heb je dat van je vader geleerd??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
haike
Berichten: 13521
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

heb je dat van je vader geleerd??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-03 13:41

Dat kreeg ik gisteren te horen toen ik op Oki aan het rijden was. 'Wat heb ik vaqn mijn vader geleerd?' vroeg ik, omdat ik totaal geen idee had waar de man in kwestie het over had. 'Je rijd zo goed, en jouw vader rijd toch ook heel erg goed?' Toen viel bij mij het kwartje, die amn dacht dat ik een dochter was van Frans (terwijl die 3 zonen heeft) waarvan Oki is. Duidelijk uitgelegd waarom ik op Oki reed, en echt geen dochter was van Frans, kreeg ik de vraag: 'je hebt zeker al veel plrijzen gewonnen met deze pony?' dat vond ik wel een compliment omdat ik pas 2 weken op Oki rijd en ze nog niks kende, laat staan wedstrijden gereden had. De man snapte het niet meer zo goed, maar zei dat we een mooie combinatie waren.

Dit vond ik wel leuk, dus daarom hier een berichtje op bokt.


PS. Voor de geinteresseerde: het gaat heel erg goed met rijden, Oki leert heel erg snel. Gisteren kon ik zelfs al de eerste pasjes met haar wijken, en schoudervoor gaat ook al steeds beter (vooral linksom, daar lukt schouderbinnenwaarts al heel erg soms).

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 14:38

Hahah leuk dat die meneer dacht dat je een kind was van die vader!!! Handig dat oki zo snel leert!!!

Annash
Blogger

Berichten: 26559
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 21:10

haha.. grappig toch?? had ik laatst ook een keer Lachen altijd leuk als je voor een goed iemand wordt aangezien!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 13:01

nou dat is toch leuk zo een compliment!