Wat doen jullie met deze hitte??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Wat doen jullie met deze hitte??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-03 17:31

Tja, wat doen jullie allemaal als het zo warm is?? Ikke weet echt niet meer waar ik zitten moet. Het is echt overal WARM, HEET en BENAUWD!!
Ik heb al paar keer vandaag een koude douche genomen maar steeds als ik er onder vandaan kom zweet ik me weer helemaal de ziekte Verward....
Nou ja morgen lekker paar dagen naar Vlieland (op jeugdcamping met me zusje en wat vriendinnen) dus dat betekend lekker uitwaaien op het strand *LOL* en hopelijk als we terug komen dat het weer dan iets minder heet is ...

Mzl

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 17:41

Bokken en wachten tot het afkoelt Lachen

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 17:43

Werken in een airconditioned omgeving om vervolgens bij de tandarts neer te ploffen (ook airconditioned) en toen moest ik helaas naar huis. Beneden is het nog wel te doen maar boven is het om te smoren.

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 17:43

Ja werken met de airco hard aan, en slapen in de schuur, daar is het veel cooler!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 17:43

werken, in een kas Haha!
huis net nog wat gepoets omdat er dadelijk ff bezoek komt
vanavond naar Kawa
En voor de rest bokken, maar dat doe ik ook als het koud is Lachen

En hoe meer je koud douched, of voor een ventilater gaat zitten enz, hoe minder je er tegen kunt als je gewoon ergens zit.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 17:45

eehmm niets! wachten tot het avond wordt en dan naa rde paardjes!!!

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 17:48

werken in een fabriekshal waar t 32 C is, en dan naar buiten, waar t nog warmer is, en dan naar huis, eten en naar de paarden om te rijden.....

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 17:58

Een paar keer aangespannen rijden. Is wel lekker totdat je gaat stappen want dan voel je die hitte heel goed. 30 paarden opgestrooid en eten gegeven. Pffff warm en vanavond nog even 3 keer enkelspan rijden. Heerlijk op de kar zitten.

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 18:27

zweten en stinken...bah!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 18:29

op de manege helpen, en daarna watergevechtje houden *LOL*

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 18:32

werken in een oven.
thuis op de bank liggen met een bak sla en op stal maak ik een boswandeling.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 18:35

in mijn huis is het in het slaap en werkkamer gedeelte heerlijk koel, daar heeft meneer de architect rekening mee gehouden. Lachen

verder hou ik mijn paard bij 30+ graden ook binnen en ga ik pas laat of juist heel vroeg dingen met hem doen.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 18:39

Heel de dag aan het water liggen en zwemmen. Schijnheilig Verbranden komt daar helaas wel verplicht bij. Boos!

PascalB

Berichten: 1793
Geregistreerd: 06-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 18:45

De hele dag werken in 29 Graden Huilen

Moritz

Berichten: 284
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 18:51

ik heb vakantie! Haha!

Ik slaap uit en kijk de Tour de France, en ga 's avonds naar mijn paard en ga dan lekker buiten stappen. Gaaaap Slapen

Vandaag kwam de smid om 3 uur 's middags, hebben we hem maar in de schaduw geparkeerd, toen ie rondom nieuwe Nikes had, heb ik meneer (het paard, niet de smid Tong uitsteken ) nog ff afgepoeld en terug gebracht naar de wei.

Ze staan in de polder heerlijk windje erbij, ik zou er bijna met mijn tuinstoeltje bij gaan zitten! OK dan!

o ja, tussendoor nog wat huishouden en boodschappen, maar eten hoef ik toch niet met dit weer, mijn katten en hond echter wel..... Vingers aflikken

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 20:49

Zwemmen, heb natuurlijk niet voor niks een zwembad gekocht.. *LOL*

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 20:51

ehm.. keb paardgereden met een korte borek dus zonder zadel en daarna ijskoude douche genomen.. en eventueel kunnen wij nog de tuinslang bij de paarden op ons zetten.. tjaa tis wel erg heet en ik wil bruine benen dus lange paardrijbroek deed ik leker uit :p

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 20:56

Fijn de hele dag gewerkt in een winkel waar het 28 graden was.Morgen hoef ik gelukkig alleen de ochtend.Kan ik daarna lekker naar het strand of zwembad Vingers aflikken
Laatst bijgewerkt door Kimmes op 15-07-03 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 20:57

Ik ben naar het strand geweest Haha!
En morgen lekker in de tuin zitten ewn jarig wezen Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 21:00

Sochtends in een airco omgeving personeel optimaal laten functioneren en smiddags in deze hitte gewoon met de paarden aan de gang, wel in een lager tempo natuurlijk, eten koken doe ik niet met deze hitte......dus Satetje halen op Te Werve ofzo dan bokken, dan naar bed.........

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 21:02

Gister wezen zwemmen bij een recreatieplas, vandaag naar de dierentuin in Emmen geweest. In de vlindertuin was het onwijs benauwd, niet te doen, maar buiten viel het allemaal heel erg mee, veel schaduw van het groen wat er allemaal staat. Heerlijke dag gehad, ben blij dat ik niet thuis ben gebleven, daar had ik het niet volgehouden met deze hitte.
De dieren waren ook erg lui trouwens allemaal, en het is op zich best apart om met 30 graden celcius live naar een stel pinguins te kijken Haha!

LBroekhuizen

Berichten: 2294
Geregistreerd: 09-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 21:10

cracker schreef:
Ja werken met de airco hard aan, en slapen in de schuur, daar is het veel cooler!

schuur? nou daar is het bij ons echt niet uit te houden..BLOED HEET!!!

Mijn moeder had vanmiddag het badje achter in ons "tuintje"gezet Scheve mond
en dat was net (s`avonds) toen ik terug kwam van het land lekker koud
dus even daar in gelegen, aaaah....daar koel je van af!

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 21:21

Vandaag eerst 4 uur gewerkt en daarna in die bloedhitte zonder airco naar Zeeland en bij mijn ouders onder de sollllll op de camping gezeten en in het zwembadje gelegen om af te koelen en toen naar mijn vriend zijn nichtje en daar met die kleine in een klein opblaasbadje gezeten..... heeeeeeerlijk koel.... Morgen eindelijk een keer naar t strand...... morgen wordt het het ergste... benauwd..warm.... blehhhhhhh zelfs onze kat ligt uitgevloerd. Daar komt pas aktie in vannacht als het afkoelt.... leuk.... dan slaap je dus niet hahahaha.......
Morgen maar een badje kopen voor in onze tuin... als is het maar om je voeten in te zetten....

Van mij mag het afkoelen... 25 graden is lekker...... Cheese! Cheese!

Miracle

Berichten: 85
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 21:29

Eerst van 7 tot 12 gewerkt en toen gaan zwemmen tot 19.00. Nu ff bokken en zometeen naar bed...morgen om 6 uur beginnen denk dat ik morgenmiddag wel ga slapen Dromen want t wordt hier 35 graden... Cool puf

Tja, t is bij mij nooit goed. Als t koud is wil ik zon en als het warm is wil ik koelte...that's me Haha!