Die klote hitte!! Voel me poedersuiker!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Die klote hitte!! Voel me poedersuiker!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 17:45

ik kan dus totaal niet tegen de hitte dus ik ben gewoon op een dag als vandaag niks waard...voel me lam, moe dorstig, en dan te moe om te gaan drinken. (ik weet, dom,dom,dom Rolleyes ) Nu zit ik met barstende hoofdpijn te bokken omdat ik evrder niks kan doen en de hele dag tv is ook niet om blij van te worden. slapen lukt niet want dat is het tweede probleem, ik ben dus al drie weken mijn 'knoef' kwijt...mijn knuffel diek vanaf me geboorte al heb en al iets van 2x nieuw is gekocht maar nu uit de handel is. Het klinkt kinderachtig voor en 15 jarige maar zonder dat ding kan ik dus never nooit slapen, daarom dus die moeheid. Ik val uiteindelijk s nachts wel in slaap maar dan krijg ik nachtmerries en van alles en in me slaap maak in mezelf dus weer moeier...Verward maarja ga nu ff stoppen...

groetjes maaike

Your stairway lies on the whispering wind


Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 17:48

Vervelend dat je niet tegen de hitte kan..ik kan er ook slecht tegen..daarbij vindt ik het niet prettig om in een spagettitruitje of tshirt te lopen dus loop ik met deze hitte ook nog eens met lange mouwen..

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 17:52

aaah das helemaal piep alsje t shirts en dergelijke niet lekker vind zitten...ik loop nou in me string en bh Knipoog hehe

Your stairway lies on the whispering wind

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 18:16

Klote dat je niet tegen de hitte kan zeg! Ik kan er gelukkig héél goed tegen...
En echt minder dat je zo slecht slaapt nu, hopelijk vindt je je knoef Knipoog weer snel! Ach gut

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 18:18

Ik kan gelukkig erg goed tegen de hitte, alleen vind ik het altijd minder tijdens het paardrijden....

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

kablom
Berichten: 225
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 18:22

Ik kan gelukkig heel erg goed tegen hitte. Ik heb gewoon nergens last van Lachen . Alleen soms kom ik zwetend van paard af maarja, dat heb ik in de winter ook hahaha *LOL*

-----------------------------------------------------

Sabiy

Berichten: 740
Geregistreerd: 05-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 18:32

Wat wil je dan ? Heel even geduld hoor, dan regent het weer vier maanden.......

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 18:39

Ik kan ook niet gowed tegen de hitte, mijn moeder nog slechter.
Ik word er rusteloos van, ik voel me slap, ben zo errrug moe.
Ik wOu dat het gewoon een graad of 20 was en dan een beetje bewolking.
Ik zit nu binnen, in men bh, en korte broekje, en heb etnog warm.
Alles zit dicht, en het is hier een beetje koel.
Ik hoop datr het gaat regenen......

Jolanda28
Berichten: 73
Geregistreerd: 21-06-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 18:49

Van mij hoeft het niet te regenen, maar een graad of 20 is meer dan genoeg. Kan je tenminste actief blijven zonder je een smeltend pakje roomboter te voelen en pap in je benen te hebben. In de winter wel een knop om de temperatuur binnen behaagelijk te krijgen (voor mij ongeveer 20 graden en in de slaapkamer niet warmer dan 15.) Maar nu geen knop om het aangenamer te krijgen, ik moet het doen met minstens 26 graden overal in huis. vorig jaar was het nog warmer maar nu heb ik een ventilator aan het plafond en betere lamellen die ik de hele dag dicht laat.
Voor ieder die geen last van de warmte heeft heel veel plezier, voor alle anderen heel erg veel sterkte.

Een uurtje op rug van een paard is goud waard.

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 18:57

Sabiy schreef:
Wat wil je dan ? Heel even geduld hoor, dan regent het weer vier maanden.......


wat ik dan wil is niet die 4 maanden regen maar een forse graadvermindering met iets minder felle zon gewoon LEKKER weer Haha!

Your stairway lies on the whispering wind

Sabiy

Berichten: 740
Geregistreerd: 05-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 21:55

"gewoon lekker weer" hebben we niet hier in NL, het is of regen en ellende, of hitte. Geniet er nou maar van zolang als het duurt, straks kunnen we weer allemaal klagen over de kou, regen, harde wind en andere narigheid.

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 22:42

Sabiy schreef:
"gewoon lekker weer" hebben we niet hier in NL, het is of regen en ellende, of hitte. Geniet er nou maar van zolang als het duurt, straks kunnen we weer allemaal klagen over de kou, regen, harde wind en andere narigheid.

Nou, ik kan ook helemaal niet tegen die hitte, naar concours wezen kijken en levend verbrand..........
Maar voor mensen die intensief met paarden omgaan, en voor de dieren zelf, is een graad of 10 koeler veel en veel beter!

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 22:57

Sabiy schreef:
"gewoon lekker weer" hebben we niet hier in NL, het is of regen en ellende, of hitte. Geniet er nou maar van zolang als het duurt, straks kunnen we weer allemaal klagen over de kou, regen, harde wind en andere narigheid.

Vind ik een beetje een botte reactie t.o.v. de mensen die veel last hebben de hitte. Die kunnen er ook niets aan doen. Dacht je dat het leuk was om je zo rot te voelen als het warm is? Ik kan er ook niet echt goed tegen, word er ook lusteloos van (of juist hyper). Doe mij maar lekker lente/herfstweer, graadje of 20. Perfect.
En met "regen, kou, harde wind en andere narigheid" heb ik ook totaal geen problemen, maar daarin ben ik dan wel weer een beetje apart Lachen

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 00:56

ik ebn ook niet zo'n hitte bestendig mens *LOL* verbrand super snel en wordt zo vresleijk traaaaaaaaag.... heb nergens echt zin in! savonds knap ik dan helemaal op als het wat minder warm is...

Dag lieve mama...

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 05:03

Ik heb wat dat betreft OK dan! ouders:

Zij hadden een verrijdbare airco gekocht, maar te klein voor de ruimte die ze wilden verkoelen. Dus kreeg ik hem.

Overdag de airco van het werk, 's nachts airco in mijn slaapkamer.
En zoals je aan mijn tijd ziet: ik ga zo mijn paarden rijden, om de warmte voor te zijn. Muziek!

kablom
Berichten: 225
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 18:00

Hahah om eerlijk te zijn ik vind dit weer echt nie erg:D Zoals ik al eerder gezegt heb kan ik er goed tegen Haha! Ik heb alleen hel snel een rode kop als ik me ingespannen heb maar das dan ook het eenigste. pff ik ben echt blij dat ik ,ik ben. Als ik jullie verhalen allemaal hoor .

en allemaal sterkte als je het nodig heb Haha!

-----------------------------------------------------

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 18:44

Hehe vandaag ging ik in huis half dood, dus we zijn naar het ijsselmeer geweest lekker windje en koud water Haha! was echt heeeeerlijk Haha! dus met een beetje koele wind kan ik er wel beter tegen Haha!

Your stairway lies on the whispering wind

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 18:46

Oke, het is warm. Heet zelfs! Maar om dan maar zo te gaan doen... Sorry hoor, maar er bestaan echt veel ergere dingen in de wereld. Stel je niet zo aan!

Ook ik kan niet zo goed tegen warmte, maar ik heb vandaag ook de hele dag gewerkt boven ovens en dergelijke. Gewoon goed drinken en niet aanstellen!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 08:24

Aanstellen? Dat valt wel mee, toch?
Ik ben ook niet zo blij met deze hitte, maar ja, we moeten het ermee doen. Gelukkig is het thuis en op mijn stage adres nog goed uit te houden. Maar ik ben niet veel buiten te vinden midden op de dag...

* To Belg, or not to Belg *

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 09:05

als de zon schijnt is het niet goed

als de regen valt is het niet goed

als het sneeuwt is het niet goed

als het waait is het niet goed

Kortom het is nooit goed.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 09:15

Ik vind het heerlijk die zon! Heb nog geen last gehad van de warmte, gewoon veel water drinken en ijsjes Haha!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 09:28

Ik kan er ook niet tegen, een beetje zon kan nog wel, maar hij moet niet heel de dag door op mijn kop gaan zitten schijnen.
We hebben ere gister een groot zwembad opgezet in de tuin. Verveel ik me en is het warm, dan kun je mij half slapend daar in vinden *LOL*

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-03 11:58

oke dus ik stel me aan leuk om te horen hoor alsje je zo poedersuiker voelt. ik kan er toch ook niks aan doen dat ik er niet tegen kan!?! denken jullie niet dat ik zelf ook wild at ik er tegen kan en niet hoef te 'zeuren' (volgens jullie dan) maarja blijkbaar kanje niet even je verhaal kwijt hier zonder dat er weer mensen boven op springen datje je aansteld, fijn... reageer dan niet alsje zo doet...maarja bedankt voor de de mensen die wel aardig reageerden...

Your stairway lies on the whispering wind

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 18:02

babyboo schreef:
oke dus ik stel me aan leuk om te horen hoor alsje je zo poedersuiker voelt. ik kan er toch ook niks aan doen dat ik er niet tegen kan!?! denken jullie niet dat ik zelf ook wild at ik er tegen kan en niet hoef te 'zeuren' (volgens jullie dan) maarja blijkbaar kanje niet even je verhaal kwijt hier zonder dat er weer mensen boven op springen datje je aansteld, fijn... reageer dan niet alsje zo doet...maarja bedankt voor de de mensen die wel aardig reageerden...

Je hebt gelijk hoor!!!!
En dan die bulten van oa de vliegen en die die onlangs werden besproken in : Medisch: mag het ook voor mensen "waarmee ik onder zit........brrrrrrrrr.
De paarden lijken ook sjaga te worden met dit weer, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen, dat ik mijn stemming overbreng.......
Ik klaag niet als het koud is of regent!

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk


Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 18:14

tja, ik ben ook niet de beste in zo een warm weer. ik ga pas savonds laat rijden, de hele dag zit ik dan binnen, in het friste hoekje. en dan zweet ik me nog te pletter, om nog niet over slapen te beginne!

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FCSA, Jessica_1998, lletam, MairiMacBran, Mark0919, Sintara, sterregoud en 39 bezoekers