Maxima

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-01 08:45

Ben erg benieuwd wat jullie van Maxima vinden. Ik vind haar persoonlijk mooi en leuk en die Willem wordt er ook wat joliger van!


Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 09:23

Leuke meid, Wellicht de Nederlandse Di? Ik vond het koningshuis altijd reuze saai en nu wordt het wat opgevrolijkt.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 09:29

Leuke meid was blij dat ze er normaal uit zag ipv met opgestoken haar en truttige kleding.

Snap alleen niet wat zo´n leuke meid met zo´n lelijkerd als Alexander moet Verward . Sorry mijn mening hij is echt lelijk Frusty .

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 09:38

maar pris t is een prins. en t gaat toch uiteindelijk om t innerlijk en niet om t uiterlijk. ook al lijkt me zijn bankrekening ook wel erg aantrekkelijk net als de bekendheid die je ermee verwerft.
maar ze is wel een leuk persoon. alleen ze moet zich ind e winter niet kleden in een jurkje omdat ze denkt dat t zomer is.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 09:53

Ik vind het een spontane meid, en je kunt ook echt zien dat ze gelukkig zijn met elkaar.
Jaja, hier Dorine haar gezeur weer over haar gevoel, maar die verliefde blikjes tussen die twee zijn NIET NEP!
En wat Alex betreft (is zijn roepnaam!), Maxima zal wel blij zijn met zijn rijkdom, maar dan had ze nog driehonderd andere rijke alleenstaande jongemannen kunnen pakken die in haar omgeving ronddwarrelden destijds, en rijker waren dan Alex.
Prins, dat klinkt wel rijk, maar hier in Nederland is onze prins niet zo rijk als elders op de wereld.
Daarbij is de pa van haar al behoorlijk rijk, en liet Maxima altijd met mensen omgaan van gegoede stand, om het zo maar te noemen.
Tenslotte wilde hij dat zij in goede kringen verkeerde, en daar uiteindelijk zou trouwen grijnz...
Zij is best knap en had het voor het uitkiezen wat partners betreft, maar koos toch voor Alex.
Schijnbaar heeft Alex iets in zijn karakter, wat haar aansprak.
Partner zijn van Alex heeft zo zijn nadelen. Als je, bij het allerbegin van verliefd zijn, al weet dat hij waarschijnlijk koning wordt, en dat je je dan wel moet gedragen als zijn vrouw zijnde...
Ze koos toch voor hem en dat vind ik moedig.
En zij is ook een heel moedig vrouwtje, want tijdens de verloving op tv was ze veel openhartiger dan dat de koningin had gewild grijnz...

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 10:01

Ik heb Alex meegemaakt in mijn vorige werk, en het is een hele aardige, sympathieke vent die nog humor heeft ook! Pling Dus ik snap best dat Maxima lol heeft met hem. Ik meer medelijden met haar ivm haar schoonmoeder, dat vind ik zo'n draak die Beatrix Boos!

Voorzitster AFM

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 10:16

ik vind ze echt enorm schattig met z'n tweeën. En ik ben op dezelfde dag jarig als Maxima, dus wat dat betreft... Leuk mens, en hij gaat er idd ook op vooruit.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 10:26

Dorine wat beschrijf je dat weer mooi hihi.

Ik denk wel dat het klopt. het gaat ook niet om het uiterlijk maat van binnen. Geloof best dat hij leuk is. Maar als ik verhalen lees en hoor uit haar verleden gaat ze toch om met mensen die "mooi" zijn Haha! .

Ach we wachten maar af.

Trouwens met dat interview was beatrix volgens mij voor het eerst HAARZELF. Heel anders dannormaal minder stijf en truttig. Scheve mond\

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 10:30

Het lijkt mij een tof mens!
En Alex is ook wel aardig volgens mij, ik heb hem irl wel eens ontmoet... Maar ik weet niet of hij mij nog wel zo aardig vindt, *grinnik*

Enne, het oog wil toch ook wat?

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 10:36

Nederland als Republiek!!

Opzouten met dat koningshuis.. Door die 2 zat heel Eindhoven gisteren dus muurvast omdat er zo nodig wat verkeersaders dichtgegooid moesten worden voor een suffe parade van die 2..

Wat interesseert mij het wat die 2 voor elkaar voelen en wat ze allemaal (gaan) doen? helemaal niets..

BTW hier zijn al tig topics over geweest..

Maar wat mij betreft mogen ze dat koningshuis dus afschaffen. Zonde van het geld.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 10:43

En ik vind een monarchie wel toppie!
Lekker zo'n "wij" gevoel...

Enne beetje off-topic!
Wat vind je nu van MAxima? Verward

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 10:47

haha bart dat roep ik ook altijd omdat ik Bea zo'n onsympathiek klotewijf vind, maar Alex en Maxima mogen van mij blijven hoor!

Voorzitster AFM

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 10:48

Off Topic bartVB?
Het ging erom wat je van maxima vond?? Haha!

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 11:00

Lips are sealed *LOL* Haha! Pling Schijnheilig

Voorzitster AFM

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 11:03

hahahah GO BART GO.

Haha! Schijnheilig Lips are sealed

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 11:16

Ik vind haar wel leuk...zonde dat ze nou in van die truttige Bea kleren moet lopen.
Enne...het flatteert haar ook niet. Ze is best stevig gebouwd en...ze heeft ballonkuiten! Party!! En dat onder zo'n kuitlang rokje...ze zal zich vast doodschamen!

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 11:17

Sjuimpje, waarom zou Alex jou niet zo aardig meer vinden??

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 11:20

Ach waar staat dat je volmaakt (volgens jou dus dun denk ik want je hebt het over balonkuiten) moet zijn? Laat haar lekker stevig zijn.... en schamen? Nou als je naast Alex loopt dan durf je ook wel in zo'n rokje te lopen Schijnheilig . Weet je wat ik niet snap? Heeft hij zo'n geel gebit n laat hij er niks aan doen. echt Misselijk Of valt mij dat alleen op?

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 11:24

Ik heb nogal bonte opmerkingen gemaakt over hem...
terwijl hij naast mij in het pashokje een rijbroek aan het proberen was *LOL*

was een beetje melig...

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 11:25

Komt hi je in de winkel passen? Laat hij ze niet thuis komen?
Hmm hij hoort dus niet in het rijtje van mister Boktsnob !!! Haha!

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 11:26

Ik zeg niet dat je volmaakt bent als je dun bent, ik zeg zelfs niet dat je volmaakt bent als je geen ballonkuiten hebt. Maarre....ze HEEFT wel ballonkuiten en ze zal zich wel doodschamen...niet OMDAT ze ballonkuiten heeft, maar omdat ze kleren aan moet die dat lekker accentueren!!!!
Ik ben niet bepaald tevreden met mijn achterwerk en ik schaam me dood als ik de straat op zou moeten met iets wat mijn reet lekker accentueert....liever verbloem je zoiets!
Enne...volmaakt is niemand, maar als ik het over mezelf heb, ben ik liever dun, zoals ik ben...alleen dan minder zadeltassen.... Party!!


Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 11:33

Meppel ging niet door vanwege MKZ (stadje is wel voor veel geld opgeknapt),maar nu is Drenthe -mijn regio -alweer in rep en roer om alles volgens schema te laten verlopen .

Gisteren waren ze hier alweer aan het oefenen,politie enzo om de tijd af te meten hoe ze van a naar b reizen Verward Hoezo media circus?

Ik moet wel zeggen dat de eindlocatie er wel een is van STIJL

Dus allemaal kijken !

Maxima is een leuke meid ,voor Alex is het goed dat is gelukkig is.Straalt ie echt wel uit,toch?

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 11:37

Hij kwam gewoon onder openingstijd met een colonne auto's naar de winkel, wel 4 bodyguards mee natuurlijk...maar zelfs die vielen me tegen, zat zo'n eng mager scharminkeltje bij...

Enne, hij had een hele lelijke broek uitgekozen...
Ik vind bandplooi heel mooi maar hij had modelletje piloot...

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 11:41

Hahahahahaha...zie je lekker alles hangen... Misselijk
Maar ja...wie verwacht er nou dat ie naast je staat????? Haha! Of wist je dat?

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 11:48

neuh,
wist dat hij in de winkel was,
dus ik lekker baldadig met een vriendin over hem roddelen terwijl ik ook een rijbroek aan het passen was...
Ik stap dat hokje uit om te kijken of die broek een beetje goed zat, ligt mijn vriendin helemaal in een deuk, ik kijk nietsbegrijpend ( Verward ), zo van het zal wel...
draai me om om weer een andere rijbroek te passen en toen stapte hij dus net zijn hokje uit... Bloos
Ben maar heel snel achter het gordijntje gesprongen *LOL*