*bibber* but I did it!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-01 16:18

vervolg http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... &forum=2&8
Ik ben naar mijn chef gestapt en heb gezegd dat ik niet helemaal happy ben hier, en dat ik weg ga. Bij Randstad hebben ze een leuke vacature. Ik ga nu dus voorlopig minder werken en gesprekken voeren, en dan hoop ik maar dat ik ergens wordt aangenomen.
Is het arrogant als ik zeg dat ik best iets meer in de richting van management wil. Ik wéét dat ik het kan, als ik af en toe mezelf eens een schop onder mijn kont geef (vandaag eventjes gedaan) dan moet het gewoon ook lukken. Alleen is de vraag maar of ze me willen hebben, en of ze er wel in geloven als zo'n tutje met een wishlist op komt zetten.
Maar goed, stap 1 zit erop. OP naar stap 2!

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 16:21

Tuurlijk is dat niet arrogant! Ga ervoor zou ik zeggen!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 16:21

Hey Goed laui!
Je komt er wel....
Ff nieuwsgierig -> waarom ging je nou niet verder studeren??
Succes.
Groetjes Petra

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 16:22

hee toppie hoor Laui You Go Girl *LOL* .

En niet voor de eerste de beste gaan leg er een paar naast elkaar en kies dan degene die het beste bij je past.

Lovers

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 16:23

Hee heel erg knap van je!! Zeker wel een opluchting!! Ik wist wel dat je het kon hoor!! Ik hoop dat je gewoon een super baan krijgt! Een manegerbaan gaat je echt wel lukken, het belangrijkste: believe in yourself. Je hebt zelf al het gevoel dat je het kan en dat is het enige wat telt. Go for it!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 16:30

Hee Supergirl, wat goed joh! Het kost ff wat moeite maar dan ben je blij dat je het hebt gedaan. En nu op naar iets waar je je ei meer in kwijt kunt!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-01 16:33

was zeker een opluchting... Tsja, ben wel bijna 19 he, maar het moet kunnen. Beetje bitchy, maar eerlijk. Daar was Jeannette (mijn chef) wel blij mee, dat ik het gewoon zei, dat ik me niet helemaal lekker voelde ed. Was voor mij ook een opluchting, nu kan ik gewoon met een gerust hart naar een baan uitkijken...

Ik ga niet studeren vanwege een 500 kg wegend probleem. Genaamd Jopie!