mooi bos/tocht omg. amsterdam/diemen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Reenarulez

Berichten: 1194
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Amsterdam

mooi bos/tocht omg. amsterdam/diemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-03 22:32

wie weet er nog een mooi bos om buiten te rijden of om een flinke tocht in te maken en dan het liefst met water waar je nog kan pootje baden met je paard (en even laten drinken enzo) omgeving amsterdam/diemen Verward
hiermee bedoel ik niet het "diemerbos" of het amsterdamse bos.. Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 23:21

Je kunt vanaf Diemen toch helemaal via Driemond naar de Gaasperplas en vanaf daar ook weer door naar Ouderkerk en ik geloof zelfs naar Abcoude?? Als je dat rijdt, dan ben je wel even onderweg hoor. Er is een tijdje terug een kaart gemaakt van die route, die is bij elke stal in die buurt wel aanwezig denk ik.

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 08:46

Klopt. dat kan ook.

Sterre_Nova

Berichten: 1413
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 09:34

Echt een bos in Diemen is er niet. Op het Diemerbos dan na maar, dat lijkt me niet zo leuk.

Misschien als je er een dag voor uit wilt trekken kun je naar het Twiske. Is wel ver hoor!

Nu nog een vraagje: Ik zie dat je staat bij "Double r ranch" maar waar is die eigenlijk? Ik heb vroeger bij de Eenhoorn gereden en er waren nog wel een aantal andere stallen in de omgevind maar deze ken ik niet of is deze van naam veranderd?

Groetjes

Je kunt misschien via Muiden ( Via amsterdams rijnkanaal --Maxis) naar muiden en daar over het Strand. Vroeger Muidestrand. Is een heel mooie route maar trek er maar wel een paar uur voor uit hoor!.

Reenarulez

Berichten: 1194
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-03 21:59

bedankt allemaal voor de tips
en natalie1977: de double R ranch zit ook in Diemen (net als de eenhoorn) en aan het "diemerbos" (ik ken het dus ook Scheve mond Knipoog ) het ligt aan de stammerdijk (aan de Weesper trekvaart).