jaja,ik ben blij met mijn digi !

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

jaja,ik ben blij met mijn digi !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-03 20:01

Zoals de titel zegt haha..Heb even de mooiste pics eruit gehaald,anders zijn het er zoveel he.. Tong uitsteken Tips en commentaar natuurlijk altijd welkom..


Afbeelding

Afbeelding

Pfoe,het was nogal een onhandig galopje..
Afbeelding

Zo,dat was het!

Groetjes!


Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 20:22

mooie foto's hoor

DMHorses

Berichten: 1881
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 20:23

grappig effect geeft dat zo die foto's van onder.....

Sammie drachtig van Solaris!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-03 20:28

haha, dan lijken we groter he Haha! .. nee,mijn moeder lag lekker op een dekentje in het gras..

Groetjes!

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 20:48

mooi paardje

Beter een blind paard dan een leeg halster..

Op zoek naar een bijrijdpaard! (Helmond en omg)

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-03 20:49

thanks! Haha!

Predator

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 00:51

leuk gedaan die foto's!

Maxjes for lifetime!
Peggy fan

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 00:55

Rijd je nou gewoon op een open veld??? Zeker heerlijk om over heen te galloperen!

... And we like all the fluffy animals.


Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 07:08

Mooie foto's met de gloed van de zon.

Tips: Bij de eerste foto handen lager.
Teugels mogen korter

22 Januari verwachten we ons kleintje

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-03 09:14

Rainie schreef:
Rijd je nou gewoon op een open veld??? Zeker heerlijk om over heen te galloperen!


Ja, het is er niet zo luxe haha..Is gewoon een flink groot weiland..

haagsemeid: Bedankt voor je tip!

Groetjes

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 09:29

iddd mooie foto's en een mooi paardje..
ook van mij een kleine tip... buig je ellebogen en klein beetje zo ziet het er wat minder gedwongen uit..Knipoog

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten


Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 10:13

Leuk schimmeltje! Ik zou je ook nog een tipje willen geven. Op de 2e foto duikt je paard heel erg op de voorhand (op de eerste ook wat, maar op de 2e is het heel duidelijk te zien). Probeer om je paard niet zo lang te laten worden, rijdt hem wat hoger en meer op het achterbeen. Dan gaat hij zich meer dragen en ziet het er nog beter uit OK dan! . Succes!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-03 10:38

Hey bedankt voor de tips...Zijn mijn ellebogen zo erg haha..Klopt ja ,ik zag het..
Anoukie, jij slaat de spijker op zijn kop..Ze loopt echt ontzettend op haar voorhand...Helaas gaat dit niet een twee drie goed,maar we blijven er aan werken,en er is al vooruitgang..Zal eens een héél duidelijke foto plaatsen..

Afbeelding


Ik heb van de vorige eigenaar begrepen dat ze veel met de slof is gereden Boos! .. Ze is ook nog net 4 geworden..Ze had dus een redelijke onderhals ontwikkeld etc,en liep alleen maar met haar neus in de lucht..Mijn doel was dus haar lekker voorwaarts neerwaarts te gaan krijgen..Dat doet ze nu,maar zoals je kunt zien gaat ze nu weer erg op haar voorhand lopen..Ben erg bezig om de achterhand actief te krijgen en iets of wat te laten verzamelen..Best wel moeilijk soms,omdat ze af en toe nog echt aan het zoeken is hoe ze haar hoofd/hals houden moet..

Groetjes!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 10:59

Oef auw ja, dat is wel heel erg duiken. Ik zou eerst voor het voorwaartse gaan, laat dat hoofd maar hoog lopen. Neerwaarts komt ze dan wel, maar het moet wel vanuit een actieve achterhand zijn! Heb je les met haar?

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-03 11:08

klopt klopt, dat zou je in eerste instantie denken,hoofd lekker hoog en voorwaarts..Heb ik ook een hele tijd gedaan,maar op een gegeven moment moet die rugspier ook wat langer worden..Tenminste dat kan ook met het hoofd lekker hoog...uhm,..Ze hield haar mond ontzettend vast,ik vraag,zij zet vast zeg maar..Niet alleen der mond en kaak werd vastgezet,daarbij heel haar rug..De achterhand deed nul komma niks ... Dat is iniedergeval al veel verbeterd.

Verder heb ik niet het idee dat haar achterhand niet actief is eigenlijk..Hij mag nog wel een stuk actiever daar niet van..Ik heb meer het idee dat ze geen goede balans heeft..Ze is echt aan het zoeken..

Ach, hoe leg je zoiets uit op de computer hahah..Je hebt iig de zelfde denk wijze als ik zeg maar haha..

Helaas heb ik hier geen les..Heb wel gezocht,maar er reageerden kinderen van een jaar of 15 op die grand prix reden. Verward .. Hier in de buurt zit nog wel iemand,maar die vind ik persoonlijk veel te flauw..Ze durft en zegt dus ook niet écht eerlijk waar er aandacht aan besteedt moet worden..Je merkt dat ze zich constant in zit te houden. Ik heb al een aantal keer gezegt dat ze dat niet moet doen,zeggen wat ik fout doe, en zorgen dat ik het goed doe..Na een tijd ben ik bij haar gestopt..Dat werkt niet vind ik..
Ik kan ontzettend goed tegen commentaar,mij krijg je niet snel op de kast.

Groetjes!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 11:15

Tja, zoals al vaker gezegd wordt, alles staat of valt bij goede instructie (en goede instructie is schaars en meestal ook duur!).

Ja je moet haar ook door haar lijf rijden, over haar rug, maar wanneer dat resulteert in een paard dat op de voorhand duikt, loopt ze ook niet door haar lijf. Wat jammer dat ze al zo jong (verkeerd) is bereden met een slof!!! Zo zie je maar wat je kunt verpesten.

Je ziet ook wel dat ze de achterhand wel gebruikt, maar niet optimaal. En via de computer is ook niet even 1 2 3 uit te leggen hoe je dat kunt verbeteren. Dara heb je dus eigenlijk gewoon iemand voor nodig naast je, als je op het paard zit,... Balen dat je dat niet in de buurt hebt!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-03 13:18

Ach, het komt allemaal wel goed hoor..Ik heb haar nog maar een half jaar..Tijd genoeg!
Ik zoek lekker op mijn gemakje door naar een goede instructrice die geen fantasie prijzen heeft...Zal allemaal wel los gaan lopen..
Tot die tijd redden we het wel..Mits er af en toe eens op mijn houding gelet wordt..Hier is mijn moeder gelukkig een kei in haha..

Groetjes!

Kimpjeuh
Berichten: 383
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Holsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 13:34

een mooi paardje

kuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Amika, 341 dagen drachtig van Eldorado vd zeshoek! :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers