Ibop

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Syllie

Berichten: 562
Geregistreerd: 12-02-02
Woonplaats: Brouwershaven

Ibop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-03 15:14

Hey,

Onze merries gaan van de winter naar de Ibop en ze worden dan gereden door Wil Schellekens, deze man heeft er ervaring mee omdat hij elk jaar ongeveer tussen de 10/12 merries meeneemt. Vinden jullie het slim om paarden met dit soort testen door een bekende en ervaren ruiter te laten voorstellen en wat willen ze nu precies allemaal zien bij de Ibop??

xxxies
Syllie

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 16:24

Als Wil Schellekens jullie paarden wil rijden en jullie kunnen dat betalen lijkt het mij een prima optie.
De paarden worden beoordeeld, niet de ruiter.
Dat is voor mensen die zich niet zo'n ruiter kunnen veroorloven ook een minpunt en maakt de uitslag discustabel.
Maar zo lang het systeem zo in elkaar zit kan je er dus op deze manier prima gebruik van maken en je paarden een optimale kans op slagen geven.

Syllie

Berichten: 562
Geregistreerd: 12-02-02
Woonplaats: Brouwershaven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-03 13:40

Hey,

Wil rijdt op het moment ook een springer van ons en dat gaat hardstikke goed en hij heeft ook paarden voor ons zadelmak gemaakt met hulp van zijn stalruiters enzo, maar ik wil graag nog wat meer info over de ibop, bijv. de beoordeling: wat betekenen die afkortingen bijv. allemaal. Klinkt misschien stom, maar ik ken ze niet allemaal, en wat voor score is gewoon goed.

xxxies
Syllie

ponymens
Berichten: 1299
Geregistreerd: 29-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 15:38

Mijn New Forest merrie gaat naar Chantal Mechelenbrink voor de IBOP. Volgens mij brengen de meeste mensen hun merrie naar een prof.

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 22:31

nee hoor mijn oude merrie heb ik zelf gereden voor de ibop een paar jaar geleden toen ik 12 was en super was 5 ofzo van alle dponys men punten zou k ff op moeten zoeken da weet ik nie meer precies maar..maakt nix uit ze kijken naar de pony en als de ruiter die pony mooi voor elkaar heeft..en een weet te rijden maakt het nix uit..xxxSuus

ponymens
Berichten: 1299
Geregistreerd: 29-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 23:20

Natuurlijk kijken ze naar de pony, maar de ruiter moet (bij het NF) dressuren, springen en crossen en niet elke ruiter is zo veelzijdig.

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 23:22

bij het nrps moeten ze aan de hand ,losspringen..dressuur en springen onder het zadel en ze hadden ook oefen dagen waarby er ook geholpen werd by het oefenen en het waren byna allemaal de eigen ruiters die ze redeneen stuk of 4 werden door n professional gereden en dit maakt geen verschil by de punten...

Syllie

Berichten: 562
Geregistreerd: 12-02-02
Woonplaats: Brouwershaven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-03 00:34

Hey,

Nog meer info over de IBOP?? Bijv. waar ik uitslagen kan vinden enzo?? Thanks!!

xxxies
Syllie