Verslag Sollicitatie Lone Star Ranch

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Verslag Sollicitatie Lone Star Ranch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-03 20:17

Naar aanleiding van dit topic:
[VMR] Wie kent....

Nou ben net terug. Wat een mooie stal zeg Kwijl is nog wel in de verbouwing. Het is nog niet 100% zoals het moet zijn zeg maar. Er staan momenteel 20 paarden waarvan 10 eigen paard, en 10 pension. Er is een mooie grote buitenbak, en een kleinere binnenbak beide gdraineerd. Werkzaamheden is alles wat zich voordoet zeg maar, maar als hoofdzaak het zorgen voor paarden. Op langere termijn beginnersles geven. Ik heb met de vader van de "eigenaar" een gesprek gehad, zij was er zelf niet. Hij had zelf niet erg veel verstand van paarden(zei hij zelf) maar een eventuele 2e gesprek is met zijn dochter. Er waren ongeveer 18 kandidaten waarvan er geen western rijd dus....dat heb ik al in mn zak. Ja verder is er geen touw aan vast te knopen....
ik word over 2 weken gebeld of ik voor een 2e gesprek mag komen, en dan wordt dus ook over het salaris gepraat.

Zelf heb ik wel twijfels, heb nu wel een goede baan, verdien goed dus Schijnheilig
Maar dit is wel een droom.... zou best verder in de pardensport willen komen.

Tja het is afwachten, maar hou jullie op de hoogte.

Groetjes Femke

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 20:22

Ik heb bewondering voor je moed! Niet veel mensen durven hun dromen te volgen en zitten dan opgescheept met een baan die ze eigenlijk niet zo leuk vinden.
Heel veel succes. Ik duim voor je!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 20:35

Hey wat tof zeg...Gelukkig dat die andere kanditaten ook geen western rijden..Ach,over het algemeen wordt je van het werk in de paarden niet rijk..Maar wie weet valt het nog mee..
Ben erg benieuwd hoe het af gaat lopen..

Groetjes!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-03 21:32

Tuurlijk heb ik ook andere ambities. Als dit niet door gaat, ga ik opleiding voor particuliere recherche doen. Ik weet ook nog niet of ik wel op die ranch wil werken. Het hangt een beetje van bepaalde dingen af. Of er plaats in de opleiding is, en ook stageplaatsen zijn voor opleiding rechercheur.Zonder stage mag ik nergens werken dus heeft die opleiding geen nut. Zo niet dan is werken op een ranch wel een uitdaging.

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 17:58

succes dan he!

Groetjes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 18:36

Als een serieuze baan in de paarden je grote droom is, dan KAN dit een mogelijkheid zijn.
Tip: ga eens checken hoe het staat met die stal in de sport. Hebben ze een naam opgebouwd in de sport, of in de fokkerij? Hoe staan ze bekend? Hebben ze al betere ruiters/stalhouders etc voortgebracht? Waar liggen hun eigen roots eigenlijk?

Zoals een werkgever referenties inwint van een werknemer, zou een werknemer dat ook altijd van een werkgever moeten doen.

Kan je heeeeeeeel veel wijzer van worden, zodat je een gefundeerde beslissing kunt nemen.....

Succes!
(en zie mijn onderschrift!)

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-03 18:42

Ze zijn lid van de WRAM ofzoiets. Is een western bond. Kreeg gister al een flyer en van een bepaalde kampioen wedstrijd en hun sponsorde die dus....
Maarja 18 kandidaten en weinig salaris... Scheve mond

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-03 18:23

Ik mag voor 2e gesprek komen!!!!!!!! Vrijdag de 25e om 11.00.

Dan heb ik dus cursus en kan ik niet komen. Dus hopen dat een andere dag ook goed is....