Naar love parade geweest!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Naar love parade geweest!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-03 19:11

Gisteravond ben ik terug gekomen van de love parade in berlijn.
Hoe het was? Echt super!!!

We gingen met de bus (Peter lang-reis), en hadden 2 nachtjes in een (superchiq) hotel. M'n vriend en ik hadden geluk, want wij hadden een veel luxere kamer! Wij hadden een heerlijk bad, en een veel grotere kamer.
De 'normale' kamers waren op! Nou, geen probleem! Heerlijk zo'n bad! Haha!

We kwamen pas om 20.45 in Berlijn aan op vrijdag, en zijn toen nog uit eten geweest met het groepje waarmee wij waren (m'n vriend en ik, en nog 3 vrienden). We zijn naar de griek geweest, en kregen steeds ouzo 'van het huis'. Poe! Dat hakt erin dat spul!Na het eten nog even aan de bar van het hotel gezeten, en om ong. 1 uur al naar bed gegaan. (ondertussen was ik behoorlijk aangeschoten) Bloos

Zaterdag om 10 uur heeeeeerlijk ontbeten (ook al superchiq), en toen gaan opmaken, aankleden, enz.... We zijn bijna 3 uur bezig geweest daarmee, maar het resultaat was er ook na! Cheese! De 3 mannen die mee waren hebben in de tussentijd zich verveeld, en gewacht op ons (de 2 vrouwen).

Om 2 uur zijn we met de metro naar het centrum gegaan, en wat een mensen! Ongelovelijk!!!

Toen kwam al snel het enige minpunt aan het uitje.... We waren er nog maar net, toen we iemand aan een stoplicht zagen hangen. Wij dachten eerst dat het een acrobaat was, maar dat was niet zo.... 2 meter naast mij viel hij te pletter, met z'n hoofd op het asfalt. Scheve mond
Herman en ik hebben snel gekeken of we hem konden reanimeren (we hebben EHBO), maar dat was niet nodig, want er kwamen al snel ambulance mensen enzo.
Binnen 10 seconden was er al een enorme plas bloed om z'n hoofd, en z'n ogen lagen er half uit... Echt een heel naar gezicht! We dachten dat ie dood was, maar vandaag hoorden we dat ie 'slechts' zeer zwaar gewond is. Ongelovelijk dat ie nog leefde, je wilt niet weten hoe hij eruit zag... Echt erg...
Het schijnt hier ook op het nieuws te zijn geweest. Maar dat heb ik niet gezien.

De sfeer in ons groepje was flink bedrukt daarna, want het was heel heavy om iemand 'dood' te zien vallen (wij waren in de veronderstelling dat ie dood was).

Toch werd het nog wel gezellig, en later zelfs super!!! Het was echt een groot feest, en ik ben helemaal uit m'n dak gegaan! En dat zonder maar een druppel alcohol en zonder drugs, dat zegt dus heel wat over het gaaf-heids-gehalte! Haha!

Om 19.30 zijn we weer terug gegaan, en weer ergens wezen eten (goedkoop daar!!!) OK dan! . De sfeer werdt toen moeilijker, steeds meer mensen werden aangeschoten of dronken, en er waren steeds meer mensen onder invloed van drugs.
Ook voelden we onze voetjes wel, en waren we best moe al.

'S avonds nog lekker aan de bar in het hotel gezeten met nog veel meer nederlanders (die ook in onze bus zaten).

En zondag al weer naar huis....

Foto's:

http://www.partybilder.org/html/frameset.html

dan op juli 03 klikken, dan op de foto's die Jens heeft gemaakt op de love parade.
De 9e rij van onderen, en dan de 4e en 5e foto van rechts.

(weet iemand hoe je die hier krijgt?)

Ik had rood nep haar ingevlochten, enorme rode nepnagels, een rode wijde broek, een wit kort truitje, en nepwimpers! Echt gaaf, al zeg ik het zelf.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 19:24

Gaaf zeg, klinkt erg leuk!
Wel even schrikken dat er iemand naast je ter pletter viel Scheve mond .

Deze foto's zijn het?

Afbeelding

Afbeelding

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-03 19:26

Ja.... dat ben ik! *schaam*! Dank je voor het erop zetten. Waarom ben ik nou niet zo handig?

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 19:28

Omdat je niet weet hoe het moet.
Je moet [img] voor de url zetten en [/img] erachter.
Zo nu weet je het wel Haha!
Je ziet er trouwens erg gaaf uit

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 21:52

Ja idd, lijkt me echt gaaf daar Haha!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 02:24

leuk! ik wil er ook nog eens heen! lijkt me wel leuk!!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 11:33

Cool zeg! Haha zeker heel druk en veel mensen? Maar gaaf dat je geweest bent.

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-03 16:16

Er waren bijna 1 miljoen mensen, en dus echt wel druk.
Het was echt heel gaaf, en ik ben blij dat ik het heb meegemaakt. Ze hebben het erover dat ze het volgend jaar gaan afschaffen, maar ik hoop van niet, want ik wil nog wel een keer!!!