Ik leef nog hoor!!! Cavia alleen niet.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Ik leef nog hoor!!! Cavia alleen niet.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-03 13:40

Nou de eerste keer in een ziekhuis bed heb ik weer overleefd.

Ik was er om half 9 en eerst naar de plee natuurlijk Tong uitsteken .
Er zaten al meer mensen op de kamer die ook moesten. Een voor een werden ze opgehaald. Ze hadden dus 1 OK waar iedereen heen ging, dus netjes wachten op je beurt.

Na 1,5 uur kon ik me omkleden, zo'n prachtig blauw schort aan en dan maar op je bed gaan zitten wachten.

Om half elf was ik dan aan de beurt, ik had behoorlijk de zenuwen.
De verpleegster was echt super!! Je op je gemak stellen en wat korte dingetjes uitleggen. Zij liet me achter bij de OK assistentes , ook hun waren super.
Nou daar lig je dan met een kussen onder je buit, muts op en je rug half bloot, lekker genant Knipoog .
Ze vroeg nog of ik verdoving wou, eigenlijk hoefde ze dat al niet te vragen antwoordt was wel ja. Ze lachte wel een beetje want ze kon het al aan me zien.
Infuus erin en toen een verdovings middel. MMMM dan begeef je je na 1 minuut echt in dromenland. Was helemaal dizzy Ziek .

Daarna kreeg ik 3 prikken opverschillende in mijn rug, was even vervelend maar nou niet zeer pijnlijk. Daarna werd er kennelijk vloeistof ingespoten en dat irriteerde een beetje. Bij een van die prikken raakte mijn zenuw.. het albekende GVD kwam er dus even uit, ik kon hem wel: ~~}>
Dat was voorbij en toen kwam er nog eentje precies boven mijn ruggeraat, dit viel wel mee en toen was het klaar.

Ik heb wel even een Verdrietig gelaten hoor, gewoon nerveus. Kreeg een zakdoekje en werd naar de uitslaapkamer gebracht. Toen de 2 verpleegsters me weer kwamen halen nog even Verdrietig . "Nou meid, dat geeft helemaal niks, dat is gewoon de spanning etc etc" Haha! Ach gut
Onderweg nog eens vertellen dat het helemaal niet erg is en wat ik wou drinken enz enz.
Nog even een half uurtje gelegen met een appelsapje Vingers aflikken en toen naar huis.

Het is me zeker wel meegevallen, de pijn in mijn been is nu al weg OK dan! , mijn rug voelt nog wat verdooft en gevoelig aan , maar dat kan een paar dagen duren. Zelf denk ik dat het morgen al weg is.

vanavond maar een strandrit maken denk ik Schijnheilig Haha!

Nou is wel gisteravond mijn cavia overleden Huilen . Nu heb ik er dus nog maar 1.
Kennelijk was de warmte toch teveel of er is iets in dat hok gebeurd. Gister wel regelmatig gekeken of het niet te warm werd, mijn pa zei van niet. Ik heb zelf maar 1x gekeken en kan mezelf wel voor mijn kop slaan nu. Vorig jaar was ik er nog net op tijd bij.

Ik ga nu dus op zoek naar een cavia voor erbij, want alleen wil ik dat andere beestje niet laten zitten.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 13:43

ieks ik moet niet aan prikken in mijn rug denken, maar wat
goed dat je nu al het resultaat aan je benen voelt!!
Voor je het weet zit je weer te paard

gecondoleerd met je cavia, heel sneu... Scheve mond

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 14:21

hopelijk blijft het nu zo goed gaan met je rug, heel veel sterkte (en doe nu nog wel ffies rustig aan he Knipoog )


Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 14:22

Heeeee dat is goed nieuws Haha! Ik had je pa al aan de telefoon... die had niet verteld van de cavia Bloos arm ding... (de cavia)
Ik hoop je morgen te zien! Stukkie rijden dan maar? Haha!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 14:30

goed nieuws... behalve dat van je cavia Vriendjes zijn? ... die prikken in je rug lijken mij zooo verschrikkelijk pijn doen ... nou hopen dat de pijn bij je weg blijft .... heel veel sterkte Haha!

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Belker

Berichten: 15293
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 15:30

Dat van je cavia en je titel, ik leef nog. Moest denken aan dat nummer van Jelle over De kast Haha!

Fiesta, freiberger, what else?

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 16:21

Blij te horen dat het je allemaal meegevallen is
En gecondoleerd met je knaafje.... Weet je wel zeker dat het niet een ziekte is, ivm je andere cavia?

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 17:19

fijn dat het je zo'n goed gevoel gaf en dat je nu al minder pijn hebt in je been.,

sneu van je cavia sterkte

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 17:26

Ik ben heel blij voor je dat je dit iig. achter 'de rug' hebt. Nu hopen dat je er ook echt wat aan hebt en dat je weer door kan gaan! Wat zei die arts? Kan dit voldoende zijn? Of heb je toch kans dat je weer last krijgt?
En heel sneu van je knaafje... was die al oud?

In 1912: Dingen werden gebruikt. Mensen waren geliefd.
In 2012: Mensen worden gebruikt. Dingen zijn geliefd.
Some days you're the dog Some most days you're the hydrant


Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit
Dag lieve Niamh..HVJ

denhaag203
Berichten: 3039
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 20:34

had je toevallig een anca op de uitslaapkamer?? want dan had je misschien m'n moeder Lachen warneer lag je op de uitslaap kamer?

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-03 10:36

Ik was er maar heel even en er lag alleen nog een man.

Dus niet met je moeder.
wat had je moeder en is alles okay?

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

denhaag203
Berichten: 3039
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 11:47

Cowgirl schreef:
Ik was er maar heel even en er lag alleen nog een man.

Dus niet met je moeder.
wat had je moeder en is alles okay?

me moeder had niks ze werkt daar Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Blacky94, ComscoreBot, Dandy200, herr_balou, Hobbyhorse, J30d, karinmanon, marinst, paard1970, Slmt9 en 156 bezoekers