laten gaarkoken. Hou maar op, ik snap precies wat voor ergernis dit voor je moet zijn.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 12:10

en nu??????

Voorzitster AFM

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 12:33

Tsjessus. Wat een belachelijk gedoe zeg. Dat schiet toch niet op?
Succes er mee.
Wat zijn het toch een eikels/eikelinnen soms in het ziekenhuis.

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 12:34

foei Suzanne: ik het ziekenhuis mag je je mobieltje niet eens aan hebben staan!!

maar ik snap je reactie hoor!

wat een *piep*-ers.............

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 12:35

Lekker banketstaaf!
heb je je zelf net over die drempel gesleurd.... krijg je dit!

Ik heb op tv wel eens gezien hoe zo'n mammografie (want zo heet het toch) er aan teo gaat,
lijkt me een beetje genant,
maar alles voor je eigen gezondheid toch?


Petra1
Berichten: 103
Geregistreerd: 03-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 12:47

Ik zou als je zelf ook maar IETS twijfelt gewoon zeggen dat je zelf betaalt. Je gezondheid - en uiteindelijk je leven - gaan toch voor!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 13:06

Jemig wat frustrerend...! Frusty

Moet ik helpen ramen ingooien daar??? Kom er meteen aan! Wat een ontzettende stomkoppen zeg, het is wel jouw leven waar nu eventjes lichtzinnig over wordt gedaan! Boos!

Bij mij hebben ze ooit een knobbeltje weggehaald, was achteraf niet kwaadaardig, maar ik weet maar al te goed hoe die spanning voelt.

Ander ziekenhuis proberen? Sta op die echo hoor, al moet je hem in canada gaan halen!

Succes! Mieke

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-01 22:11

Tja....pas als er klachten zijn maken ze die echo. Ik heb overwogen om naar mijn huisarts te gaan:" Ik heb pijn in mijn borst..."
Na ja....ik wacht die mammo wel af. Idd niet fijn hoor, je hele borst wordt geplet onder een plexiglas plaat: eerst van boven naar beneden, dan van links naar rechts. Pijnlijk... maar ja..het heeft wel een functie. Tenzij je een vorm van kanker hebt die toch op een foto niet te zien is.

heheheheh...ik vroeg me opeens af hoe ze zo'n foto maken bij mensen met borstimplantaten, toen ik daar stond. Ik heb niet zo'n grote voorgevel, maar je zal maar Lolo Ferrari zijn.... Party!!

Ehm....ik had mijn mobieltje uit hoor Schijnheilig , buiten heb ik 'm aangezet en pissig mijn doktertje gebeld! Schijnheilig

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 07:38

grinnik,
ok, dan is het goed!!

nee hoor, het was een grapje natuurlijk Suzanne, ik kan me jouw reactie helemaal voorstellen en vind dat je moet gaan voor datgene waar je in gelooft!!!!!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 07:40

Belachelijk!!! Zouden ze het bij een ander ziekenhuis ook niet doen??? Dit soort dingen snap ik dus echt niet... Verward

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 08:37

Ja maar Suzanne, kan jij jouw huisarts dan geen contact op laten nemen met die banketstaaf's in het ziekenhuis?

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 08:42

Dat is en goed idee Suzanne, als ze het zo niet willen doen dan zeg je gewoon dat je pijn in je bost hebt. Ja je liegt dan wel een beetje Cool maar het gaat wel over je gezondheid! Doen dus, stomme schijtlui in dat ziekenhuis zeg, leg je het uit doen ze het nog niet !! daar moet ik echt van Misselijk .

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 09:00

Ze kunnen tegenwoordig toch een DNA test doen waar ze de specifieke gen kunnen achterhalen, als je die gen hebt kun je bv ter voorkomen je borstweefsel laten verwijderen, dan krijg je implantaten....

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 11:20

Implantaten?! je bedoelt silliconen? Gatver, ik krijg al een tumor alleen al van dat idee! En het ziet er nog niet uit ook, plastic boobs!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-01 12:04

Whahaha...en foto's wordt een probleem met die silliconen lijkt me, want die plet je niet zomaar!

Petra1: het ergste is wel dat ik al zelf betaal, want ik ben particulier verzekerd. Ze moeten dus niet zeiken!
Mijn huisarts heeft meteen gebeld na mijn telefoontje, maar die kreeg zelfs geen poot aan de grond!!

Maarre...ik voel wat vreemde steken in die ene borst... Schijnheilig

janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 13:15

s
Laatst bijgewerkt door janna op 31-03-22 17:38, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 16:44

Matug!!! Neej, dit vind ik echt erg, zomaar!! Wat nou als dr net zoals je moeder zoiets zit? Fijn, dank hun wel dat ze die echo niet gemaakt hebben Boos!
(Dit klinkt een beetje vaag haha)

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Fitzroy

Berichten: 25043
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 21:09

Vreemd hoor, Suuz, want bij mij is het ook gedaan omdat het in de familie zit. En toen was ik ook nog geen 30 ......

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-01 22:34

Heb jij wel een echo gehad dan Fitz???
Ik heb dus wel de foto gehad...elke drie jaar en vanaf mijn dertigste elk jaar...
Maar die echo willen ze dus pas maken als ik klachten of aanwijzingen (knobbeltjes) heb. Al ben ik 60 dan maken ze die echo hier nog niet! Boos!

Inderdaad...ze spelen wel op die borsten van mij opeens... Party!! Ik moet nodig een echo denk ik...

Fitzroy

Berichten: 25043
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 07:28

Yep, ik heb wel een echo gehad. Maar ik zit me opeens te bedenken dat er wel een knobbel in mijn borst zat, dus dan zal het daar wel mee te maken hebben.

Ik moest vanaf mijn 30e samen met mijn zus wel ieder jaar komen voor een mammografie, maar daar is het eigenlijk nooit van gekomen, beetje dom wel.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, Amber_anne, claudtje, Cloud, Diddykong, Duhelo, Ellen_ov, evita2, gerlindie, HELder, Jorex, JoyenUnory, Maanon_, Melanie_D, MiVita, Mondy, r0bijn, rien10, SentiBot, Slmt9, stella92, Steppe, Switch2016, Zoe_85 en 82 bezoekers