Meeting met Lovely....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-01 11:41

Ik bedacht me ineens dat ik nog nooit een verslag gemaakt had van mijn bokt-meeting met Lovely!
Tussendoor nog even gemeet met Von en heerlijk gegeten bij Phia en Henk, waar Fitzroy en Julke ook waren, dus het was eigenlijk wel een ware "bokt-meeting"!

De eerste dag van mijn welverdiende vakantie ging dit provinciaaltje dus op weg naar de grote stad! Op 1 of andere manier klopte de routebeschrijving niet, maar door stom toeval vond ik toch waar ik wezen moest em op de minuut af op de afgesproken tijd!!!

Lov was er nog niet, want die was die ochtend haar nieuwe autootje aan het ophalen en het duurde allemaal wat langer. Maar nadat ik even het terrein van de stallen had bewonderd, kwam ze er ook al aanscheuren in haar nieuwe rode vriendje!!!

Lekker een kopje thee/koffie gaan drinken, ondertussen kwam Von binnenwaaien. Von die heeft inmiddels haar paardjes ook op dezelfde stal staan, maar toen nog niet, dus die heb ik niet gezien! Wel even uitgebreid over gehad natuurlijk!

Daarna naar Labje: lekker uit de wei gehaald, uitgebreid gepoetst (Lov neemt echt alle tijd om optimaal voor Labje te zorgen, ik schaam mij gewoon, omdat ik vaak alleen maar even een borsteltje over Tender heen gooi en vervolgens opzadel. Maar dat verschil zit 'm erin dat ik dagelijks natuurlijk de kans krijg veel meer met mijn paardjes op te trekken dan Lovely!) en opgezadeld (Lab had net een nieuw zadel!).

Alles tusen Lab en Lov was precies zoals ik het had verwacht: een optimale samenwerking en begrip. Niets spectaculairs, maar gewoon een super-verstandhouding, wat resulteert in een heerlijk licht-gereden paard! Alles liep net zo soepel en makkelijk, dat ik echt jaloers werd! ZO wil ik rijden, DAAR doe ik het voor, DAT wil ik ook bereiken!!!!

Daarna zijn we naar Phia en Henk geweest, lekker gekletst, kennis gemaakt met Fitzroy en Julke, paardjes gekeken, appeltaart gegeten etcetc. 's Avonds echte Bink-pasta gegeten (het was inmiddels half 10, voordat we aanschoven! Niet normaal toch?!) Daarna heerlijk gebokt en gechat, verschrikkelijk gelachen, echt waar!!!

Om 2 uur 's nachts weer richting A'dam. Toen nog even zitten kletsen en foto's gekeken van Labje. Om 4 uur slapen. Om 9 uur was ik natuurlijk alweer wakker (de koeien moeten gemolken worden in de provincie, haha!) en het lukt mij nog een hele poos om mijzelf te vermaken zonder Lov wakker te maken! (inmiddels wist ik ook precies welke boeken over rijtechniek ik wilde kopen en welke niet, grijnz!!!! Kun je wel raden hoe ik mij vermaakt heb!)

Toen Lov ook weer terug was ik het rijk der levenden, hebben we lekker ontbeten en tot ver in de middag zitten bomen over alles wat een vrouw zoal bezig houdt in het leven……….(?!)

Daarna ging Lov weer naar Labje en ik naar huis (dan kon ik nog net rond etenstijd weer thuis zijn!)!!

Ik heb een heerlijk weekend gehad en wil iedereen die daaraan mee heeft gedragen: Von, Phia, Henk, Fitzroy en Julke verschrikkelijk bedanken. Maar voor alles gaat mijn bewondering en dank uit naar Lovely: ze is precies zoals ik me had voorgesteld: een super-lieve meid, die alles overheeft voor haar paardje, met wie ze een verstandhouding heeft, die je gewoon niet vaak (meer?) ziet!

Lov: bedankt voor het fijne weekend, ik hoop dat we het nog eens kunnen herhalen "in de provincie"!!!!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 11:49

Hihi, ik word wel steeds nieuwsgieriger naar de boekencollectie van Lov hoor! Had al van haar gehoord dat jij je daar prima mee had vermaakt... Lachen

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 12:12

Was inderdaad errug gezellig en we hebben vreselijk gelachen!!!! Eigenlijk nog een keer over doen en dan wat eerder eten Vingers aflikken . 21.30 is natuurlijk errug laat maar dat is hier normaal Verward .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 18:17

Bloos tja, daar ga ik wel van blozen hoor, zoveel lieve en aardige dingen zijn er zelden in zoveel korte tijd tegen mij gezegd.
Het was inderdaad een reuze gezellig weekend, Tender heeft de grote gevaarlijke stad Amsterdam prima overleefd.
Lab vond het ook reuze gezelli al die aandacht, hij vindt het altijd prima als er gasten komen; ze komen uiteraard ook voor hem.
Leuk te horen dat mijn verstandhouding met hem zo duidelijk te zien is, ik voel het wel zo maar ik vind het ook normaal, dus ik denk dan niet dat het opvalt.
Bij Phia en Henk was het ook heel leuk en we hebben inderdaad vreselijk gelachen.

Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad (met mij en de bibliotheek). Zeker weten dat ik eens naar het platteland kom hoor.
(uhm, de routebeschrijving klopte wel als je niet de a9, maar de a2 had genomen.....pompom.)