Pfoeh, vandaag bij mijn puk geweest...druktemakertje!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-01 20:36

Tsss...vandaag eerst met mijn bijrijdster (zij heeft een auto Haha! ) 40 kg winterpenen gehaald (hele mooie) en toen meteen door naar Escala...tsja, mijn meissie staat inmiddels dus al 4 weken stil ivm blessure en vandaag stond ze vanwege het slechte weer op stal...pffff, wat een druktemakertje zeg!!! Ze dacht natuurlijk dat ik haar lekker uit stal kwam halen om haar naar de wei te brengen, maar helaas... Verdrietig Geen weer...hozen hozen hozen...met veel pijn en moeite heeft Petra de hoefjes gekrabt terwijl ik ff met Escaal stond te knuffelen...maar goh wat was madam druk zeg, wou amper voetjes geven, wou het liefst de stal uit denderen, weven...*zucht* Nou ja, als ze weer kan weven heeft ze misschien niet zo'n last meer van haar schouder ook...*duim duim duim* Maar ik had wel een klein beetje te doen met mijn puk hoor, ze wou zo graag naar buiten...en het weer (regn en wind) hielp ook niet om haar lekker rustig te krijgen...leuk als ik weer mag rijden, die wil er vast voor gaan...hihihi...uhm...nou Petra (=bijrijdster), je hebt zo lang niet kunnen rijden, jij mag wel eerst hoor... Schijnheilig Hahaha, nee, Escala is hartstikke braaf, zal ongetwijfeld los lopen...als ik weer wat mag doen eerst toch maar even beetje stap en draf aan de hand (geen voltes dus geen longe)...maar ik heb iig lekker geknuffeld vandaag en toen Escala door had dat er zo'n 15 enorme winterpenen in haar voerbak lagen was ze gauw afgeleid! Haha!


ikke

Berichten: 37479
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 21:09

Misschien wel een vreselijke open deur, maar heb je haar wel op minder, of helemaal geen, krachtvoer staan? Ik heb hele vervelende ervaringen met iets meer krachtvoer (1/2kg) dan gewoonlijk, namelijk een knettergek paard.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-01 22:41

Ze krijgt GEEN krachtvoer...alleen hooi, plukje kuil (stro waar ze op staat) en winterpenen als ze niet het land op kan...hihihi...binnenkort krijgt ze wel weer brok...vitaminebrok en dan maar paar korreltjes voor het idee, daar laat ik het dus niet aan liggen *grinnik* maar het waaide lekker, regende hard, ze stond binnen en heeft al 4 weken niet gelopen...ach, al met al hoeft het niet zo heel gek te zijn dus... Haha! Maar ze was wel erg druk...tsja, dan laat ze het arabje in zich wel even zien hoor...maar onder het zadel een engeltje...toch Natascha?!!! Party!!

ikke

Berichten: 37479
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 23:13

okee, gelukkig zijn er meer mensen die nadenken. Je zou niet de eerste zijn die een dergelijke blunder maakt. De laatste trouwens ook niet *LOL* *LOL*
Maar zoals jij dat omschrijft dan kan ik me wel iets voorstellen bij haar gedrag. Succes.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 00:41

En Vikki wat heb je daarvoor gedaan op dinsdag 4 september??? *LOL*

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 03:23

aguttie!lijkt dhana wel Knipoog die kan ook zo lekker druk doen.war zou ze dat toch van hebben Schijnheilig
maar wel lekker dat je dr weer gezien hebt!ikke gauw eens kohomen.......

soms is het beter om te zwijgen

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 05:23

Waar winterpenen al niet goed voor zijn Haha! Als ze maar bezig kunnen zijn, hihihi....
Nog effetjes wachten en dan kan ze straks weer aan het werk en dan zal ze wel weer blij zijn als ze na het rijden de stal weer op kan (of misschien ook niet Verward Knipoog ) Ze zal dan d'r stal denk ik wel weer waarderen... Haha!
Dan heeft die man van mij zeker ook arabierenbloed in hem Verward Die kan ook geen dag binnen zitten *LOL* Hij vliegt dan ook tegen de muren op....
groetjes.

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 07:41

ja, het is inderdaad een scheetje en ik kan me heel goed voorstellen dat ze een beetje maf wordt zo'n tijd op stal. Zelfs die droogkloot van mij was behoorlijk maf toen ik hem na de MKZ weer uit de stal mocht halen en dat was bij ons maar 1 week. Ik hoop dat ze snel weer beter is en dat ze weer lekker naar buiten toe mag.

Niets zo charmant als een paard in her land.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Tieme en 21 bezoekers