Zaterdag - ringsteken -

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-01 20:34

Zaterdag was er Ringsteken voor met de kar. Een vriendin van me deed mee met haar paard en ik mocht mee op de kar. Iemand anders stuurde de kar dan en zij stak de ringen Lachen en ik zat achter op. Het proefrondje ging het paard echt helemaal recht overeind voor die wagen, ik was nog nooit zoo bang geweest Scheve mond\ Daarnaast was een sloot dus ik was erg bang om daar in te vallen met paard en kar Scheve mond\
Gelukkig werd het paard rustiger en deed alles perfect.

We hadden 2 rondjes gereden, ze had alle ringen er af. Er waren een stuk of 15 ( Verward ) mensen die mee deden met hun paard. 1, 2 en 4 span was er.
Het was de beurt voor een Fries paard. Maar precies toen hij de bocht nam schoot de lemoen uit de ogen en klapte dat op het paard zijn rug. Dat paard schrok daar zo van en rende rechtdoor, zo de sloot in Scheve mond\ Scheve mond\ nou ja het was meer een gracht. hele hoge kanten.
Hij is er uit gehaald met zo'n graaf machine die toevallig in de buurt was. de DA was gelukkig ook binnen 5 minuten aanwezig.

Het ringsteken ging later nog, zonder dat paard, door nadat alles weer goed was, natuurlijk was de sfeer wel heel anders.
Maar we , nou ja me vriendin dan Lachen , werd wel 1ste Lachen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dribbel op 2001-09-04 20:35 ]</font>

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 21:57

hihi aan ringsteken heb ik leuke herinneringen Lachen
Ben eerste geworden op ponykamp Haha! Haha
ringsteken rules Lachen

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 22:05

Hahaha, volgende week krijgen jullie ook een verslag van mij van het ringsteken! Knipoog
Ringsteken is echt leuk! Ik doe mee onder het zadel, voor de wagen krijgen we vaak ook van die taferelen als rechtop staan en te heet zijn.
Teveel paarden en te lange wachttijd en te weinig ruimte. Maar onder het zadel gaat het goed! *LOL*