Verslag wedstrijd Deurne

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Verslag wedstrijd Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-03 18:30

Ben vandaag naar Deurne geweest. Het was wel warm zeg! We mochten gelukkig wel in zomertenue..
Ik moest eerst 's ochtends viertal rijden, maar rond de tijd van t viertal moest ik ook mn beiden proeven rijden. Dus die hebben we maar verzet.
Het losrijden voor het viertal ging echt ontzettend klote! Frusty De proef ging ook niet echt goed voor ons gevoel, toch waren we daarmee 3e met 159 punten.
Na t viertal weer afgezadeld en een paar uur later Gillian weer opgezadelt. Moest om half 1 met Gillian en om 1 uur met Camilla. Ik dus Gillian los gaan rijden, ze was gelukkig heel rustig. Ik naar de ring, toen werd mn voorleester bij de jury geroepen. Ik was namelijk 1,5 uur te laat! Hadden ze dus niet aan de jury doorgegeven dat ik op een andere tijd zou starten. Boos! Met Camilla was ik ruim 2,5 uur te laat, dus die moest ik maar gelijk na mn proef met Gillian starten.. Frusty Proef met Gillian ging wel redelijk netjes, ze was net als de vorige keer lekker braaf en rustig. Alleen verkeerde galop en ze was wat tegen de hand. Onder mn proef waren Monica en nog 2 meisjes Camilla alvast gaan opzadelen. En ben dus gelijk na de proef met Gillian de ring in gegaan met Camilla. Had dus eigenlijk verwacht dat het heel slecht zou gaan! Maar stom genoeg was ze nog heerlijk los en heel braaf.
Na mn proef nog even mn excuses aangeboden aan de jury en bedankt dat ik toch nog mocht starten. Al was het mijn schuld niet, maar misschien toch wel netjes. De jury vondt het ook heel lief en netjes dat ik dat deed. Pling
Even later was de prijsuitreiking; 150 punten met Gillian, en 163 met Camilla.
Heb nu met Camilla dus in totaal alweer 6 winstpuntjes, in de 8 wedstrijden die ik nu gestart heb. Lovers
Vanmiddag was Camilla helaas best wel ziek, koliekerig en koorts.. Koliek is nu over maar de koorts is er helaas nog wel. Huilen Hopelijk is ze snel weer de oude!


Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 18:47

Goed gereden hoor Nath! Party!! Echt heel netjes dat je nog een winstpunt had met Camilla ondanks dat je niet of nauwelijks kon inrijden !!
En nog maar 4 te gaan het schiet op zo Lachen !
Geef Camilla maar een dikke knuffel van me Lovers ik hoop dat ze snel weer beter is!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 20:16

jeetje wat een gedoe allemaal zeg! knap dat je dan nog rustig bvlijft als ik zo snel moest haasten etc zou ik helemaal gek worden.
gefeliciteerd met je winstpunt

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 09:40

Ja gelukkig ben ik niet zon stresskip. Haha! Ik kan een dag van te voren ofzo heel erg stressen, en 's ochtends soms ook nog wel, maar als ik dan eenmaal op het terrein ben is het goed.

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 09:45

Goed gedaan hoor nathie Party!! Lovers
Geef je millie ook een knuf van me Lovers

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 09:47

Zal ik doen. Haha!
Dadelijk even checken hoe ze erbij staat...

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 10:10

Gefeliciteerd Nath.

gillian

Berichten: 4415
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 15:15

hee goed gedaan hoor! Knipoog
ik heb je rond de middag nog los zien rijden, ik was met mandy mee.
je zat op een vosje, is dat mijn naamgenoot??
wel een leuke pony!!

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 18:24

Yep, dat is je naamgenoot. Haha!

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 21:01

Gefeliciteerd, wat goed dat j emet Camilla een wp had zonder los te rijden , en lief idd dat tegen de jury te zeggen.

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 09:37

Netjes hoor!


New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 11:05

Goed zooo, lekker dat je er weer een winstpunt bij het met Camilla Party!! De volgende 4 winstpunten heb je vast zo binnen Knipoog OK dan! Goed gedaan hoor

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 12:43

ja daar moet je beetje mee uit kijken met warm weer,kunnen ze sneller griepje krijgen,of wat koorts.
aangezien mijn pony altijd zo gevoelig is met alles,zeg ik mijn wedstrijden af vanaf 29/30 graden.
maar wel super gereden,gefeliciteerd met je winstpunt!

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers