Mijn droom: Lorenzo en Dorine

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Mijn droom: Lorenzo en Dorine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-03 12:51

Al sinds de dag waarop Lorenzo ingeslapen is, droom ik iedere nacht van hem. Zo ook vanacht... alleen was deze droom zo anders:

Alle dromen over Lorenzo vinden plaats in de wei. Dan staat hij daar, en ik roep hem. Dan tilt hij zijn hoofd op en hinnikt heel hard naar mij. Dan galoppeert hij daarna heel hard weg, tot ik hem niet meer kan zien. Dan roep ik nog wel, maar Lorenzo komt niet meer terug. Ik word dan altijd huilend wakker, want het lijkt net alsof die droom ook symboliseert dat ik hem echt kwijt ben.

Maar vanacht droomde ik hetzelfde, behalve dan dat ik in de verte iemand kon zien staan. Ik zag niet wie het was, daarvoor was het te ver weg. Lorenzo galoppeerde dus zoals in iedere droom hard weg, maar naar die persoon in de verte toe. Toen hij bij die persoon aangekomen was, draaide hij zich om, hinnikte nog een keer hard. De persoon aan het einde van de wei keek naar mij, zwaaide en stak de duimen in de lucht alsof ie wilde zeggen "Het is goed meis". Daarna liepen Lorenzo en die persoon samen weg en kon ik ze niet meer zien. Toen galmde door mijn gedachten "Dat is Dorine..." en werd ik wakker. Terwijl ik rechtop in mijn bed zat, zei ik nog een keer voor mezelf
"Dat was Dorine..."

Ik weet dat het hebben van dromen een verwerking is van hetgeen je meemaakt in je dagelijkse leven, en ik denk veel aan Lorenzo maar ook aan Dorine. Dus 1+1=2 zou je denken.

Maar diep van binnen ben ik erg onder de indruk van deze droom die ik gehad heb en vind ik het een mooie gedachte.

En wie zegt dat er niet meer is tussen hemel en aarde?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 12:57

Citaat:
En wie zegt dat er niet meer is tussen hemel en aarde?

Dorine was iemand die altijd zei dat er wel meer tussen hemel en aarde is

En "meis" het is ook goed
Misschien erg moeilijk, maar wel goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 13:06

Ik denk dat je een berichtje hebt ontvangen. Dat Dorine jouw Lorenzo heeft gezien, en dat ze je wil laten weten dat het met hen beiden goed gaat. Vandaar die duimen omhoog.
Het is dus goed zo, voor allebei.
Ik denk dat ze een beetje op elkaar passen daarboven.
Verbaast me niks, dat Dorinepien ook daar weer de dieren opzoekt. Lovers

Probeer er vrede mee te hebben, het gaat dus goed met ze allebei.....

sunshine

Berichten: 12055
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 15:35

Ik denk dat Sonja gelijk heeft.
Misschien dat deze dromen nu ook voorbij zijn. En je moet maar zo denken dat het goed gaat met Lorenzo .
Alleen is dat wel makkelijker gezegt als gedaan....

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Kelsey
Berichten: 355
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: hoerendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 21:42

meis van de ene kant ook een hele mooie droom..
dorine zegt dat het goed is, dat is het ook, lorenzo heeft geen pijn meer...

lorenzo, kelsey en dorine kunnen samen zijn!
en wedden dat kelsey en lorenzo het goed hebben bij dorine!

Be My Hero Paul

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 14:42

Ik krijg van dit bericht ook gewoon kippenvel.......... Ik hoop dat ze het daar goed hebben Lovers Geen pijn meer ....

Jewel... :+:

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 08:58

Ik krijg gewoon tranen in mijn ogen van dit bericht. Wat mooi!
Dorine en Lorenzo zijn samen, en Dorine zal daarboven vast heel goed voor Lorenzo zorgen. Lovers
En Lorenzo natuurlijk ook voor Dorine.
Ik denk ook dat Sonja gelijk heeft.
Wel mooi, Dorine is ook daarboven nog bezig met paarden. Lovers

XxSwEeTy
Berichten: 1284
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 08:07

wie is lorenzo dan?? en kelsey?? was dat haar paard?? waarom is die ingeslapen??

Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 08:18

lorenzo was het paard van depennybitch en kelsy van kelsy, en dorine was...ja dorine... zei heeft een enorme indruk achtergelaten bij de bokkers. ze is inmiddels overleden aan kanker. ik ken haar persoonlijk niet, maar om een indruk van haar verhaal te krijgen moet je misschien eens in haar profiel kijken als die er nog is...

michelle


Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 08:19


On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 13:37

Mooi! Een klein berichtje van Dorine aan jouw, via jouw droom en Lorenzo.
Een mooie droom, ik zou er ook van huilen, van blijdschap dat ze het zo goed hebben!

Trots op mijn held Voltrack, 125 km!!
Wie ben ik
Keep up to date!

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-03 16:05

Het meest vreemde tot nu toe van alles vind ik dus dat ik die droom na die nacht nooit meer heb gehad, terwijl ik dus iedere nacht van Lorenzo droomde. Runningkawa zei gisteren nog tegen me dat het gewoon een teken was, dat het allemaal goed is en zal komen. Door die droom te dromen weet ik nu dat het goed is en DAT er dus meer tussen hemel en aarde is!

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 18:15

Je kunt het ook heel nuchter bekijken. Je hebt deze droom gehad, en dat is voor jou een geruststelling. Daarom droom je er ook niet meer over.

Maar persoonlijk zie ik het meer als een teken Lachen Dit is ook een geruststelling voor meerdere bokkers, dat Dorine het goed heeft

... And we like all the fluffy animals.


Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-03 16:11

Rainie schreef:
Je kunt het ook heel nuchter bekijken. Je hebt deze droom gehad, en dat is voor jou een geruststelling. Daarom droom je er ook niet meer over.


Nah, ik bekijk het niet zo nuchter denk ik. Ik geloof dus echt dat er meer is tussen hemel en aarde en geloof zelf in reincarnatie. Maar voor een ziel reincarneert, "verblijft" hij/zij in een zogenaamd schimmenrijk. Het klinkt heel wazig allemaal, maar het is mijn geloof in deze en tja..... wat je gelooft dat is, hoeft niet daadwerkelijk zo te zijn, maar ergens in geloven is goed denk ik.

Ik bedoel. ik had toen ik wakker werd voor MEZELF heel goed kunnen zeggen en denken dat de persoon in mijn droom Dorine was, maar het mooie van alles is, dat er een gedachte door mij heen ging TERWIJL ik nog sliep! Dus in mijn droom voelde ik de gedachte gaan.... "dat is Dorine".... en pas toen werd ik wakker.

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 16:24

Wat mooi!
Ik denk dat Sonja gelijk heeft ja.
En idd, het komt goed en het is goed.
*snik* zit hier alweer met tranen in m'n ogen...

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 20:59

Ik heb pas ook een droom gehad over Dorine, terwijl ik haar eigenlijk niet eens heb gekend enzo!
Dat is wel ff eng dan, maar ook ik heb daarna geen dromen meer gehad.

Toen mijn vader overleden was droomde ik ook elke nacht over hem en dan droom ik echt dat ik op dat moment met hem praat en zoiets had ik ook met Dorine.

Katuwr

Berichten: 876
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 20:16

wouw... wat een mooi bericht... ik word er helemaal stil van...

Kom op zaterdag 29 september naar de Maliebaandag in Utrecht voor kortebaandraverijen!
Er zijn nog diverse kraampjes en andere dingen te doen, zo is er bijvoorbeeld ook een kindertuin! Leuk voor jong en oud, toegang is gratis!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amsterdam10, BLEXBot, fransje23, Gaabje, GoogleAdsense, GrapeshotBot, Jenn_Mellow, Maaikevdk, Plonspony, XXInKA en 47 bezoekers