Rijbroek wassen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Rijbroek wassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-03 19:40

Hey.
ik heb net een nieuwe rijbroek gekocht bij Divoza. En vanwege het lekkere weer enzo heb ik dus laatst ermee zonder zadel gereden. Hij zat toen dus meteen onder de haren. Ik heb hem gister maar meteen gewassen (binnenstebuiten, zoals ze aanraden), maar hij zit nu nog steeds vol met haren. Het is een gewone gladde broek. Iemand enig idee hoe ik ze weg kan krijgen?


x_ultimate_xJarig
Berichten: 578
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 20:08

met zo'n borstel of kleef roller

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 20:10

plukken Tong uitsteken

of negeren Tong uitsteken

manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-03 20:11

Apple schreef:
of negeren Tong uitsteken


zal niet lukken, want hij is net nieuw Frusty. Maar het is ook irritant, want door de wasmachine zitten ze nu ook aan de binnenkant en dat kriebelt

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 20:29

Je had beter eerst de haren er met een stofzuiger af kunnen halen, of met een borstel, en daarna pas in de wasmachine! Niet zo slim zo....

manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-03 20:31

Koortje schreef:
Je had beter eerst de haren er met een stofzuiger af kunnen halen, of met een borstel, en daarna pas in de wasmachine! Niet zo slim zo....


Ja idd Frusty . Had het ergste er wel afgehaald, maar ik laat hem nu maar opdrogen en dan eraf borstelen. Heb hier op dit moment een kledingborstel naast me liggen Knipoog

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 20:36

manzano schreef:
Hey.
ik heb net een nieuwe rijbroek gekocht bij Divoza. En vanwege het lekkere weer enzo heb ik dus laatst ermee zonder zadel gereden. Hij zat toen dus meteen onder de haren. Ik heb hem gister maar meteen gewassen (binnenstebuiten, zoals ze aanraden), maar hij zit nu nog steeds vol met haren. Het is een gewone gladde broek. Iemand enig idee hoe ik ze weg kan krijgen?

een nat washandje werkt meestal ook wel! succes!!

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 21:01

En niet meer zonder zadel rijden Lachen Lachen

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 21:06

Een vochtige zeem!

XANTHA

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 21:09

Anders gewoon volgende keer NIET binnenstebuiten wassen, doe ik ook nooit, weet niet wat voor beschadigingen het kan opleveren?

manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-03 21:11

denz schreef:
Anders gewoon volgende keer NIET binnenstebuiten wassen, doe ik ook nooit, weet niet wat voor beschadigingen het kan opleveren?


Tja, ik was sowieso heel veel binnenstebuiten. Maar aangezien deze dus nieuw is en ik hem graag nog mooi wil houden dacht ik: laat ik me nou toch eens een keer aan het wasvoorschrift houden Knipoog.

Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 21:40

Met een stofzuiger met een roterende borstel. Maak ik ook altijd mijn wollen deken en onderkant van dekje mee schoon. Ook ideaal voor autobekleding, zeker als je een hond hebt.


xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 07:30

Bij ons mogen kleren (of shabrakjes etc.) met haren de wasmachiene niet in van ons mam...
Dan kan ik ze eraf gaan halen met bortels of iets anders totdat ze bijna haarloos zijn.
ik gebruik meestal gewoon een harde bortsel maar de haren die in je rijbroek steken heb ik er weleens uit zitten pulken omdat ze er niet uitgewassen werden.
Lekker @#$@%werk.
Nou rijd ik dus zo min mogelijk zonder zadel om mezelf wat werk te besparen.

manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 07:35

xxappiexx schreef:
Bij ons mogen kleren (of shabrakjes etc.) met haren de wasmachiene niet in van ons mam...


Ik eigenlijk ook niet, maar ze zijn op vakantie Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Astridhorse en 30 bezoekers