vliegendekens zo smal bij de borst, ANKY?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

vliegendekens zo smal bij de borst, ANKY?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-03 10:53

Hallo,

Ik heb vrijdagavond nog even een snel een vliegendeken voor joy gekocht in deze bizare dagen.
Maat 185, fijn gemaasde deken, de luxe, klein prijsje van 29,95
De dag erna was die dus al stuk, ik terug en kreeg een nieuwe, maatje groter(195), zat duidelijk beter!, maar ook deze deken glijd naar achteren en komt strak te liggen op de borst
Durfde hem niet om te laten...dus weeeeer geruild
Mijn vriend was het zat en kocht de anky, erg mooie deken!
Maar ook deze deken vind ik behoorlijk smal op de borst, hij zit verder goed, heeft deze nacht overleefd.. zat nog keurig netjes
Joy is erg smal, en een kleine 1.59 -1.60 "groot"
ze heeft absoluut geen brede borst, ik heb een maa 185 opliggen en deze ligt verder overal prima(op de bost dus wel op de laatste gaatjes)
Wat zijn jullie ervaringen?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 11:11

Moeilijk hoor, een met zo'n maat. (heb er ook zoeen) Horseware heeft tussnmaten, een 6,3" is 190cm. Zelfde prijsklasse als ANKY (die over het algemeen vrij klein valt)

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-03 11:29

Op de borst kan ze de deken wel een maatje groter gebruiken heb ik het idee, maar voor de rest niet, dan word de deken veel te ruim..
bedankt voor de tip zep!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 15:04

ik heb er eentje van Harry's Horse en die is breed zat aan de voorkant. Zitten ook heel fijne brede stukken voor de voorbenen in zodat je met gemak kan draven en galloperen.

Niets zo charmant als een paard in her land.


Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 15:08

Natascha schreef:
ik heb er eentje van Harry's Horse en die is breed zat aan de voorkant. Zitten ook heel fijne brede stukken voor de voorbenen in zodat je met gemak kan draven en galloperen.


Ik heb weer mindere ervaringen met de vliegendeken van Harry's Horse: bij mijn paard zit deze ook (te) strak om de hals, terwijl de deken verder perfect past. Iig dusdanig dat ik denk dat ie het niet overleeft in de wei. Verder wel een fijne deken voor op de trailer.

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 18:37

En hoe zijn de resultaten van de Bucas dekens??
Ik heb de vliegendeken (nog) niet, maar ben echt van plan deze aan te schaffen. Ik heb 4 andere Bucas dekens, van zweetdek tot winterdek en ze liggen echt altijd perfect. Ik heb ze op de meest uiteenlopende paarden gehad en ze bleven altijd liggen. Ik vind het borststuk dat ze nu hebben heel erg fijn, hierdoor blijft de deken nog beter liggen. Voor mij echt nooit of te nimmer andere dekens meer!

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 20:52

Nappie heeft ook de ANKY zomerdeken op (gebruik hem als vliegendeken en als zweetdeken op de trailer) Hij zit vrij strak aan de voorkant maar het lijkt hem niet uit te maken.............. Ik ben erg te spreken over deze deken

XxSwEeTy
Berichten: 1284
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 08:13

ik heb eer 1tje van de harry's horse, zo'n blauwe met alles erop en eraan, singels, bilriemen, halsje, hele mooie deken en die zit perfect, k heb bij mijn ponypaard van 1.56 maat 175 op, terwijl ze winterdeken 185 heeft vaaaag

XxSwEeTy
Berichten: 1284
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 08:14

ANKY, alleen het merk(oftewel de naam die erop staat,) is de prijs.
HARRY"S HORSE of gewoon huismerk van desbetreffende ruitersportzaak kan net zo goed zijn of mischien wel beter, en dan heb je een nette deken voor een nette prijs.

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-03 22:19

nou helaas gaat de ANKY ook weer weg..*zucht*
vandaag zag ik behoorlijke schuurplekken zitten op haar borst en langs haar billen..
helaas..

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 06:47

XxSwEeTy schreef:
ANKY, alleen het merk(oftewel de naam die erop staat,) is de prijs.


Dat zal best, maar het is bij mijn paard de eerste deken waar ie geen schuurplekken van krijgt en met de winterdeken heeft heb ik hem voor het eerst niet hoeven scheren Haha! Je kan dus zeggen wat je wilt maar de pasvorm en materialen zijn echt kwaliteit (heb namelijk een schimmel die een verschrikkelijke zachte en gevoelige huid heeft en waar vrijwel elke deken bij schuurt Frusty )

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 06:51

Ik heb de Bucas, en door dat borst stuk zit het wel goed, maar dat het nou de best passende deken is die ik ooit heb gehad, dat wil ik ook niet zeggen.
In ieder geval geen schuurplekken en het is verder een fijne deken!

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-03 21:43

de deken is weer terug heb daarvoor in de plaats (moest natuurlijk wel bijleggen)
een K & K ultra bustrens aurigan gekocht Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IndianSu en 32 bezoekers