Waar heen op vakantie?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Waar heen op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 15:39

Omdat we in de zomervakantie niet op vakantie gaan naar het buitenland, heeft mijn moeder gezegd dat we wel in de herfstvakantie op vakantie gaan. Nu kwam ze met drie landen: Mexico, Cran Canaria of Braziliƫ.
Welk landen zouden jullie wel of niet kiezen, en waarom?
Ik weet best weinig over alledrie de landen dus het is best moeilijk om te kiezen *LOL*

And he said:
"If all is grounded you should go make a mountain out of it"


skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 17:27

1. Mexico ken ik niet, ben ik nog nooit geweest, maar ik heb gehoord dat het er erg mooi is!
2. Gran Canaria ben ik wel geweest en het is er supertof! En de herfst is ook een mooie periode om daar naar toe te gaan, aangezien het daar altijd warm is.
3. Braziliƫ vind ik eigelijk 3x niks.

carola

Berichten: 8676
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 17:53

Mexico en Brazilie lijken me echt super gaaf, daar zou ik graag een keer heen willen.
Brazilie lijkt me nogal crimineel, maar dat zal ook wel aan het gebied liggen.

Gran Canaria vind ik niets, en daar hoef ik niet meer heen. Trouwens; het is daar erg vaak bewolkt, en in de herfst regent het er ook regelmatig. Dat komt door het zee-tje wat ernaast ligt. Een kennis van mij was er vorig jaar 2 weken in juli / augustus. En die heeft slechts 2 dagen op het strand kunnen liggen, de rest van de tijd was het bewolkt! Dus in de herfst zal het dan wel helemaal niets zijn...

Ik zou voor mexico gaan!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angs1989, Annienke, Anoukjuuuhh, BLEXBot, Brenda66, Fly_high, GrapeshotBot, Ilona__, leintje_, MelissaYM, nimbletje, NorwayFjord, Pellelilly, Renee1991, Shari_B, Touchem, Tucktuck, vevina, Winged en 52 bezoekers