Van belgie naar nederland

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Y_DG

Berichten: 4400
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Beveren (België)

Van belgie naar nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 19:37

Hey bokkers,
ik heb nog een vraagje voor jullie. Haha!
Mijn paard heeft met vorige eigenaar steeds parcours 1.20m gesprongen (twee jaar geleden) Maar als ik nu na twee jaar ook parcours ga springen van 1.20m, kan ik dan gewoon beginnen waar ze gestopt is of moet ik dan bij de B-klasse beginnen?
En als mijn paard nu in Nederland moest gaan springen, moet je dan ook van de B beginnen of mag je beginnen waar je geëindigd bent?
ik hoop dat je een antwoord op mijn vraag weet OK dan!
grtjs



Y_DG

Berichten: 4400
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Beveren (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 19:53

niemand die het weet?

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 20:16

Euhhh ik ben pas ook van belgie naar ned gegaan, maar ik heb echt geen flauw idee... zou wel mooi zijn, dan kon ik mijn winstpunten van het springen meenemen!! hehehehe. Ik weet wel dat ze bij die stal waar ik stond ook in nederland gingen starten. Met de "jongere" paarden waar ze nog klasse 6 mee startten, gingen ze in nederland ZZ springen. Maar dat was ook wel weer young riders en internationaal en dat gezeur.. dus ik weet het echt niet..

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

Peterina
Berichten: 9148
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: Neerpelt, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 10:59

Als ik mij goed herinnerd: het gaat niet om de klasse dat de paard in geeindigt heeft maar waar de ruiter heeft geeindigt.
Bijvoorbeeld: een B-ruiter koopt een Z-paard ... inschrijf klasse is B-springen. Een Z-ruiter brengt een B-paard uit ... begin klasse mag al L-springen zijn.
Dus als U en uw paard beiden L zijn maar hebben dat niet bereikt als combinatie dan mag je normale wijze in klasse L beginnen. Bent u L maar de paard B dan is het B klasse. Bent u M en de paard L dan is het L. Bent u L en de paard M of Z dan is het L.
Normale wijze neemt U de klasse van Belgiê over naar Nederland. Dus als u L-klasse springt in Belgiê bent u ook L-klasse start gerechtigt in Nederland! Punten worden niet doorgerekend(!) ... het gaat immers over andere organisaties.

Lielle

Berichten: 66253
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 11:04

in Nederland is het zo dat je de hoogst gezamenlijke klasse moet starten, precies wat Peterine beschrijft.

Y_DG

Berichten: 4400
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Beveren (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 13:17

dank je Peterina voor je uitgebreide antwoord


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, GrapeshotBot en 12 bezoekers