Kun je zoiets laten drukken?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Kun je zoiets laten drukken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-03 10:22

Nu Kai bij mij logeert hou ik voor mijn zusje een dagboek bij, geschreven vanuit Kai's perspectief. Ik schrijf elke dag een stukje over wat ik die dag met hem heb gedaan en maak daar foto's bij.
Omdat mijn zusje binnenkort jarig is wilde ik haar dit dagboekje kadoo doen met foto's erbij die ik elke dag gemaakt heb.

Nu vraag ik me alleen af of het ergens mogelijk is om mijn tekst en foto's aan te leveren en die af te laten drukken (1 of 2 exemplaren). Mijn eerste idee was nl om zelf te gaan plakken en knippen, maar laten drukken zou natuurlijk veel leuker zijn.
Het hoeft niet perse een echt boekje te worden, gewoon een ringbandje zou ook al perfect zijn, als de foto's maar van goede kwaliteit zijn.

Iemand enig idee of dit kan en waar ik dat kan laten doen? Moet ik dan naar een drukkerij, of zou een beetje copy shop dat ook kunnen? Enig idee van de kosten? Het zal gaan om ong. 20 a 25 pagina's incl. foto's.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 10:25

Kan dat niet gewoon bij Multicopy?

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 10:27

Kan je dat niet gewoon typen en printen? En dan laten bundelen.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-03 10:37

angelke"]
Kan je dat niet gewoon typen en printen? En dan laten bundelen.
[/quote]

Mijn printer is niet van zodanige kwaliteit dat daar iets moois uitrolt, helaas.
Daarom zoek ik een zaak waar ze wel een goede kwaliteit kunnen printen of drukken.


[quote="fasel schreef:
Kan dat niet gewoon bij Multicopy?


Wat is multicopy?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 11:02

Multicopy is een soort van kopieerwinkel, heb je in de meeste redelijk grote steden wel. Om het betaalbaar te houden, zou ik daar idd eens vragen naar de mogelijkheden.
Leuk idee hoor!

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 11:14

Bij multicopy heb ik indertijd de zelf ontworpen geboortekaartjes laten drukken. Zag er heel goed uit en het was ook nog goedkoop. Ze hebben hier in Weert zeer veel goede apparatuur, in Eindhoven zitten ze vast ook.

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 11:21

Als je alles kleurcopieert op goed papier ziet dat er keurig uit hoor!
Drukken is meer voor grote aantallen, voor 2 boekjes rijzen de kosten de pan uit..

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 16:16

Ik denk idd dat je bij een kopieer zaak moet gaan kijken. Mijn vader heeft een drukkerij en als je dan maar 1 of 2 exemplaren van 20-25 paina's wilt ben je verschrikkelijk veel gedl kwijt... Je kan het beter printen dan drukken... (wat batje ook al zei dus)
Zoek een goede kopieer zaak!
Succes er mee

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-03 16:47

Dank je wel. Ik zal komende week hier in Eindhoven eens gaan rondkijken / vragen!