herbalife

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

herbalife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 11:04

wie heeft dit eens gebruikt en hoeveel ben je afgevallen er mee?
wie heeft hier ervaring mee?
ik goede ervaringen ben nu 10 kilo kwijt van 90 naar 80 kilo we gaan gewoon door


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 11:06

'k Heb er alleen maar hele nare verhalen over gehoord. 'k Zou er zelf niet voor kiezen.

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 11:11

Sonja schreef:
'k Heb er alleen maar hele nare verhalen over gehoord. 'k Zou er zelf niet voor kiezen.
wat voor nare verhalen dan?

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 11:14

Voor de nare verhalen, zie het topic waar ik net in heb gereageerd, over de stackers.

Laat jezelf eerst voorlichten voor je rotzooi in je lichaam stopt.
Afvallen doe je met bloed zweet en tranen, en niet met wat shakes!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 11:19

Dreamegirl:
Mensen die ervan gingen hyperventileren en zelfs flauwvallen vanwege ernstige schommelingen in de bloedsuikerspiegel.
Aantasting van de maagwand
Darmproblemen

Dan heb ik al genoeg gehoord. Bovendien geloof ik niet in afvallen door hulpmiddelen als shakes en pillen. Je moet je eet- leef- en beweegpatroon aanpassen, that's the only way!


(PS ben je wel eens bij het hoofdkantoor van Herbalife geweest? Dan weet je meteen waarom je er zoveel voor moet dokken Haha! )

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 11:21

Vooruit dan maar, een keertje een crosspost.
SORRY...
Maar hier hoort het beter thuis:

Kijk hier eens: http://home.planet.nl/~degraaf24/waarsc ... balife.htm

Wist u dat:
1). Herbalife al in 1986 in America is veroordeeld tot een boete van $
850.000 omdat ze valse medische claims gebruikte en zich schuldig
maakte aan illegale pyramide-achtige opzetten?
2). De oprichter en Herbalife-goeroe Mark Hughes zelf eigenlijk
helemaal niet in zijn product en levensstyle geloofde? Hij rookte zes
tot acht sigaren per dag en was een zwaar alcoholist. Op 21 mei 2000
pleegde hij zelfmoord door alcoholvergiftiging. Wat dacht u van 0,21
procent (geen promille!!!) alcohol in zijn bloed? Leuk he zo'n
lichtend voorbeeld?
3). De stof ephadrine die in vrijwel alle Herbalife producten zit
levensgevaarlijk kan zijn? Ephadrine is een chemische variant van
amphetamine en veroorzaakt een verhoging van de bloekdruk en een
verhoogde hartslag.
4). Herbalife de aanwezigheid van ephadrine niet op de labels vermeld,
maar alleen melding maakt van "Ma Huang" (een stof die wel degelijk
ephadrine bevat!)
5). De National football league van America in 2002 het gebruik van
ephadrine door atleten verboden heeft nadat was komen vast te staan
dat er tientallen doden in verband werden gebracht met ephadrine
(Juist ja: precies de vermageringspil die u ook net heeft geslikt!).
6). Er in 2002 diverse rechtszaken tegen Herbalife zijn aangespannen
waaronder twee zaken "dood door schuld"?
7). De verzekeringspremie voor aansprakelijkheid van Herbalife is
verhoogd van $ 400.000 tot $ 2.500.000 en er vrijwel geen enkele
verzekeringsmaatschappij nog bereid is om Herbalife tegen claims te
verzekeren?
Een goed advies voor Herbalife gebruikers:
Vraag uw dokter eens naar ephadrine! Het kan uw leven en dat van uw
kinderen redden als u er op tijd mee stopt.
Bovendien zult u merken dat u na een tijdje niet meer zo vreselijk
vies uit uw porieen ruikt; ook lekker voor uw vrienden.....

Tegenwoordig wordt het 'veilige' Synefrine gebruikt in plaats van Ephedrine.
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Onderzoekers maken zich echter zorgen. Synefrine schakelt het P450-enzym CYP3A4 volkomen uit(6), waardoor ongeveer de afbraak van de helft de bekende medicijnen vermindert. De kans bestaat dat medicijngebruikers die ook Synefrine nemen in de problemen komen
--------------------------------------------------------------------------------

Overigens vreemd dat ze met Ephedrine gestopt zijn. Immers was dat OOK veilig toch?

-----------------------------
Niet alles wat uit de natuur komt is goed voor je lichaam.
Want neem dan cocaïne, komt ook uit de natuur. Is dit dan goed voor je lichaam???

--------------
Probleem met Herbalife is dat er te veel mensen aan moeten verdienen. Reken maar mee: de distributeur verkoopt met een marge van 50%. Degene die die distributeur heeft aangebracht, vangt ook nog eens ten minste 5%. Degene die daar weer bovenzit (die dus de aanbrenger van de distributeur heeft aangebracht) krijgt ook nog eens een bepaald deel. Laten we dat in totaal op 60% zetten. Dus van elke euro die je aan Herbalife besteedt, is slechts 40 cent bestemd voor de echte aankoop, de rest betaal je aan de verkopers.
De organisatie Herbalife werkt natuurlijk ook niet voor niks, dat moet ook nog uit de opbrengsten betaald worden. Ik kom tot de slotsom dat de productiekosten maximaal 10% van de verkoopprijs bedragen (en dat is nog ruim gerekend). De rest blijft aan de verschillende strijkstokken hangen. Als klant (consument, gebruiker) betaal je je blauw, omdat iedereen er aan moet verdienen.


Gewoon wat dingen die je vindt als je zoekt op Herbal life.

Wil je echt afvallen, vraag het een dokter, die kan je advies geven. Geen enkele dokter zou stackers of Herbal life aanbevelen.
Dat zegt denk ik genoeg... of ben ik nu gek???

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 14:55

gewoon gezond eten en veel bewegen...............

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 15:04

Ik ken verschillende mensen die het gebruiken.
Over het algemeen zijn bij deze mensen de voordelen:
Je valt af
De nadelen:
Het is schrikbarend DUUR
Je moet het ALTIJD blijven gebruiken


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 16:17

Kennis van mij had documentatie uit Amerika (ze spit alles gigantisch uit voordat ze besluit een produkt te gebruiken) dat het ook kankerverwekkend zou kunnen zijn...
(nu is er toevallig ook laatst een kruidenthee om die reden uit de handel genomen)

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 16:27

mn moeder heeft het ook gebruikt en verkoopt het ook, de shakes vervangen gewoon je maaltijd, okey het is duur, maar het i slekker, het is gezond, bevat veel gezonde dingen, vitamines, en die pillen zijn er niet voo rom af te vallen, die zorgen dat je de juiste voeding binnen krijgt, en dat je cellen sneller krimpen,
ik heb het zelf gebruikt, niet om af te vallen, maar om gezond te leven, ik heb nog nooit zoveel energie gehad,
elk mens zal er anders op reageren, en het is niet waar dat je het altijd moet gebruiken, als je op het gewicht bent dat je wilt zijn, moet je gewoon gezond blijven eten, en er gewoon normaal bij bewegen, je hoeft er echt niet je hele leven mee door te gaan...

* Wil jij een karakteranalyse van jouw paard!?
* Kijk dan op: http://www.karakteranalyses.nl
* Voor meer informatie mag je me een pb sturen

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 16:42

Die 10 kilo had je voor veel minder geld, makkelijker op de sportschool weggehaald.

Het kost wel wat meer tijd, maar wel minder geld.
En het is veel beter voor je hart en dergelijke.

Waarom moet je maaltijdvervangende zooi?
In de ochtend een goed ontbijt en een beker melk of jus
In de middag brood, met vleeswaren of kaas, beetje boter, glas water
In de avond gewoon genoeg en gezond eten.

En de hele dag door goed drinken, vooral water.

Dan heb je toch niet die troep nodig?
Al die zooi heeft wel nadelen en de sportschool en gezond eten dus niet Lachen

22 Januari verwachten we ons kleintje


Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 17:35

Ik gebruik het nu al 14 maanden en ben 22 kg afgevallen.
En ga gewoon door... ben nu 2 maanden gestopt, ben op vakantie geweest enzo.. dan is het lastig shakes te maken e.d.. maar niks aangekomen... op gewicht gebleven. Onzin dus dat je het altijd moet blijven gebruiken, je hebt je gewicht onder controle...

Groetjes Linda

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 17:38

Het gaat niet om je gewicht, het gaat om je eet-, leef- en beweeggedrag. Heb je dat nu ook onder controle?

Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 17:39

Ja dat heb ik zeker onder controle.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 17:40

Wou dat dat eet- leef en beweeggedrag ook voor mij gold. Ik sport me een ongeluk, eet gezond en val geen gram af. Dietiste tot waanzin gedreven en zelfs uithongeren hielp niet. Dus dieten doe ik zowieso niet meer. Gekke is wel dat nu ik vaker stressloos ben het wel helpt :S

'Paint' it 'Black'

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 18:30

Kimnor schreef:
Ja dat heb ik zeker onder controle.


daar geloof ik niets van.
Je gebruikt al lang die shakes, maar hebt niet geleerd een ECHT gezond eetpatroon te gebruiken.........
Dus als jij straks stopt met die shakes en je gaat weer 'gewoon' eten (en wat veel mensen gewoon vinden is NIET ECHT gezond) dan zul je weer aankomen. Ik wil je niet ontmoedigen maar.................het beste is gewoon gezond eten en veel bewegen!!!

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 18:45

Hallo volgens mij vroeg dreamgirl wie dit gebruikt en hoeveel diegene er mee is afgevallen
En nu komdt bijna iedereen met negatieve verhalen aanzetten terwijl ze daar helemaal niet om vroeg Verward
En de helft daarvan klopt ook nog niet eens.
Ik gebruik het namelijk ook en ben nu bijna 40 kilo afgevallen,en nee je hoeft het niet je hele leven te gebruiken je moet gewoon leren om je eetgewoontes aan te passen wil je op je nieuwe gewicht blijven.
Mijn arts is er ook van op de hoogte en zijn advies is dan ook als je eenmaal op je streefgewicht bent om dan niet in 1x te stoppen met herbalife maar om rustig aan het gebruik ervan af te bouwen en rustig een normale eetpatroon aan te nemen.
En natuurlijk is het goed om aan sport te doen maar als je zo veel overgewicht hebt dan is dat niet altijd even gemakkelijk.
Ik wordt er soms wel eens een beetje Boos! Boos! van die mensen die altijd beter denken te weten terwijl ze zelf nooit last van overgewicht hebben gehad(en dan bedoel ik natuurlijk wel wat meer dan 5 kilo)

LiJa
Berichten: 218
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 19:15

Hallo

Tip. gewoon je eetgewoontes veranderen ben nu al 20 kilo kwijt en via herbalife lukte het niet meer dan 5 er af te krijgen.de shake vind ik echt afschuwelijk vies.Kan nu best wel veel eten en het kost me geen 150 extra in de maand.En kan lekker eten en gaat er sneller af dan herbalife.
Na dat ik gestopt was met herbalife, was het binnen 1 weekj er weer bij want herbalife is te weining voor je gewoone eetgewoontes.En op de gezonde manier blijft het eraf en gaat er nog steeds af.Ga nu lekker een broodje shoarma eten

Groetjes Daan

Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 19:25

IngridM"]
[quote="Kimnor schreef:
Ja dat heb ik zeker onder controle.


daar geloof ik niets van.
Je gebruikt al lang die shakes, maar hebt niet geleerd een ECHT gezond eetpatroon te gebruiken.........
Dus als jij straks stopt met die shakes en je gaat weer 'gewoon' eten (en wat veel mensen gewoon vinden is NIET ECHT gezond) dan zul je weer aankomen. Ik wil je niet ontmoedigen maar.................het beste is gewoon gezond eten en veel bewegen!!!
[/quote]

Dan geloof je het niet... als ik het zelf maar geloof...weet best dat je het goed bedoelt, maar ik weet zelf wel wat ik wel en niet onder controle heb. Ik sport vanaf mijn 12e al.. 2 keer in de week fitness, 2,5 uur lang en daarbij rijd ik paard.... Meer tijd om te sporten heb ik niet. Op mijn werk beweeg ik ook meer dan genoeg..

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 19:42

Mijn oom en tante (wonen in Oostenrijk) verkoopte het. Ze hebben dat dacht ik ongeveer 2 jaar lang gedaan en dat is nu zo'n anderhalf jaar geleden. Het koste hun meer geld dat ze er wat aan verdiende. Hun zelf hebben het ook gebruikt en als je zag hoeveel pillen ze per dag moesten slikken >;) Echt niet gezond meer..
Ze vielen er ook niet erg door af in die 2 jaar dus veel heeft het niet geholpen.
De beste manier: gewoon naar de sportschool gaan Dat doen zij nu ook en me tante is nu na (ik weet niet in hoeveel tijd maar niet langer dan een half jaar in ieder geval) al heel veel afgevallen. Echt niet normaal. OK dan!
Maar geen goeie verhalen dus over gehoord.. Rolleyes

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 23:24

Fasel schreef:
Wou dat dat eet- leef en beweeggedrag ook voor mij gold. Ik sport me een ongeluk, eet gezond en val geen gram af. Dietiste tot waanzin gedreven en zelfs uithongeren hielp niet. Dus dieten doe ik zowieso niet meer. Gekke is wel dat nu ik vaker stressloos ben het wel helpt :S

Fasel, de een komt aan van stress, de ander valt af.
Ik ben iemand die ook aankomt van stress. Alles wat eetbaar is gaat in mijn mond! Heel erg.

Heb je het al eens via de Weight Watchers of de EGA geprobeerd? Dat heeft bij mij geholpen. Maar overdreven sporten is niets voor mij, dus dat heb ik gelaten.

Zolang je jezelf maar lekker voelt, dat is het belangrijkste!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 23:32

1 collega van mij en een collega van mijn moeder hebben dankzij die rotzooi van herbalife nu schildklieren die niet meer functioneren zoals het hoort
dankzij de herbalife de rest van je leven onder controle in het ziekenhuis en de rest van je leven aan de medicatie
nee dank je
ik weet wel leukere manieren om mezelf naar de klote te helpen

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 10:00

Misschien vreemd, maar mijn stiefmoeder gebruikt het juist om aan te komen... Die eet naast haar gewone eten extra shakes omdat ze te mager is...??!!

Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 10:28

Ja die mogelijkheid is er ook, dus het is niet raar.
Je kunt herbalife gebruiken voor verschillende redenen.

Groetjes Linda

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 10:43

hmmm.... Ma Huang/Efedrine (Ephedra).... zat dat ook niet in die Stackers/Stacks? >;)

Zeker niet bevorderlijk voor je gezondheid.....