Vrijrijden op shalan gisteren....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shiloh

Berichten: 19776
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Vrijrijden op shalan gisteren....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 16:00

Gisteren was ik gaan vrijrijden, maar helaas ging het toch niet helemaal zoals ik gehoopt had. Shalan liep niet echt lekker, de achterhand zat er naar mijn zin ook niet echt lekker onder, waardoor ze ook niet echt omlaag wilde komen.

Mijn houding is door de langere beugels wel wat beter, al moet ik nog wel vooral letten op het naar voren kijken en mijn schouders naar achteren. En ik moet opletten dat ik niet te ver naar voren ga zitten... Verder vind ik het er toch nog wel redelijk uitzien. Ik heb ook nog een paar filmpjes, maar op de een of andere manier blijf ik het maar niet voor elkaar krijgen hoe ik die op het internet moet krijgen. Dat wil gewoon nog niet helemaal lukken.

Afbeelding

Hier liep ze opzich wel netjes, maar die achterhand Lips are sealed
Afbeelding

Afbeelding

rechtopzitten ingrid en naar VOOOOREN kijken.
Afbeelding

Opnieuw die achterhand he Lips are sealed en mijn benen Lips are sealed
Afbeelding

En dit was het eigenlijk ook nog niet helemaal
Afbeelding

Toen ben ik even zonder zadel gaan uitstappen.
Afbeelding

Al met al ging het op sommige punten wel beter en op andere weer niet.

Op Shalan zat ik toch netter maar ook nog niet helemaal zoals het hoort, het sturen ging op Shalan ook beter.
Op Dundee ging het aan de teugel rijden weer iets beter. Maar goed, ik heb toch nog lekker gereden.

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 16:23

leuke pony hoor! Is het een arabiertje????

Live,LOve,'ndLaugh

Shiloh

Berichten: 19776
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 16:32

ja het is de favouriet van fleury. Een 11 jarig arabiertje...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 16:36

mooie beestje.
maar issie van de manege?

Beter een blind paard dan een leeg halster..

Op zoek naar een bijrijdpaard! (Helmond en omg)

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 16:37

grappig die paarden op de achtergrond die op de grond liggen Haha!

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 16:39

Mooi paardje hoor!

Let love shine so bright

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 17:51

Leuke foto's hoor Ingrid!!
Ook eens leukk om je op shalan te zien, zo vaak mag je er tenslotte niet op Knipoog


Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 18:54

Mijn lannie! Lovers Ach gut
Ze is zo verschrikkelijk lief! Het is ook alweer zo lang geleden dat ik erop binnen heb gereden. Toen was ik met ontspanning bezig enzo, dat ging bij mij al veel beter maar ik ben nooit echt bezig geweest met dingen verder uitwerken. In de bossen toen jij er eens op hebt gereden heb ik het een keer geprobeert om haar laag te laten lopen, dit was toen gelukt maar ik vind dat in de bossen niet echt getraint hoeft te worden dus heb ik het erbij gelaten.
NU ik dit zie (ja mensen, ik was op vakantie en heb sinds donderdag niet gereden en ik kan pas weer op 30 augustus rijden Huilen (niet om uit te houden!!)) wil ik er super graag weer eens op vrijrijden. Vandaag zou de enige moment zijn geweest maar ik vond het te warm ervoor om te trainen in een bak.
Wat ik van je foto's vind: Ik vind Shalan en veel volwassener uitzien. Ze lijkt wel een paard. Bij mij vind ik haar echt een pony'tje eruitzien. Ook vind ik haar wel mooi lopen op sommige foto's. Alleen over de achterhand moet je je nog niet helemaal druk maken als die er neit helemaal onderzit. Wat wil je bij een pony die sinds een jaar manegelessen rijd enzo.
Ik vind het leuk dat je lan leuk vind maar ik vind het echt zo jammer dat ik er nu zo lang niet op kan rijden Huilen Huilen

Ik mis haar nu al Ach gut

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 18:57

wat een leuk beessie!! en dan die paardjes op de achtergrond Haha!

Sallie en Zaz mis jullie! Vriendjes zijn?
Lovers Porthos & Zonique Lovers

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 20:52

leuke foto's! en grappig die paardjes op de achtergrond!
ze loopt opzich niet verkeerd hoor, alleen zou ze wat meer voorwaarts-neerwaarts mogen lopen, waardoor ze haar rug en achterhand wat beter gebruikt, maar als jullie nu bijna alleen maar in de bossen rijden, is het voor de pony ook wel weer wennen om in de bak te moeten werken!
probeer zelf iets rechterop te zitten(voor je gevoel beetje achterover) goed vooruit kijken waar je heenrijdt, en je handen mag je iets hoger en meer bij elkaar hebben op sommig foto's, maar als je ze niet vastzet, maar alleen iets lger&breder houdt zodat de pony wat makkelijker met zn neus je handen naar voren&beneden wil volgen is het niet heel verkeerd hoor, met het losrijden van Quentin heb ik ook mn handen altijd wat lager en beetje verder uit elkaar, pas als ik hem echt bij elkaar rij dan heb ik mn handen wat hoger&netjes naast elkaar

maar t ziet er echt niet slecht uit hoor!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 21:45

Ik vind het er heel erg goed uitzien hoor Ingrid!
Je zit op Shalan idd netter dan op Dundee/Dunday.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 21:47

Wat was het ook weer? SCHOUDERS NAAR ACHTEREN EN TIET'N NAAR VEURN. MAar ik vind dat het er netjes uit ziet hoor. Doe het je niet na. Vooral de eerste foto's zien er erg mooi uit. Mooi paardje.

'Paint' it 'Black'

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 22:19

[quote="Fasel"] SCHOUDERS NAAR ACHTEREN EN TIET'N NAAR VEURN. quote]

Haha!

ik vind het er ook netjes uit zien hoor! allee soms ietsje meer naar voren kijken en die schouders vind ik wel mee vallen!

en het is ook een mooi paardje! het ziet er wel grappig uit zo met die paardjes die lekker op de achtergrond liggen te slapen!

Dag lieve mama...

Shiloh

Berichten: 19776
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 22:37

Thanx voor alle reacties Haha!

Ja idd, ik moet rechter gaan zitten. Zaterdag in de bossen zat ik wel heel erg rechtop, dat voelde ik gewoon, maar goed, toen was dat ook het enige waar ik op hoefde te letten, dus toen was het makkelijk, in de bak moet je op zo veel dingen tegelijk letten, dat ik mijn houding heel snel vergeet.

En ja al die paardjes op de achtergrond zijn erg melig. Elke keer lag er 1 paard, maar elke keer als ik keek lag die op een andere manier. Dus ik dacht elke keer van verplaatst dat beest nou elke keer door rond te draaien? Verward Bleek het iedere keer gewoon een ander paard te zijn Haha!

Het valt me nu trouwens net op, dat het op het moment van de laatste foto door kreeg dat het elke keer een ander paard was. Zoals jullie wel zien was ik naar het paard aan het kijken, toen het me pas opviel dat dat Raisa was die op de grond lag, terwijl op een van de bovenste foto's het luna is Verward

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 10:26

Uh... de derde foto Tong uitsteken
Komt bijna een paardje onder het hek door gerold Knipoog
Leuke foto's!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 12:34

Ziet er idd wel netter uit als op dundee!
Maar je tenen mogen nog wat meer naar binnen en naar voren kijken!
vaak wil je gaan kijken of hij goed aan de teugel loopt en ga je vanzelf naar onder kijken! dat heb ik ook wel eens.

Ennuh fleur! Veel sterkte zonder shalan!!!!

.

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 12:36

oh, dat is gewoon zo een slechtere dag, en het is warm he Lachen
straks gaat het wel beter, ik heb ook zo van die dagen net als mn paard Haha!

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 14:25

hey ingrid.... ziet er HELEMAAL NIET SLECHT UIT !!!!... je zit wel veel rechter als op dundee en je beugels hangen goed voor jou ... ga je zaterdag en die week erna weer op shalan anders kun je vragen of je het zadle voor een keer mag gebruiken voor dundee want zo fantastisch is da zadel niet .... nog veel suc 6 met het rijden verder...je gaat de goede kant op *LOL*

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Shiloh

Berichten: 19776
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-03 17:04

Ja ik wilde al gaan vragen aan thijs of ik mocht kijken of ik een keer een ander zadel mocht gebruiken, maar goed, of dat die van shalan word dat weet ik niet. Het moet natuurlijk wel goed passen. Maar we zien wel wat thijs er van zegt.

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 18:19

hej ingrid

ziet er netjes uit op shalan je houding is idd wel beter op shalan en op skip is die ook altijd netter
dus komt het denk ik toch door het zadel

groetjes fabienne

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

krisje
Berichten: 54
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 18:35

heyhey ingrid Lachen

Ja ziet er leuk en netjes uit jij op shalan, vind het echt een heel mooi paardje Haha!

xxx kristel


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker