Op de werkvloer

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: Belgiƫ

Op de werkvloer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-03 10:57

Nog maar 's een op-de-werkvloer-topic Boos!

Ik vraag mij af of dit nu aan mij ligt, dat mijn grenzen van wat kan op kantoor & wat niet helemaal fout zijn, of toch niet helemaal... Boos!

Ik heb een lage bloeddruk, & nu met deze hitte heb ik daar echt last van, ben ik duizelig, wordt het soms zelfs zwart voor mijn ogen terwijl ik gewoon op mijn bureaustoel zit. Advies van de huisarts: rustig aan doen & zout eten.

Ik voelde me gisteren al de ganse dag rotslecht, veel te warm & duizelig. Dus ik probeer af & toe een beetje gezouten chips te eten, maar zeker niet de ganse dag door (ik heb met dit weer trouwens helemaal geen zin in chips, jakkie), & mijn collega's weten ook waarom ik chips eet. & Ik ben bezig met administratief werk op de computer, dus er lopen hier geen klanten rond oid. Maar nu heb ik net te horen gekregen van een hoger geplaatste collega dat 'het hem verschrikkelijk stoort' & dat 'ik maar naar de dokter moet gaan voor pilletjes'.

Zie ik het nu zo verkeerd, als ik vind dat zoiets wel moet kunnen???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 11:01

Vraag maar aan je collega of hij het prettiger vind als je thuis komt te zitten en hij jouw werk erbij zal moeten doen. Wat een *** !

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 11:12

Ik snap het wel.. ik vind eten van collega's tijdens kantooruren ook irritant, zeker als er geluid bij geproduceerd wordt Haha!
Doe het zelf ook, maar probeer dan wel zo stil mogelijk mijn bakkie kwark te eten.
Misschien helpt het voor jou je chips in een bakje te doen en daaruit te eten. Heeft je hoogeplaatste collega niet zo'n last van het zakjes-geknisper... *LOL*
(en anders moet hij gewoon even de andere kant op kijken of in een apart hok gaan zitten als-ie dan toch "hooggeplaatst" is)

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 11:23

Wat een gezeik over niks, heeft ie niks te doen of zo?!
Als je onder werktijd naar de huisarts gaat voor die pilletjes is het zeker wel goed?

Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-03 11:35

Sibold schreef:
Ik snap het wel.. ik vind eten van collega's tijdens kantooruren ook irritant, zeker als er geluid bij geproduceerd wordt Haha!
Doe het zelf ook, maar probeer dan wel zo stil mogelijk mijn bakkie kwark te eten.
Misschien helpt het voor jou je chips in een bakje te doen en daaruit te eten. Heeft je hoogeplaatste collega niet zo'n last van het zakjes-geknisper... *LOL*
(en anders moet hij gewoon even de andere kant op kijken of in een apart hok gaan zitten als-ie dan toch "hooggeplaatst" is)


Euh, ik zou er nog niet aan gedacht hebben die chips uit het zakje te eten, tuurlijk eet ik dat uit een niet krakend kommetje Knipoog

Toen ik een jaar geleden afstudeerde aan de unief, had ik zoooo'n zin om te gaan werken. Maar mijn eerste job is me lelijk tegengevallen Boos! Het werk dat ik nu doe is 'onder mijn niveau' (klinkt belachelijk, I know, maar hoe je het ook draait of keert, ik heb nu eenmaal een universitair diploma & dan wil je niet je hele leven administratief 'bandwerk' doen, maar dit betekent niet dat ik niet me steeds voor 100% heb ingezet), maar vooral de mentaliteit.... want er is altijd wel zoiets, op alles & nog wat kan je commentaar verwachten (niet van mijn - super - collega's hoor, maar wel van de gedelegeerd bestuurder & van zijn broer – de collega van daarnet)...

Tja, ik probeer me er maar niets van aan te trekken & tel af naar mijn laatste werkdag hier!

Voila, ik heb weer ff kunnen zeuren Knipoog

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 11:50

Wat dacht je van radijsjes met zout of komkommer met zout? Fijn voor de afwisseling en misschien wel wat lekkerder dan chips met dit warme weer.

Verder: wat een fijne mentaliteit zeg, bij jou op je werk. *not*.
Sterkte Lachen.