Destiny gewassen & aan het showen!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Destiny gewassen & aan het showen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-03 01:22

vandaag ben ik met iris(destinietje) naar het E3-strand geweest om te gaan zwemmen(verslagje komt morgen nog wel, we zijn iig verbrand!) en 's avonds hebben we destiny gewassen en ff wat leuke foto's gemaakt van desje!

Afbeelding

desje weer schoon & ongeduldig Tong uitsteken
(ze heeft zomereczeem en sinds kort een deken, schuurt nu niet meer maar had al wel geschuurd, dus de manen zijn nu ff op 1 lengte geknipt zodat t weer netjes aangroeid, nu ze droog zijn ziet t er kei grappig uit, op de foto's is ze nog heel erg nat))
Afbeelding

en ff showen in de wei

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en Iris&Destiny samen
Afbeelding


jammer dat ze nog nat was, daardoor heeft ze allemaal donkere plekken op haar lichaam, toen ze droog was zag ze er weer mooi glanzend uit!

maar niet verkeerd he, voor een pony die eigenlijk 1,5 jaar geleden afgemaakt moet worden ivm chronische kreupelheid en nu alweer 1,5 alleen maar op de wei staat samen met haar grote vriend Quentin! Lovers

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 01:59

Gave foto's rens
Super dat destiny zo opgeknapt is...je zou het echt niet zeggen.
Maar je gaat er zeker ook niet meer op rijden?
Iig leuke foto's

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 10:51

mooie foto's en een mooi paardje....
hij kan heel mooi showen vind ik hoor

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 10:57

mooi beestje
rij je er nog op?

Beter een blind paard dan een leeg halster..

Op zoek naar een bijrijdpaard! (Helmond en omg)

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 11:38

Mooie foto's! De 3de foto vind ik heel mooi

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 11:50

supermooie foto's! Echt een heel mooi paardje!

Is dat niet dat paardje waar destinietje op reed een tijdje geleden hier in de buurt?

En kun je echt in het e3 strand zwemmen? whaaa dat ga ik ook doen! Haha!

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 13:16

xtostarlight; volgens mij ben ik met desje noooit in best geweest *LOL* (niet dat ik weet Verward Haha! ) ik denk dat jij Anja bedoeld, paardje van Willem en Jolanda! Of niet?
Maar de fotos zijn leuk geworden OK dan! , alleen jammer dat ze zo donker zijn geworden met t uploaden... Ze liep wel lekker te showen he! Maare, had ik niet gevraagd of je mijn hoofd wilde afplakken? Schijnheilig Haha!

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 13:18

wooow, wat een mooie, die eerste waar die showt, die nek, waw zeg! echt heel mooi paardje!

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

marsss

Berichten: 3131
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 13:25

het E3 strand komt me bekend voor k geloof dat k daar ben geweest met schoolkamp in groep 8.
Leuke foto's trouwens.... die 3de is mooi.

Nevada

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 13:26

ahhh die is leuk OK dan! die manen zien er wel erg leuk uit zo.. het staat in elk geval goed bij haar.. die wei dat doet ze goed en kan ze lekker genieten Haha!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 13:29

Destinietje schreef:
xtostarlight; volgens mij ben ik met desje noooit in best geweest *LOL* (niet dat ik weet Verward Haha! ) ik denk dat jij Anja bedoeld, paardje van Willem en Jolanda! Of niet?


ja dat zou ook wel kunnen Lachen

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 16:22

Mooi ding! ze kan iig. showen *LOL* Haha!


Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 18:41

Ja, ze showde goed Pling ! Loopt ze helemaal zo te snurken ! haha, echt cool! Jammer alleen dat we wat mooie fotos hebben gemist, omdat Samra de camera erg boeiend vond Schijnheilig ! Dus kon Renske steeds geen fotos maken Knipoog

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 19:57

wow die showfoto's Kwijl echt mooi paard zeg!!

Sallie en Zaz mis jullie! Vriendjes zijn?
Lovers Porthos & Zonique Lovers

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-03 22:09

thanx voor de leuke reacties Haha!

en nee ik rij er niet meer op, ben veel te blij dat ze weer goed genoeg loopt om lekker in de wei te kunnen spelen met Quentin, en ben bang dat als ik ga rijden dat ze weer kreupel wordt en dat vergeef ik mezelf dan nooit! 1x per 2 maanden ga ik ff een klein stukje stappen buiten, kwartiertje ofzo, onder t zadel dus, verder neem ik haar aan de hand weleens mee naar het bos, dat vindt ze super!

en ze was idd leuk aan het showen!
volgende keer moet ze eigenlijk helemaal droog zijn dan glanst ze mooi, en dan moet het minder stoffig zijn, en er moet dan geen hond zijn die mij lastig valt! steeds als ik een foto wilde maken sprong samra tegen me op, en haar poten stonden dan tegen mn buik en dan kraste ze met haar nagels

maar ze vond niet alleen de camera leuk, ook desje vondt ze leuk

Afbeelding

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 22:48

Mooie foto's hoor Renske.. ze kan echt leuk lopen, even zo vanaf de foto's gezien..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

merelberfe

Berichten: 674
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 00:23

hé dus het was toch jouw die ik op de fiets zag gisteren op de T-kruising bij duizel (als je van Knegsel af komt). dacht het al maar wist het niet zeker. Wist ook niet je bij je was dus heb niet getoeterd hehe.
Destiny ziet er goed uit hoor! Quentin trouwens ook (heb ook naar je andere foto's gekeken) wanneer kom je een keertje springen? hehe.
Kom maar een keertje langs!

http://www.depaardenverzorger.nl
Voor al uw Paardenverzorgingsartikelen!
NU! Gratis kado bij elke bestelling! Geldt to 23 December 2019

Marcelatjuh

Berichten: 40
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 00:28

mooi beest!
hij kan goed showen Haha!

Party!! Party!! Party!!

Machie

Berichten: 15997
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 00:38

super hoor renske
ze ziet er goed uit! Weest blij dat ze nu nog lekker in dr wei kan lopen!!!!

daniejelle

Berichten: 59
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: andoik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 13:30

heey!
ik rijd een paard die heet ook desteny hij lijkt er ook nog erug veel op. alleen wat grijzer ze is al wat ouder.

xx

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-03 13:47

he merel dat was ik idd, samen met iris!iris zei nog dat er iemand zwaaide, maar ik let nooit goed op wat er allemaal om me heen gebeurd(denk dat dat ook al mn ongelukken/aanrijdingen met de brommer verklaart Haha! al was dat noot mijn schuld!)
en gisteravond reed ik richting Beijsens met mn brommer, toen dacht ik nog jou te zien staan met je auto bij een T-splitsing(richting BB die kant kwam je vandaan) maar ik had dat pas door toen k al aan t eind vd weg was en jou niet meer zag!hoezo een traag reactievermogen Knipoog

maar ik kom binnenkort echt springen met Quentin! t wordt volgende week weer kei heet, dus zodra t dan weer afkoeld kom ik springen!

hier staan nog wat foto's van 3 maandjes terug voor&na het wassen, toen was ze voor het wassen zelfs schoner dan ze deze keer voor het wassen was!ze was echt vies deze keer!
[ITP] Destiny voor & na het wassen Haha!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 21:15

Oooooooh was jij dat! Ik had je dan wel gezien, je kwam voor ons van links af! Maar ik dacht dat zal wel iemand zijn die renske kent, dus verder niet op gelet! Grappig!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 09:55

Lijkt me echt een knuffeltje Lachen Harstikke goed dat je haar lekker in de wei laat staan ook al kan je er niet meer op rijden, heel goed! Dan geef je er echt om.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-03 13:07

Avanti schreef:
Lijkt me echt een knuffeltje Lachen Harstikke goed dat je haar lekker in de wei laat staan ook al kan je er niet meer op rijden, heel goed! Dan geef je er echt om.
ja desje mag hier de rest van haar leventje blijven staan Lovers

heb weleens getwijfeld hoor, vooral toen ze nog goed liep, om haar te verkopen(ik was toen 19 en kon dus niet meer bij de pony's starten en ze had spat gehad maar liep weer goed, ze wilde ook graag weer werken) e dan een jong paard er voor in de plaats te kopen

maar ik wilde haar niet missen, was bang dat ze opnieuw kreupel zou worden en dat de nieuwe eigenaren haar dan lieten afmaken, of dat zedoor overbelasting weer kreupel werd, dat de nieuwe eigenaren er bv veel mee gingen springen of er volwassenen op lieten rijden

toen heb ik een bijrijdster voor haar gevonden(destinietje dus Lachen ) maar helaas werd ze kreupel, en toen moest ze eigenlijk worden afgemaakt, maar mn eigen DA zei dat ik nog ff kon afwachten, en nu loopt ze weer aardig, zoals je op de foto's kan zien

en nu weet ikhet dus echt 100% zeker, ze blijft lekker hier staan! en ik kan Quentin en Destiny ook niet uit elkaar halen, dus als Quentin weer eens echt vervelend&aa t staken is, dan denk ik weleens, had ik maar 1 goed braaf paard ipv een dwarse en een kreupele....maar ja meteen daarna denk ik weer van ik heb toch wel 2 hele leuke&lieve paardjes(want stiekem is Quentin best lief )

dus die 2 blijven hier lekker samen!

is ook heel grappig, want als ik ons andere paard(desire) er ook bijzet, dan gaat die destiny aanvallen(des is de zwaktse vandaar dat ze dat doet) en dan springt Quentin er tussen in, die vangt helaas best wat klappen en staat dan weer kreupel, dus desire staat nu meestal apart(had ook altijd apart in de wei gestaan voor we die kochten)

en als 1 van de 2 weg gaat, bv ik met Q naar concours of met destiny stukje wandelen, dan staat de ander echt panisch te hinniken, en desire staat dus op dr dooie gemak te kijken van goh ga je weg?leuk!haha!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annefleur200, Nieknollie en 60 bezoekers