kinderoppas

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Acilon

Berichten: 1195
Geregistreerd: 14-04-03
Woonplaats: Adegem-oost vlaanderen

kinderoppas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 10:30

ik moet vandaag, zoals iedere dinsdag gaan thuiswachten op een klein meisje van 6...ik moet van 1 tot 6, en dat kind mat me zo af...ze leeft in een droomwereld vol prinsessen, witte ponies en stoute hondjes en ik heb dan de rol van strenge koningin, ruiter of boos baasje in combinaite van dierenarts Clown
maar ik hou dit echt niet lang vol...ik doe het echt niet graag maar heb het geld hard nodig..ik heb ze al één keertje kunnen overhalen om een halfuurtje te tekenen, wat ik nog graag doe, maar de resterende tijd was het steeds dat fantasiespel..wie weet leuke dingen om te doen met een 6jarig meisje? alle tips zijn welkom!!


KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 10:36

ga met haar naar, de speeltuin, de dierentuin, de kinderboerderij, naar het plaatselijke meer. Blaas een zwembadje op!

Je kan toch ook niet met een kind van die leeftijd met dit weer binnen gaan zitten, ga naar buiten, ga wandelen, fietsen, vliegeren............

Ik denk dat het beste is dat je ermee ophoud, het is voor een kind ook absoluut niet leuk om bij een verveelde oppas te zijn! Oppassen moet je leuk vinden of het niet doen!

Acilon

Berichten: 1195
Geregistreerd: 14-04-03
Woonplaats: Adegem-oost vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 10:41

ik denk niet dat ik erg vervelend ben hoor, ze is stapelgek op me en loopt steeds maar weer te vragen: wanneer is het nou dinsdag, dat Fientje weer komt? en ik moet op het domein van het huis blijven...zwembadje is nog een optie..

sjalalaaaaa

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 10:42

Joh het is prachtig weer. Badje in de tuin! Samen ijslimonade maken, kwartetten in de zon, voorlezen, naar aanleiding van het verhaal een tekening maken en inkleuren etc etc.

Wees blij met zo'n luizebaantje!


KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 10:43

Ik wist het.... Haha! Haha! ........... er staat verveeld, dat is wat anders dan vervelend! Nagelbijten / Gniffelen

Verveeld betekend geen zin in hebben, en vervelend tja dat kan ik zijn op zijn tijd Knipoog

Acilon

Berichten: 1195
Geregistreerd: 14-04-03
Woonplaats: Adegem-oost vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 11:48

oeps sorry, ik ben dan ook een belg( niet dat dat een excuus is maargoed) maar ik ben ook blond, misscihen ligt het daaraan...of omdat i kal aan het werk ben van half 6.anyway, ik vertrek nu, ik laat wel weten wat ik uiteindelijk gedaan heb..maar ik denk, bij deze temperaturen, een zwembad OK dan!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 11:49

succes!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie