Ik ga El Roy verkopen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Ik ga El Roy verkopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 15:17

Tsja de meesten van jullie zullen wel schrikken maar ik twijfelde al heel lang hierover.

Ik heb een erg drukke baan en heb nu Ro en haar veulen Primavera. ik had bijrijders nodig om mijn paarden de juiste verzorging te kunnen bieden. Het kost mij meer dan 800 euro per maand om alles te bekostigen zonder dat ik daadwerkelijk ervan kon genieten. het waxs iedere dag of de een of de ander.

met Ro heb ik gewoon veel meer plezier. En mijn bijrijder met El Roy.

Ik werd dus op een morgen wakker en heb besloten mijn tijd volledig op 1 paard te vestigen en ik heb alle voors en tegens opgeschreven en tegen mekaar afgewogen. En toen omdat iuk verder wil in de dressuur gekozen voor Ro.

El roy komen jullie dus tegen op allerlei sites. de verkoop heeft geen haast dus ik verkoop hem voor de prijs die ik in mijn hoofd heb en ik heb er de tijd voor.

dit is dus een beslissing geweest die ik dus niet stel op sprong heb genomen. El roy is door iedereen te rijden en een allemansvriend dus die komt zowieso goed terecht. En Ro is voor eenkenniger en lastiger. voor mij een leuke uitdaging en de band is gewoon goed tussen mij en Ro.

Ik moest het even kwijt voordat ik allerlei mailtjes zou krijgen van verbazing.

groetjes Merilyn

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!


Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 15:46

dat is altijd moeilijk om zo een beslissing te nemen.. maar als jij aanvoelt dat dit de beste beslissing is dan meot je het doen!!!

Dag lieve mama...

denisje393

Berichten: 178
Geregistreerd: 12-08-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 15:50

Goed zo! Dit is veel beter dan het beesje op stal te zetten en dan er niet naar omkijken! Je hebt een beste beslissing gemaakt!!!

Lees dit onderschrift niet!!! Ik zei niet lezen!! Verward Helpt dit??? OW ga maar niet naar mijn profiel!! Haha!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 15:58

Je hebt een moeilijke, maar voor zover ik het zo in kan schatten, goede beslissing genomen.
Succes met de verkoop!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 15:59

Goede keuze.
Kan me voorstellen dat je er wel een tijdje over gedaan hebt om tot deze beslissing te komen. Het is immers een lief en mooi paard. Maar een andere baas gaat ook heel goed voor 'm zijn, echt wel.
Succes met de verkoop.

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 16:01

Klinkt als een beslissing waar je lang en goed over na hebt gedacht Lachen.

Heel veel succes met de verkoop.

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 16:02

moeilijke, maar dappere keuze
succes met de verkoop!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 16:10

moeilijke keuze idd! Aan de een kant zonde, maar zeker wel begrijpelijk! Succes met de verkoop!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 16:34

Dit komt niet als een verassing, ik merkte vorig jaar al aan je dat je toen twijfels had...

Wat mij betreft heb je de goede keuze genomen, ik hoop dat je een fijn nieuw thuis van El Roy vind, succes!

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 16:37

Jammer! Maar het kost ook een berg geld 2 paarden en een veulen. Ik hoop dat je een goed baasje voor hem vindt.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 17:32

Ik had wel verwacht dat je hem een keer zou verkopen, je dacht ook dat hij te klein zou blijven. Succes met de verkoop Meer.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 17:46

Ik hoop ook dat je een heel leuk baasje voor hem vind, maar dat zal je vast wel lukken Knipoog Heel veel succes en sterkte Ach gut

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 17:48

succes met de verkoop een moeilijke maar een goede beslissing gezien de redenen die je noemt

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Alja

Berichten: 25580
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 17:50

moeilijke keuze maar als je erzelf van bent overtuigd dat het een goede is is dat ook zo
veel suc6 met de verkoop

ONDERSCHRIFTLOOS

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 18:41

Zo dus het hoge woord is eruit. Voor wat het waard is, ik sta volledig achter je keuze je hebt er goed over gedacht en nu kun je inderdaad vol gaan voor Ro en dat kleine monster. Elroy vind vast een geweldige nieuwe baas hij verleid de kopers met zijn verschijning!

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 19:14

Ik kan het ook alleen maar eens zijn met je beslissing. Ik zal het wel vreemd vinden dat hij over een poosje niet meer van jou zal zijn, maar het is beter zo. Op deze manier heb je hem voor je bijrijdster zeg maar en dan is het toch wel een hele dure hobby.

Succes met de verkoop. Je hebt de juiste keuze gemaakt Knipoog

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 19:29

een hele wijze beslissing Merilyn! maar ook een hele moeilijke! ik denk wel dat je de juiste keuze hebt gemaakt, beter een paard goed, dan 2 paarden half, ik ken dit gevoel maar al te goed Bloos heel veel succes met de verkoop (maar dat gaat vast wel lukken!) en geniet maar lekker van Ro en het mooie veulen!

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 19:29

Wat jammer nou dat ik net een Andalusier heb gekocht... Ik bedoel, El Roy spreekt me heel erg aan... Had je het nu niet net iets eerder kunnen beslissen Knipoog Haha!
Nee, ik denk dat je voor jezelf een goeie keuze heb gemaakt en ik hoop dat je voor je Spaanse kanjer een goeie thuis vindt!

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 20:35

Tsja het is wel moeilijk, maar zoals Mariette al zegt beter 1 paard goed dan 2 half. Hij staat nog maar kort op internet en er komen voor dit weekend al 3 mensen kijken. en in het weekend nog 2. Dus ik ben benieuwd. het gaat wel snel hoor. zucht....

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 21:12

zware beslissing dat geloof ik graag, maar waarschijnlijk wel een goede beslissing. veel succes met de verkoop.

Black Boy is mijn nieuwe vriendje en liefde <3

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 23:21

Jikes, dat gaat wel heel snel zeg... kan je een beetje aan het idee wennen dat hij misschien al heel vlot verkocht kan zijn?

Wat wil je ook met zo'n kanjer, de beauty Lovers

Knuf!!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 23:24

jeetje meid. Maar wel een eerlijke keuze van je!
Ik weet hoe moeilijk zulke keuzes kunnen zijn.....
sterkte met de verkoop

Karina

Berichten: 1438
Geregistreerd: 31-08-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 01:57

Idra schreef:
Wat jammer nou dat ik net een Andalusier heb gekocht... Ik bedoel, El Roy spreekt me heel erg aan... Had je het nu niet net iets eerder kunnen beslissen Knipoog Haha!


Ben ook net voorzien... gelukkig met mijn keuze, dat wel, maar El Roy was ook interessante optie geweest Haha! Echt leuk paard.
Heb 'm in real life alleen als 2jarige een keer gezien op keuring geloof ik, maar was toen al onder indruk. Hoop dat je topbaasje voor 'm vind!

"Don't wish for less problems; wish for more skills"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 08:31

Ik hoop dat je snel een goede koper voor hem vind.
Het lijkt me erg moeilijk dat als je die beslissing hebt genomen je ook nog lang moet wachten op een goede koper.

brigitje

Berichten: 215
Geregistreerd: 15-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 14:11

het was vast een moeilijke keuze voor je
maar het vast ook wel de juiste keuze
als jij denkt dat het zo beter is moet je dat ook vooral doen
Hij echt super braaf voor een hengst
duzz hij krijgt vast wel een goede lieve eigenaar
suc6 er mee

Lovers juSt lOving mY BarneY Lovers


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, Jorissie en 113 bezoekers