Stackers afslankpillen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Stackers afslankpillen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-03 09:56

heeft iemand ervaring met deze afslankpillen? en wat vinden jullie van afslankpillen, wel of niet positief?
Alle reacties welkom! Pling Pling Pling


XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 10:10

Onzin, ik geloof niet in makkelijke manieren van afvallen.

28-09-2007
Nothing compares too you...

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 10:51

Er was toch iets met stackers, niet goed ofzo..
Maar in afslankpillen geloof ik niet zo.

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 10:54

Ik zou zeggen, gebruik google eens.
Als jij je lichaam kapot wil maken... ga je gang.
Echt afvallen doe je alleen met bloed, zweet en tranen.
Ow ja... er is ook nog herbal life, dat is helemaal slecht, heb je binnenkort een zijuitgang voor je ontlasting!

Voordat je aan zoiets begint.. uitvoerig onderzoeken. En als je echt te dik bent kan een huisarts je helpen. Vraag hem wat hij van die middelen vindt. Wedden dat je geen positief antwoord krijgt.

Ben je niet overdreven dik, dan zou ik toch gewoon leren om de eetgewoonte te veranderen, daar heb je voor veel langere tijd wat aan dan door te rommelen met zooi.

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Maart

Berichten: 83
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 13:13

Niet aan beginnen!!
Een vriendin van mij heeft ze geslikt en die kreeg hartkloppingen enzo! Das echt niet gezond hoor. Als je echt wil afvallen moet je het verantwoord doen en niet met van die troep. Op de lange termijn helpt t toch niet en je beschadigd je lichaam! Tis maar waar je voor kiest...

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 13:15

Ik geloof er niet in.

Als al die middeltjes die er op de markt komen om af te slanken zouden er geen dikke mensen meer rondlopen...
Als je echt wil afvallen zal je dat op karakter moeten doen, en niet op één of ander pilletje.

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 13:29

Vooral je jonge leeftijd vind ik eng.
Je bent nog jong. Je kan beter meer bewegen en wat aan je eetgewoontes doen dan nu al met rotzooi te beginnen!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 13:30

Volgensmij zijn die dingen alleen maar slecht voor je...
zoals hierboven al wordt gezegt..vraag je dokter voor advies. Lachen

sterre76
Berichten: 10
Geregistreerd: 10-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 13:40

Zijn heel erg slecht, raad je aan om naar je huisarts te gaan en evt naar een dietiste

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 13:46

Niet aan beginnen. Als dat toch op een goede manier zou helpen, denk je dat er dan nog dikke mensen rondliepen? Dan zouden de doktoren die pillen toch ook wel voorschrijven? Kan niet goed zijn!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 14:01

Kijk maar een beetje uit met stackers !
Ik heb ze zelf een tijdje gebruikt en je valt er idd door af. 1 min puntje het heeft bijwerkingen, het kan hartkloppingen veroorzaken, je kan er door gaan flippen, veel mensen worden er humeurig van en agressief. Er zit een klein beetje speed in dus dat zegt al genoeg.
Je valt wel af maar zodra je stopt met stackers zit het er meteen weer aan.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Babsiej

Berichten: 6236
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 14:07

Hoi, Ik heb ze zelf ook, maar het helpt niet echt. Het is gewoon een soort drugs, dus je krijgt meer energie, waardoor je meer kan verbranden. Ik ben ook veel te dik, ( ik ben 1.70 en weeg 75 kilo) maar ik ga binnenkort naar de huisarts, om doorverwezen te worden naar een dietist. Die troep komt mijn lichaam niet meer in. Ik had ook last van hartkloppingen, duizelig, hoofdpijn, chagerijnig, enz. Niet aan beginnen dus!!

UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-03 17:48

hoi hoi, alvast bedankt voor jullie reacties, maar even dit: IK ZIT ER ZELF NIET AAN!! EN DAT STAAT OOK NIET IN DE PLANNING!
maar een vrienden van mij zitten er wel aan, dus ik wilde gewoon eens eventjes weten wat jullie er van vinden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 17:55

meer energie en afvallen
dat komt goed uit voor een te zware ME patient
ga morgen een palletje inkopen Knipoog Tong uitsteken

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 18:02

Stackers zijn zo onwijs slecht.
Je wordt er agressief van, je slaapt minder goed, je krijgt hartkloppingen en het is verslavend.

Ze zijn geloof ik voor meer energie dus niet voor afvallen (als je dus niet sport zal je ook niet afvallen)

Een abonnement bij de sportschool is veel beter

22 Januari verwachten we ons kleintje

Nathaley

Berichten: 415
Geregistreerd: 30-12-01
Woonplaats: Hazerswoude-dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 18:26

Niet aan beginnen zeker niet!!
Heel slecht voor je lichaam, krijgt hartkloppingen, duizeligheid en verslavend inderdaad.
Op lange termijn kan je er ook aan dood gaan dus AFBLIJVEN!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 18:40

Jemig overdrijven is ook een vak !
Het hoeft geen hartkloppingen te veroorzaken hoor, bij sommige mensen gebeurt het wel.
Meestal slik je stackers voordat je gaat sporten omdat je er energie van krijgt.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 20:32

Hoezo overdreven? Je kan toch beter iemand goed waarschuwen, dan dattie aan die troep gaat zitten (is hier niet het geval, maar toch).

En het is toch een bijwerking, dus waarom is dat overdreven?

22 Januari verwachten we ons kleintje

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 20:56

Een collegatje van me gebruikte het ook. Ze had ook hartkloppingen.
En daarbij had ze ook een hele doodse blik in haar ogen. Echt heel eng.
Ze raadt het iedereen ook af en dat is natuurlijk niet voor niks.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 21:03

Haagsemeid schreef:
Hoezo overdreven? Je kan toch beter iemand goed waarschuwen, dan dattie aan die troep gaat zitten (is hier niet het geval, maar toch).

En het is toch een bijwerking, dus waarom is dat overdreven?


Nou sommige doen net alsof je er dood van gaat, kan natuurlijk gebeuren maar het hoeft niet. En niet iedereen krijgt er hartkloppingen van hoor, ik had ze niet, mijn vrienden hadden nergens last van.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 21:13

Ik heb ze een tijdje gebruikt, gebruik ze af en toe nog steeds. Ze helpen heel goed, je bent een stuk actiever en je eetlust vermindert, afvallen gaat dus gemakkelijk. Je moet er alleen tegenkunnen. Veel mensen kunnen dat niet, en krijgen dus hartkloppingen. Ikzelf heb daar nooit last van gehad (de zaterdagavonden dat ik ze misbruikt heb niet meegerekend, maar dat is mijn eigen fout natuurlijk). Je hebt twee verschillende soorten, de Stack 2 en de Stack 5. Als je eraan begint kun je het beste met Stack 5 beginnen, dit zijn niet zulke heel sterke capsules, je kunt er ook 4 op een dag nemen. Ik zat al snel op de vier. Dan heb je Stack 2, die zijn een stuk sterker, daarvan mag je er maar een op een dag. Ze helpen heel goed, maar aangezien het een soort herbals (alternatieve drugs) zijn, zal ik niet ontkennen dat ze niet goed zijn voor je lijf, maar als je snel wil afvallen is het wel een goed werkende manier. Voor meer info kun je kijken op hun site: www.mdoubeyou.com
Ik heb er helemaal geen slechte ervaringen mee gehad, er staat op de pot goed beschreven wat je wel en niet moet doen, je moet Stackers bijvoorbeeld nooit langer dan een maand achtereenvolgens slikken, en tussendoor ook een goede pauze, niet drie dagen, maar bijv. een maand, of zelfs langer, als je er gevoeliger voor bent dan ik. Ik heb geen hartkloppingen gehad, ik was niet extreem rusteloos, ik had geen enge blik in mijn ogen, ik had nergens last van. Het verschilt helemaal per persoon. Ik heb er zelfs een keer acht op een dag (avond) geslikt (ik weet het, onverstandig, maar ik ben zo'n tiep dat wil weten hoever ze kan gaan), en pas dan krijg ik last van hartkloppingen.

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 22:32

Er zit geen speed in hoor!!! Maar voor zover ik wel weet zit er ephedra in. En dat wordt binnenkort verboden in Nederland.

Heb ze zelf een aantal maanden geleden gebruikt voor tentamens..extra energie en extra concentratie maar daarna nooit meer.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 23:27

mijn schoonzusje heeft het een weekje gebruikt.ze werd helemaal hyper,kreeg hartkloppingen en zweetaanvallen.echt niet gezond dus!
afvallen zul je echt moeten doen door je eetpatroon te veranderen in gezonder eten en de tussendoortjes laten staan.

soms is het beter om te zwijgen

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 01:50

Akke schreef:
Er zit geen speed in hoor!!! Maar voor zover ik wel weet zit er ephedra in. En dat wordt binnenkort verboden in Nederland.

Heb ze zelf een aantal maanden geleden gebruikt voor tentamens..extra energie en extra concentratie maar daarna nooit meer.


Volgens mij zit er sinds kort geen speed meer in. Het heeft er in ieder geval wel ingezeten. Sinds een tijdje is het ook te koop bij de drogist.
Iedereen die eraan begint denk er goed over na ! En de kilo's vlogen er bij mij af maar zodra ik stopte met die pillen zaten ze er ook zo weer aan.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...


Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 11:51

ik zit op herbalife en bevalt mij super


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0laura0, _chou, Anoukjuuuhh, Facebook, herous, Hicaria, Joy_Mennings, Kirsha, Lalidan, Lau07, Laura82, maitestar23, MissMarije, Muronia, ontherun, Symke en 155 bezoekers