pijnlijke les geleerd.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gamble
Berichten: 759
Geregistreerd: 31-01-02
Woonplaats: ledeacker

pijnlijke les geleerd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-03 09:01

Ja, ik weet het ik ben een domme gans. Verdrietig
Omdat ik met warm weer veel last van eczeem aan mijn voeten heb liep ik lekker op slippertjes. Niet meer bij nagedacht en met onze dochter naar de manege en ja hoor meneer gaat op mijn kleine teen staan, gelijk gekoeld maar nu is hij natuurlijk pinpelpaars, mega dik en zeker niet de kleinste meer. Hij zou nog wel eens gebroken kunnen zijn maar ze doen daar toch niets mee dus ik kijk wel even aan. Gisteren toch mijn laarzen aan, au au en gereden. Vandaag en morgen maar even niet, lekker longeren en de wei in. Lachen Lachen Heeft meneer vast geen bezwaar tegen.
groetjes Desiree

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 09:04

Oei! Da's niet zo fijn!
Ik loop met dit hete weer ook met slippers op stal. Ik heb een hekel aan zweetvoeten en die krijg ik toch met erg warm weer...

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 09:10

zoiets heb ik een jaar of 20 geleden gehad, de 1e dag van de vakantie, weken met m'n (kapotte) voet omhoog gezeten, ging ff een pony een klontje brengen!

Nu loop ik ALTIJD op goedgekeurd veiligheidsschoeisel op stal en nog is het fout gegan. >:(<

Mijn koudbloed flipt ergens van met in de wei zetten, draait op 1 voet (met ijzer) om en onder die ene voet zit......mijn wreef en daar dit geen stalen kap!
4 middenvoetsbeentjes gebroken, wilde geen gips, want ik heb vakantie en MOET nu mijn paard opvoeden en verkeersmak maken, mijn voet is alle kleuren die je kan bedenken Party!! en verkleurt met de dag, het is vorige week gebeurd en ik krijg nu pas pijn.......eigenwijs hè, geen gips.....gewoon doorgaan met rijden en de rest van dag en nacht met mijn voet omhoog..... Ziek

sterkte met je teen Vriendjes zijn?

Tip: koop een paar goedgekeurde veiligheidsjodhpurs, ook voor je kind! OK dan!

gamble
Berichten: 759
Geregistreerd: 31-01-02
Woonplaats: ledeacker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-03 09:23

Gaan we inderdaad meteen doen.

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 09:23

Jeetje Smurf, kan je niet beter iets aan je voet laten doen? Dalijk vergroeit er iets of wat dan ook, krijg je misschien achteraf behoorlijk spijt van!

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 09:36

Ik heb ook zo iets gehad, dan niet door een paard, maar we wilden er net heen gaan (miniponykamp bij verzorgpony's)

Ik stoot zo kneiterhard me teentje (die naast die grote dikke) tegen de drempel (wilde niet mee geven Boos! )

Dus hup, teennageltje eraf, kan 4 tot 5 weken duren voor er weer iets knaps op zit, maar zeker nog 2 maanden voor ik weer kan zeggen dat ik een teennagel heb.

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 14:51

auw auw auw heel veel sterkte ermee.

ghisje
Berichten: 538
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: op de grens van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 16:12

Ik heb dat ook een keertje gehad en heb mijn kleine teentje horen kraken, na 3 maanden pijn toch maar naar de huisarts. Kreeg ik te horen dat hij verbrijzeld is geweest en niet helemaal goed aan elkaar is gegroeid. Nu loop ik regelmatig met een soort hoesje om mijn teentje om de druk op te vangen anders blijft hij te zeer doen. Het zou dus best verstandig zijn om even naar de huisarts te gaan

offspring

Berichten: 377
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Nieuwkoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 10:46

de rillingen lopen bij mij al over mijn rug !!! heb het al zo vaak gehad. of ik ben lomp of me paard!! hahahahahahhaah

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 11:56

*aauuwwwww*
Hoop maar dat het snel wel wat beter wordt! ik loop met dit warme weer ook wel eens met blote voeten bij mijn knollie... misschien niet altijd even slim maar wel lekker *LOL*

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 12:17

Wees alsjeblieft toch wel heel voorzichtig met beschadigde middenvoetsbeentjes! Die van mij zijn 6 jaar geleden een keer ingeplet geweest doordat er een jaarlinghengstje over me heen walste, en dat doet nu soms nog pijn, vooral als ik net wakker ben. Ik kan dus ook echt geen lange wandelingen maken enzo.

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 14:29

Ga er toch maar even mee naar je huisarts. Inderdaad kunnen ze een gebroken teen niet gipsen, maar ze kunnen het wel "spalken" aan de teen die ernaast zit. Dit om te voorkomen dat de gebroken teen verkeerd aan elkaar groeit.

Ikzelf heb ook een gebroken teen gehad: niet geinig. Ben wel blij dat het allemaal goed aan elkaar is gegroeid en dat ik er nu geen last meer van heb. Hoor ook wel eens verhalen dat het opnieuw gebroken moet worden enzo... brr.

gamble
Berichten: 759
Geregistreerd: 31-01-02
Woonplaats: ledeacker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-03 16:56

Het lijkt beter te gaan met mijn teentje, ik kan er aardig aan komen doet wel zeer maar niet ernstig. Ik heb nog nooit wat gebroken gehad en weet dus niet hoe het voelt. Hij slinkt ook al iets maar mijn halve voet is blauw ondanks dat hij toch echt alleen op het puntje van mijn kleine teen heeft gestaan. Vanmorgen gereden maar lopen met mijn nog niet zo soepele leren laarzen is wel pijnlijk, het rijden ging wel. Nog twee dagen en dan gaat Gamble 4 weken het land op dus kan mijn teentje in de ziektewet.
Groetjes Desiree en Gamble

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 18:03

Ik heb dat ook gehad, maar had wel mijn laarzen gewoon aan. Ik heb er een half jaar last van gehouden. Sterkte er mee!