ponys zijn weereens weg...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

ponys zijn weereens weg...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-03 22:20

denk ik net lekker leuk naar de ponys te gaan.... zie ik alleen Bo stan achterin de wei....

dus ik verder zoeken, blijken Quincy en Meike naar de dekker te zijn, om gedekt te worden.. Scheve mond weer een maand zonder ze Huilen en Bento (veulen van Quin) is ook mee, en Meike was onwijs stijf en hoefbevangen, kon amper lopen, die hebben ze zeker weer de trailer ingetrapt zoals vorige keer echt zo erg!!
ik ben echt bang dat het weer mis gaat zometeen als ze dr veulen krijgt.... dat is dan weer net in de de tijd dat ze zowat altijd hoefbevangen is!! en Quin die dan wer een veulen krijgt, lopen we met zo'n bijdehandje van 1 jaar en nog een veulen en nog een veulen van Meike mhh word wat Knipoog

naja dat moest ik effe kwijt Scheve mond


jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 23:40

Dat vind ik ook zielig om een pony de trailer in te trappen je kan het toch ook met beleid doen.


_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 23:48

jeetje wat erg zeg... ziet de eigenaar(es) dan niet dat ze aan hoefbevanging moet ??? ... en das wel zielig als ze haar de trailer in trappen

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 11:54

ja die eigenaar neemt het nooit zo serieus als ze hoefbevangen is.... en als ze niet wil lopen of weereens een beetje bijdehand aan het doen is (Wat mij helemaal niet uit maakt Lachen ) dan krijgt ze meteen een trap echt heel zielig Verdrietig

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 12:02

Jeetje zeg! banketstaaf, die mensen. (sorry, dat was alles wat er uit kwam) hoe kun je een ponytje wat hoefbevangen is en niet wil/kan lopen een flinke trap verkopen Verward Boos!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 12:05

ja tis echt heel zielig, maar gelukkig komt hij bijna nooit...dus hebben er niet zoveel last van, alleen nu dan, ik hoop dat ze daar bij die dekker wel goed verzorgd worden....

ilsjuh

Berichten: 1009
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 14:14

Jah, vindt het ook onwijs zielig voor meike en natuurlijk ook voor jou!!!
Hopen dat het dit keer wel gaat lukken om een levend veulentje op de wereld te zetten en dat meike neit zo hoeft te leiden!!! Enne... alks je nog een keer hulp nodig hebt, je weet me te vinden!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bianca_v_s, Chicken01, IndianSu, Marsie2, Sica en 74 bezoekers