pijn in de onderbuik...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ikenindi

Berichten: 14543
Geregistreerd: 30-09-06

Re: pijn in de onderbuik...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-06 18:45

ik heb gebeld. moet er om kwart over 8 zijn, en voorbereid zijn o evt ziekenhuisopname met operatie. ze dachten eerst aan zwanger, maar omdat k aan de pil ben is t eerder een ontsteking...

Sirius_

Berichten: 10952
Geregistreerd: 09-01-01

Re: pijn in de onderbuik...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 18:48

Sterkte meis

ik dacht ook aan darmklachten.. zet je onderbuik ook door op, lijkt op een beginnend zwangerschapsbuikje.

ikenindi

Berichten: 14543
Geregistreerd: 30-09-06

Re: pijn in de onderbuik...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-06 19:11

dank je. ik ben heel erg benieuwd. straks komt een vriend van me. die gaat mee. is ook een vriend van mijn vriend. 1 ding: ik wordt gek als ik zwanger ben!

Sirius_

Berichten: 10952
Geregistreerd: 09-01-01

Re: pijn in de onderbuik...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 19:28

Tsja niks aan te doen dan die dingen gebeuren.
Zo was ik ook van de maand 'ongesteld', en zo kwam ik er een maand later achter dat het 99% zeker een miskraam was geweest..

Maar ik duim met je mee, dat het geen zwangerschap is.

ikenindi

Berichten: 14543
Geregistreerd: 30-09-06

Re: pijn in de onderbuik...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-06 19:32

ik ben onwijs onzeker. want zwanger is niet de bedoeling, maar een operatie zie ik ook niet zitten hoor! ben net terug uiyt t ziekenhuis voor mijn ziekte. heb net zowat een half jaar gelegen. ben net thuis!!!

Miranda40

Berichten: 2446
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Bij de goudkust

Re: pijn in de onderbuik...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 19:40

Ach gut hou je haaks meid! Heel veel sterkte zo!

hallow

Berichten: 1766
Geregistreerd: 26-09-04
Woonplaats: groningen

Re: pijn in de onderbuik...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 19:40

ik duim voor je!

Kaia
Berichten: 307
Geregistreerd: 28-12-05

Re: pijn in de onderbuik...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 23:09

Hopelijk is alles goed!!

En hopelijk ben je nu ook gewoon weer thuis Ach gut

Casca
Berichten: 4068
Geregistreerd: 11-02-05
Woonplaats: Almelo

Re: pijn in de onderbuik...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 23:14

jeetje, dat is vervelend! misschien een rare vraag maar: geen blinde darm ontsteking?? Ik hoop dat je nu weer fijn thuis zit en dat er niks ernstigs is!

ikenindi

Berichten: 14543
Geregistreerd: 30-09-06

Re: pijn in de onderbuik...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-06 11:25

nou, t gaat slecht. nog steeds verrekken van de pijn. ik was gisteren dus bij de huisarts. eerst 45 min. gewacht, want ze had een spoedbezoek waar ze heen moest. maargoed. ik kwam daar dus en ja hoor. ook zij begon over zwanger kunnen zijn. dus ik: als het goed is niet... maarja. die vriend van mij zat erbij. dus zij eerst vragen of hij degene was met wie ik n relatie had. hihi dat was nie zo. is een vriend van mij en een ex-huisgenoot van bas. dus hij kent ons beide wel.

nahja. eerst vertellen waar ik last had, sinds wanneer enz. enz. toen op onderzoeksbank. eerst voelen aan mijn buik. deed goed pijn. demn. ging ff keihard duwen! aja. daarna inwendig onderzoek(ik was blij dat het een vrouw was! ). christiaan(die vriend) was maar even weg gelopen. nou, toen moest ik maar even urine inleveren. kortom op comando naar het toilet. gelukkig duurde t nie heel lang. onderzoek werd gelijk gedaan. ik moest weer in wachtkamer wachten en huisarts ging verder met de volgende. zie ik zo dat vrouwtje lopen uit dat kamertje waar ze t onderzoek hadden gedaan. ze keek mij te serieus. ik begon m echt te knijpen. christiaan zat ook al te geinen dat ik dan toch mss zwanger was.

nou uiteindelijk konden ze niks vinden. gingen maar uit van opstipatie(lekker vaag, want ik heb geen last bij t sch**ten en ik moet ook regelmatig.) toch wilde ze n clisma inbrengen. no way! nu uiteindelijk heb ik iets zwaarders gekregen in pil vorm. maar echt vaag. in de bijsluiter staat dat t tegen maagzweer is en dat de bijwerking was dat je vaker naar de wc gaat zegmaar. iig zei ze dat het binnen 2 uur moest werken. dat ik dan al naar de wc zou moeten. nou, het is nu een nacht verder, en ik ben niet geweest. dus of t nou zo`n geweldig middel is...??? maar t nadeel is dat ik dus nog steeds verrek van de pijn en heerlijk misselijk ben. gelukkig trekt dat nu wel wat weg...

ik was blij dat het alleen maar opstipatie was, maar ik twijfel of dat t echt is:s

ikenindi

Berichten: 14543
Geregistreerd: 30-09-06

Re: pijn in de onderbuik...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-06 09:03

demn. de pillen werken. maar of dat nu zo goed is. nu is mijn ontlasting vloeibaar!

ellepel

Berichten: 47349
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Re: pijn in de onderbuik...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 09:07

hahaha..welke heb je dan? heb je toevallig omeprazol?
die werkt vrij snel en heel goed, kan zijn dat je misschien een te hoge dosering hebt gekregen..

wat betreft jouw buikpijn,kan heel goed komen van darmen die van slag zijn, niet goed eten, stress en dat soort dingen kan het ook van komen

ikenindi

Berichten: 14543
Geregistreerd: 30-09-06

Re: pijn in de onderbuik...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-06 09:11

ik heb iets tegen maagzweer gekregen dat als bijwerking heeft dat de ontlasting wordt gestimuleerd. en het werkt juist niet snel. het had al zo`n 36 uur eerder moeten werken als ik die huisarts moet geloven. die zei dat het binnen 2 uur zou werken...

en over darmen die van slag zijn... dat zijn ze nu iig wel! demn! heb nu al 3 keer op de plee gezeten;)

ellepel

Berichten: 47349
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Re: pijn in de onderbuik...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 09:12

hahaha, maar je zegt dat je in een rolstoel zit, meeste mensen hebben dan toch juist vaak last van verstoorde stoelgang?

ikenindi

Berichten: 14543
Geregistreerd: 30-09-06

Re: pijn in de onderbuik...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-06 09:18

klopt. maar ik had daar helemaal geen last van juist! ik ging gewoon regelmatig enzo, dus waar ze die opstipatie vandaan haalt snap ik ook gewoon niet. en ze wordt bedankt. nu zijn mijn darmen helemaal van slag. maar mijn buikpijn is nog niet weg hoor.

hallow

Berichten: 1766
Geregistreerd: 26-09-04
Woonplaats: groningen

Re: pijn in de onderbuik...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 22:37

hoe gaat het nu?

leonie_1986
Berichten: 1994
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Nederweert

Re: pijn in de onderbuik...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 22:45

hoop voor je dat het beter gaat, het zit niet mee he!

nathalie25
Berichten: 1433
Geregistreerd: 07-10-04

Re: pijn in de onderbuik...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 10:07

jeetje zeg raar dat ze niks hebben kunnen vinden

een vriendin van mij kreeg een poosje geleden ontzettende pijn in haar onderbuik en ze dachten zelfs aan een liesbreuk bleek dat omdat ze met de pil gestopt was na 8jaar ze gewoon heel erg last had van haar eisprong

nou en zei lag ook echt te creperen van de pijn mischien is het ook zoiets bij jou?

Anoniem

Re: pijn in de onderbuik...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 10:15

Ik weet niet hoe lang je hier al last van hebt, maar er heerst ook iets. Ik heb pas ook twee weken met misselijkheid, buikkrampen, hoofdpijn etc gelopen.

nathalie25
Berichten: 1433
Geregistreerd: 07-10-04

Re: pijn in de onderbuik...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 09:46

ik denk dat ze dat wel gezien hadden bij de huisartsenpost

ikenindi

Berichten: 14543
Geregistreerd: 30-09-06

Re: pijn in de onderbuik...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-06 09:59

nou t gaat. maar nog steeds vaak pijn. dinsdag huisarts er weer naar laten kijken. die wist t ook niet, dus dan waren t maar bijwerkingen. verder moest ik maar een warme kruik er op leggen...

weet ook niet. t voelt niet goed. ik ga kijken of ik ongesteld wordt(moet volgende week) en als dat niet helpt dan ga ik nog een keer terug. als ik t niet wordt toch maar naar de gynecoloog, want dan zal er wel iets van slag zijn denk ik ofzo...

SeBart

Berichten: 1537
Geregistreerd: 16-08-06

Re: pijn in de onderbuik...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 00:11

Jeetje ik lees dit en ik schrik dus wel wat.
Punt 4 5 en 7 kloppen volledig. Ook heb ik regelmatig kramp in mn buik en een wat opgezwollen buik. Maar ik nam dus eerst aan dat dat door mn darmen kwam, buikpijn etc.
Maar nu blijft m'n ongesteldheid wel erg lang uit! Is wel eens vaker dat ik onregelmatig ben daarmee, maar nu al ruim een week......
Ik ga maandag een testje doen, pff ben wel benieuwd.

Ikenindi: heel erg veel sterkte, dat is niet niks.

lorelei

Berichten: 2424
Geregistreerd: 30-06-05
Woonplaats: groningen

Re: pijn in de onderbuik...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 00:18

ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen.pijn in de buik is echt niet fijn.
raar dat ze niks konden vinden,maar hoop voor je dat het snel over is.

SeBart

Berichten: 1537
Geregistreerd: 16-08-06

Re: pijn in de onderbuik...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 00:19

Ikenindi: zit het in het midden of vooral aan een kant de pijn. Ik heb ondertussen ook al vanalles gehad met m'n buik en ook veel (inwendige) onderzoeken gehad. Het is echt ontzettend lastig en vooral pijnlijk.

Anoniem

Re: pijn in de onderbuik...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 04:10

Boertjes schreef:
Jeetje ik lees dit en ik schrik dus wel wat.
Punt 4 5 en 7 kloppen volledig. Ook heb ik regelmatig kramp in mn buik en een wat opgezwollen buik. Maar ik nam dus eerst aan dat dat door mn darmen kwam, buikpijn etc.
Maar nu blijft m'n ongesteldheid wel erg lang uit! Is wel eens vaker dat ik onregelmatig ben daarmee, maar nu al ruim een week......
Ik ga maandag een testje doen, pff ben wel benieuwd.

Ikenindi: heel erg veel sterkte, dat is niet niks.


Heb je énig idee hoe oud dit topic is?