wat vinden jullie ervan

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Myrna
Berichten: 107
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Den Bosch

wat vinden jullie ervan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 10:30

Ik vroeg me eigenlijk af wat jullie van de foto hieronder vinden. Dit ben ik op patou. erg lief paardje. deze foto is net gemaakt nadat ik erop zit, kweet het ze hoort eigenlijk nog niet rond te staan maar voor de foto is het natuurlijk altijd wel even leuk. ik heb haar niet naar beneden hoeven trekken dus ze staat ook wel naar eigen zin zo hoor
ik zou het ook fijn vinden als ik opmerkingen krijg over mijn houding. kweet zelf al wel dak hier heel gespannen zit een beetje voorover (toch?? Verward ) of moet ik gewoon meer mijn schouders naar achter doen?? Ik rijd nu ongeveer 3 maandjes op haar. 1 keer in de week.. ik hoop dat er mensen zijn die commentaar willen geven op deze foto


Afbeelding

Patou power folife!! Jolanca ik mis je!! kwou dat je er nog was!!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 10:46

Myrna schreef:
kweet het ze hoort eigenlijk nog niet rond te staan maar voor de foto is het natuurlijk altijd wel even leuk.


Nee hoor, ook voor een foto is dat helemaal niet leuk. Je gaat immers niet koppeljeduikelen?

Je eigen houding is niet veel over te zeggen, dan kun je beter even wat rijfoto's plaatsen. Je zegt immers zelf al dat je d'r net op zit, dus wat valt er van te zeggen...

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 10:57

Ik denk dat het enige dat je nu kunt zeggen, is dat je je benen iets te ver naar voren hebt.
Leuk paardje, ze staat alleen te diep. En als ik jou was geweest, dan had ik haar even losgestapt en daarna een foto gemaakt. Is toch iets fijner voor je paard. Niet verkeerd bedoelt ofzo hoor.

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 12:12

het zou beter zijn een foto in beweging te zien. maar je leert nog he, alles komt wel goed!

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

Myrna
Berichten: 107
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 14:31

Ja er zijn ook foto's gemaakt tijdens het rijden maar de meeste zijn mislukt.. erg jammer.. Cindy heeft deze foto's gemaakt met un soort webcam..

Dat klopt dat is natuurlijk wel fijner om eerst los te stappen ik weet eik nie waarom ik dat nie had gedaan..

Patou power folife!! Jolanca ik mis je!! kwou dat je er nog was!!

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 15:19

Het enige wat ik zie op deze foto, is dat je je schouders iets naar achter kan doen, en naar voren kijken. Maar aangezien je er net op zit is er gewoon niks zinnigs over te zeggen..

... And we like all the fluffy animals.



Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 16:01

Sonja"]
[quote="Myrna schreef:
kweet het ze hoort eigenlijk nog niet rond te staan maar voor de foto is het natuurlijk altijd wel even leuk.

Nee hoor, ook voor een foto is dat helemaal niet leuk. Je gaat immers niet koppeljeduikelen?
Je eigen houding is niet veel over te zeggen, dan kun je beter even wat rijfoto's plaatsen. Je zegt immers zelf al dat je d'r net op zit, dus wat valt er van te zeggen...
[/quote]
Veelste diep, ze zit helemaal achter het bit.
Ook je schouders naar achter, voor uit kijken, je kuiten ietsjes naar achteren en de beugels aan de bal van je voet!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 17:32

uit eigen wil? ik denk het niet als je het paard iets liet doen wat naar zijn zin is , was dat met lange teugels....

en ik kan het niet goed zien maar het lijkt erop dat er noggal wat spanning staat op de teugels en op jou
dus je hebt hem mischien niet naar beneden 'getrokken' maar wel met spanning....

voor de rest leuk paard

Myrna
Berichten: 107
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 17:39

Ja met eigenwil bedoelde ik ook niet dat ie uit zichzelf ging staan.. sorry dat heb ik niet goed neergezet, maar ik bedoelde er dus mee dat ik hem niet naar beneden ofzo heb moeten trekken

Patou power folife!! Jolanca ik mis je!! kwou dat je er nog was!!

gebruiker002
Berichten: 4620
Geregistreerd: 15-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 19:20

kuiten iets naar achteren en je handen iets hoger en dichter bij elkaar, verder iets meer achterover zitten, en je pony staat te diep

groetjes noortje

brigitje

Berichten: 215
Geregistreerd: 15-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 16:08

je kan niet echt commetaar geven over je houding
dan kan je beter rij foto's plaatsen
want als je draaft zit je heel anders als dat je gewoon stil staat

Lovers juSt lOving mY BarneY Lovers

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 16:13

Over een stilstaande foto kan je niet veel zeggen, wel over rij foto's.
Wat ik wel kan zeggen is meer naar achter zitten, schouders naar achter.
Benen iets verder, ze steken een beetje naar voren en hakken meer uitdrukken.

22 Januari verwachten we ons kleintje

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 16:17

leuk paardje schattig beesie

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 17:45

leuk paard hoor .. maar ik vind het altijd leuker als het niet zo'n gemaakte foto is.. staat veel spontaner als ze ook in de lens kijken Tong uitsteken

Vasco nog altijd mis ik je
Peline mijn nieuwe topper


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers