tinker royal gipsy lee

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ghisje
Berichten: 538
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: op de grens van het land

tinker royal gipsy lee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-03 14:40

Wie heeft ook een afstammeling van (inmiddels ruin) Royal Gipsy Lee?
Wij hebben een ruin van 2,5 in de wei staan en ik ben benieuwd hoe zijn andere nakomelingen het doen. Die van ons is super aanhankelijk en een echte kroeler. Wel wordt hij groot voor een tinker, rond de 1.55/1.60 We zijn nu al even op ons gemak bezig om het in te spannen en hij doet het heel goed, blijft kalm en vind alles goed.

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 22:58

ik ken deze tinker helemaal niet, staat hij ergens op een site, ben namelijk in alles geinteresseerd als het om tinkers gaat, heb er namelijk zelf ook 1, staan wel foto's in mn profiel,
heb jij ook al foto's van de jouwe op je pc staan, ben namelijk wel benieuwd.

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 23:03

Was dat niet een van de eerste hengsten van Henk Janssen??? Die handelaar/fokker uit Drenthe?

ghisje
Berichten: 538
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: op de grens van het land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-03 07:25

Ik weet niet zeker van wie hij geweest is, maar heb wel hgehoord dat hij toen geruind moest worden omdat zijn sperma niet de goede kwaliteit zou hebben. Zelf heb ik ook internet al afgestruind opzoek naar heb of nakomelingen maar kan niets vinden

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 09:49

Hij was idd van henk janssen. Hij werd voor de het NST in het eerste jaar aangeboden, toen was er nog erg veel onduidelijkheid over de eisen en heeft hij volgens mij nog 1 seizoen gedekt om daarna eruit gegooid te worden op spermakwaliteit. Heb daarna weinig van hem gehoord.
m9isschien kan je via deze site http://www.irishtinkerstable.nl/index.html meer info over hem inwinnen. hier heeft hij een tijd ter dekking gestaan.

Mariska_28

Berichten: 10501
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: Ees (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 17:15

Ik ken nog een zoon van Lee, die ook erg groot geworden is.. Thunder-Lee van Mireilla
Afbeelding
Hij is nu 3 en geruind.
Als je wilt kan ik je wel in contact brengen met Mireilla