tip:

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dola

Berichten: 1169
Geregistreerd: 23-04-03
Woonplaats: arnhem

tip:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-03 20:00

Hai weet je wat een goede tip is:Lekker met je bikini samen met je stalgenoten met een handoekje bij de wei van je pony te gaan zonnen en dan lekker af en toe onder de tuinslang ofsow staan.Echt leuk met een boekje en een zal chips.Heb ik vandaag gedaan was echt heel leuk en lekker OK dan!

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 20:02

in de wei van je pony gaan zonnen : heeeeerlijk maar er zijn altijd pony's die liggende 'wezen' eng vind of gewoon irritant gaan doen en alsze dan gaan rennen kan het gevaarlijk zijn...dus blij alsjeblieft opletten Knipoog mijn oude verzorgpony is vorig jaar zomer zelfs bij mij komen liggen toen ik in de wei lag!! lief he;)

dola

Berichten: 1169
Geregistreerd: 23-04-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-03 20:04

Jah maar ik bedoelde aan de andere kant van de omheining.Want ik denk dat de pony's ons veel te leuk vinden in de bekinie's haha

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 20:06

haha okee

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 20:29

Dat heb ik zondag ook gedaan... en als het as zondag weer mooi weer is gaan we weer... en dan nog beter voorbereid met een hoop lekker hapjes (crackertjes, kaasjes, fruit, komkommer, chippie...etc.) koelbox met heel veel drankjes , nog meer grote lakens om op te zitten en misschien een tentje voor wat schaduw... uhm... het is maar dat je het weet Melanie... Haha!

Annash
Blogger

Berichten: 26527
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 21:02

ik heb de pony laatst speelkwartier in de bak gegeven.. dikke schik.. gaat Dancer rollen.. blijft ze liggen.. languit in het zand (mwaaahaa... hellup stofpony!) ik dr naast op mijn hurken.. lief joh.. had alleen geen fototoestel.. balen!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 02:12

haha dola is inderdaad leuk *LOL* enne hebben die ruintjes ook weer eens wat om naar te kijken hihi

Anne_GTI

Berichten: 18203
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 03:21

ging vroeger altijd tegen mijn pony aanliggen zonnebaden.... Tegenwoordig lig ik wel eens languit bovenop stiek maar meestal heb ik daar de tijd niet voor.... En die klojo staat wel eens heel onverwacht op als ie een lekkere merrie ziet ofzo, maarja daar is ie ook hengst voor