bijna in de sloot met Jamaica

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

bijna in de sloot met Jamaica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-03 22:59

Haha!

Vandaag maar weereens een buitenritje gemaakt. Het was heeeeeel lang geleden, maar ach, in de bak was het veel te stoffig, en harstikke warm, dus lekker op ons dooie gemak de polder in. Ze was erg braaf, alleen toen we langs andere paarden moesten werd ze een beetje heet, maar wel controleerdbaar.

Op een gegeven moment kwamen we langs een stuk wat net opnieuw geasvalteerd was, en er lag dus allemaal van dat losse spul op.
Ik besloot dus maar netjes in de berm te stappen (aangezien ze ook geen ijzers heeft)
Harstikke braaf, niks aan de hand...
Tot er een groep van en stuk of 10 wielrenners om de bocht kwam.
Die wielen knarsde ontzettend op dat fijne grind, en jamaica... die wist niet meer waar ze het zoeken moest en schoot maar in de achteruit...
Net op tijd zag ik de sloot en kon ik haar een knal op haar kont geven zodat ze voorwaarts ging, anders hadden we er samen in gelegen...

Oeps Haha!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 23:03

Ik kan me wel voorstellen dat Jamaica het eng vond die wielrenners over dat losse grind!
Gelukkig maar dat je de sloot op tijd zag! Lachen Ach ja zo maak je nog eens wat mee... Knipoog

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 00:33

jee das toch wel even schrikken denk ik
maar gelukkig heb je goede reflexen
je moet jamaica toch maar vertellen dat ze geen nijlpaard maar een haf is hoor

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 01:11

Hihi... dat zou een actie voor Kasmier kunnen zijn Haha! Ik zie het zo voor mij. Zo had ik dat van de week, langs huizen die ineens van die metalen rolluiken omhoog halen voor de ramen *EEKS* *LOL*