bijna 35 graden in NL vandaag!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

bijna 35 graden in NL vandaag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-03 22:00

Ik keek net eens naar het actuele weer op Teletekst (aangezien het hier in Utrecht nog steeds niet heeft geonweerd) en schrok een beetje van de temperaturen van vandaag:

Afbeelding

Dik 34 graden in verschillende delen van het land!! Ben toch wel blij dat het na vandaag even wat afkoelt. Ik kan heel goed tegen hitte, maar vanmiddag werd het mij zelfs even te veel. Bleh. Doe mij maar even een flinke onweersbui, en dan mag het NA het weekend wel weer warmer worden, NA mijn wedstrijd van zondag dus. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 22:17

Pfff, tropisch gewoon Ziek
Ben vandaag lekker naar het strand geweest en verder bijna alleen in het water geweest. Daar was het echt goed uit te houden Maar bij ons in de tuin..
Vamorgen rond half 10 al gereden. Toen kon het ook nog goed ookal was Melano niet vooruit te branden.
Nu net is er een hevige onweersbui voorbij. Sjonge he wat een klappen Nagelbijten / Gniffelen Maarja, morgen is de hitte voorbij..

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 22:18

Pff het was écht warm.. beetje té voor mij, vond ik.. Heb wel ff gebakt in de zon op het strand, maar moest echt wel af en toe ff afkoelen in het water, anders hield ik het echt niet uit!! Lips are sealed

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 22:20

Jeej, wat was ik blij met de airco op kantoor Haha! Lekker tussendoor even het balkonnetje op en van de zon genieten en daarna weer lekker afkoelen, best ok Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 22:50

Bij ons was het aan het einde van de middag aan de voorkant van het huis 40 graden.. niet erg lekker dus..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Supertje

Berichten: 7089
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 22:55

Ik zit hier in Mallorca, en hier is het ook niet uit te houden.... Hier geven de termometers 40 graden aan, maar ik kan wel de hele dag aan het strand liggen Haha!

Run free Jordy.... 1997 - 2021

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 22:56

bij ons was het ook warm maar waar blijft die bui nou???

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 23:13

Bij ons (zuidelijk Limburg) was het 35 graden! We zijn lekker gaan zwemmen in een natuur meer Lachen heerlijk *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Animal, DeGelukkige4, Duran123, Durquia, Eulogy, Ilayla, karinmanon, LiDi, xPabloBokt, xxxmh en 34 bezoekers