hij kwam.....hij vocht......hij overwon!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

hij kwam.....hij vocht......hij overwon!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-03 18:03

2day had ik wedstrijd in venhuizen.....en ik heb toch best wat bokkers gezien, en dat op zo'n klein wedstrijdje
Amy(New-Forest) was er en Bodien
en luna_cockie
en daphne(mrnino)
en *jolanda*
jaja drukdruk!!!!
volgens mij hbe ik nuw el iedereen gehad!
moest rond 12.00 in het M springen! heel weinig ingesprongen.....ging wel lekker
toen het parcours in! jemig het springen ging echt belabberd! kwam nergens lekker uit! en bijd e muur ging het wel heel raar! hij sprong er zo raar overheen dat ik ergens naast me pony hing, maar op tijd weer in het zadel kon zitten om de dubbel te springen. naja ik was helemaal foutloos. de sprong die hij sprong deed hij best mooi, maar ik kwam nergens super goed uit Schijnheilig maarja clubgenootje van mij had 1 weigering, dus ik was 1e en hoefde geen barrage te rijden(heb ik ook niet gedaan) want mijn 2e parcours(kwam er meteen achteraan) ging HC Z proberen! gingen ze helemaal omroepen, had nog best de zenuwen maar nadat ik ff met de jury en tevens lid van mijn vereniging te hebben gepraat ging het al beter!
maar ik was blij dat ik het heb gedaan! ik had 1 balkje en hij sprong echt super!
Lovers Lovers Lovers Lovers tja en nu loopt iedereen te juichen en te gillen dat ik ECHT Z moet
naja toen mijn dressuur nog!
was niet echt toppie, hij liep wel redelijk, maar niet echt voorwaarts!
maar was wel blij met mijn punten, 152 en 154!!!!! Haha! en dat in de M1 voor Toby *LOL* dus mijn dag was weer goed!!!!!!!!
nu de rest van de bokkers nog even horen!
Bodien en *jolanda* hadden in ieder geval nog prijs!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 19:22

ey bodien moest toch ook springen ?
en new forest ook toch.? bzij was toch lid van de vlefo ruiters ?:S
het ging hhe lgoed hoor tab.
zag er netjes uit Knipoog

I LOVE MR.NIÑO 4-EVER AND ALWAYS !!!+o+
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PROFIEL HELEMAAL VERNIEUWD.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

Stefanie

Berichten: 781
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 19:28

Nee, New-forest (amy) is lid van de lelyruiters Knipoog

Stefanie

Berichten: 781
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 19:30

Tabitha Gefeliceteerd!!!! Goed gereden!! Party!!
Ga je nu ook Z starten??

*Jolanda*

Berichten: 1483
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 21:25

Hey,
Ikke was met de 2e proef eerste samen met Bodien Haha!
Heb verder New-Forest nog ff gesproken.
Tobias sprong in de Z idd heel goed!!!

Groetjes

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 21:40

Echt super hebben jullie het gedaan.. Balen van mij, maarja.. Scheve mond
Zal het wel ff kopieren Knipoog :
Nou, bij mij was het geen geslaagde dag.
Laat ik het maar kort houden Boos! 1e parcours 3 weigeringen, 2e parcours 3 weigeringen, -4 dus Boos! Ik snap niet wat die had. De laatste tijd springt die als een tierelier en nu opeens dit.
Dressuur eerste proef 159 punten (of was het nou 158 punten, kweet het niet meer en heb ook ff geen zin om te kijken Schijnheilig ) en de 2e proef 152 punten. Ik vond het echt laag gejureerd. Eerste proef ging echt vet goed voor mij gevoel. veel beter als die keer in Dronten waar ik 168 punten had, maar oke 2e proef vond ik ook wel een winstpunt waard, maarja, dat is mijn mening. Tis en blijft een jurysport Tong uitsteken
Er waren ook nog andere mensen van mijn vereniging en toen bij het inrijden van de dressuur (na het springen) zag die man dat die achter kort liep, niet helemaal lekker dus. Niet kreupel ofso maar gewoon niet zoals het hoort. Waarschijnlijk heeft ze dus een spier verekt (wanneer Verward ) en dat ze daarom niet zo lekker sprong omdat ze niet zo goed kon afzetten. Die man heeft er best wel veel verstand van (rijdt zelf al 40 jaar) dus denk dat dat de oorzaak is.. Maarja, ben benieuwd hoe het met jullie in de dressuur is gegaan. Vond het in ieder geval leuk om jullie eens in het echt te zien.

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 22:12

Wow echt supergoed gedaan zeg van jullie! Cool
Lijkt mij supereng om Z te springen, veel te hoog Bloos
Echt knap Haha! !!
En hele nette punten met de dressuur! Goed gedaan Tong uitsteken
(haha ik blijf het zeggen Schijnheilig )

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 23:34

Super gedaan tabitha
Echt toppie Party!! Binnenkort echt Z hè?! Knipoog

Jammer van jou Amy, maar volgende keer beter. We hebben allemaal weleens een mindere dag...

Iedereen met prijzen en punten gefeliciteerd Party!! Was jan Bakker er nog Verward Die zal wel duf geweest zijn, was gisteren ook in heerhugowaard op het feest Knipoog

Ik ben vandaag lekker in het bos geweest en ontario durfde zomaar per ongeluk over het greppeltje met wat aanmoediging Lovers Werd ook weleens tijd na bijna twee jaar modderen Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 11:46

ja jan was samen met den engelsen jury. ze waren allbei super positief dat ik HC Z ging proberen en dat het mij wel ging lukken enz! was wel pittig! hij zag er geneens zo duf uit hoor! maar het springen begon ook spontaan pas om 11.00 uur haha
zou dat het geweest zijn?

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 21:56

Ik denk het Knipoog

Ben zelf niet zo laat weggegaan, maar toen zat iedereen ook nog flink aan het bier hoor *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amyz, DotBot en 36 bezoekers