Ouders lopen (1e x) de vierdaagse: mèn, wat vroeg!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Ouders lopen (1e x) de vierdaagse: mèn, wat vroeg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-03 04:03

Nou, de eerste dag zit erop. Het was verschrikkelijk heet (waarom hebben we nou geen zwetende smilie) en de ambulances reden volgens mijn ouders af en aan... Een heleboel mensen zijn ook niet goed geworden ná de finish, toen ze massaal aan het bier gingen... Mijn vader wil alleen maar pasta eten (ja, dááág! ) en mijn moeder plakt zichzelf helemaal dicht met tape. Gisteravond ranzig klusje voor mij: blaar prikken.... ieuw! Mijn vader werkt bij Connexxion, dus ze kunnen voor tape, pleisters, koffie en massages terecht in de bussen die in het parcours verspreid staan. Da's wel ideaal! OK dan! Gisteren kwamen ze door Elst, vlak achter mijn huis langs. Ik heb nog nooit zoveel mensen gezien! Echt niet normaal. Hele legeronderdelen uit allerlei landen scharrelen voorbij, mensen met trommels en vlaggen, er schijnt er één op klompen te lopen en het hele bejaardenhuis was in de dorpsstraat gaan zitten om te kijken. Haha!

We hebben ze net naar de trein gebracht... Vier dagen om kwart voor vier het bed uit... valt voor mij niet mee!
http://members.lycos.nl/connexxionvierdaagse/ De laatste serie foto's op de site hebben zij gemaakt.


ghisje
Berichten: 538
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: op de grens van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 06:27

Kan me wel voorstellen dat er veel mensen niet goed zijn geworden met dit weer. Maandag ga ik de strand6daagse lopen en hoop op iets koeler weer. Gelukkig staat er aan zee meestal wel een koel briesje

Geniet van de momenten dat het goed gaat,
ze duren vaak te kort

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 07:03

tja gelukkig mogen ze vandaag 10 kilometer minder lopen.
Tis natuurlijk ook wel stom om na 40 km. gelopen te hebben in 30 graden aan het bier te gaan..............gek he dat ze 'out' gaan........

Ik had ook mee willen doen met een collega, maar die werd zwanger.
Staat toch nog wel op m'n programma om het ooit nog 'ns te doen hoor!
Maar vind het helemaal niet erg dat dat niet dit jaar is, die hitte!!!!!!!!!!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 09:16

Elles schreef:
...er schijnt er één op klompen te lopen...


En eentje zelfs op blote voeten: http://www.marcuslooptopblotevoeten.nl/

Ik ben twee jaar geleden gaan kijken toen een vriendin van mij meeliep. Die had nergens last van, maar had ook goed getraind met goede schoenen en ging niet na het lopen flink aan het bier. Haha!

Verder neem ik mijn petje af voor de mensen die zich er aan wagen, wandelen is niet echt mijn sport en al helemaal geen 30 tot 40 km per dag gedurende vier achtereenvolgende dagen...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 09:34



denisje393

Berichten: 178
Geregistreerd: 12-08-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 09:59

Ik zou er niet aan mee doen!

Lees dit onderschrift niet!!! Ik zei niet lezen!! Verward Helpt dit??? OW ga maar niet naar mijn profiel!! Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 10:18

Karin schreef:
Verder neem ik mijn petje af voor de mensen die zich er aan wagen, wandelen is niet echt mijn sport en al helemaal geen 30 tot 40 km per dag gedurende vier achtereenvolgende dagen...

Ergens zou het wel een grap zijn als Ret jou zou opgeven Haha!

Au au au, je ziet gewoon de pijn op sommige plaatjes, wat een hel om zo in de hitte zo ver te lopen, ik denk dat ik ook liever als toeschouwer was gegaan Knipoog

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 10:24

Haha, ja idd, ik laat liever het paard dat soort afstanden lopen. Maar ja, hij heeft ook vier benen en ik maar twee... Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-03 10:27

Ach, Marcus doet het wel voor een goed doel. Toen ik op die site keek, verwachtte ik zo'n ouwe kerel met een baard tot op z'n navel en nog maar een paar tanden in z'n bakkes... valt dus erg mee. Ik probeer nu steeds m'n ouders te bellen, maar het net is geloof ik een beetje overbelast, ik krijg ze niet te pakken... Ik hoorde vanmorgen al van Thom dat m'n vader het al heel moeilijk had. Die zat gisteravond tegen zijn eerste bijna-blaar aan te kijken.

*update* Ik heb m'n moeder te pakken, ze zijn elkaar al kwijtgeraakt. Moeders loopt een paar kilometer per uur harder... Maar de finish schijnen ze allebei wel te gaan halen. Thumbs up! OK dan!

Cody schreef:
ik denk dat ik ook liever als toeschouwer was gegaan
Oehhh... volgend jaar een "Vierdaagse-Bokt-Meeting"? Haha!

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 11:32

Waarom kreeg jouw arme paps geen pasta?
Je bent nog wel een speciaal topic op VT gestart omdat je je ouders wilde verwennen?

Te warm voor pasta?
Dan een frisse pastasalade; hoef je alleen de pasta maar te koken en te koelen, dus geen 'uren' achter het fornuis. Tong uitsteken
.

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0laura0, _San87_, _Sun, _Utah_, Adrija, AhrefsBot, Anoukjuuuhh, BLEXBot, Buxy, Flux, Jadero, KimD, Kimddddd, lanouska, lenaa_tje, Lienboon, Malissaa1, marit34, ontherun, Priscilla27, Roadracer, rocky_1995, Roquen, Schuur_, soesie, Speirs, thequeensmum, verootjoo, wiifke en 80 bezoekers