Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
odetteke schreef:Donderdag vertrek ik naar Rome voor een weekjeIk ben er al eens geweest (heel lang geleden), maar mijn vriend nog niet. Heeft iemand nog tips over dingen die ik absoluut moet zien, doen, restaurant waar je goedkoop en vega kan eten etc? Tips om naar het colloseum e.d. hoeven niet, die grote attracties staan zowiezo al op het programma.
Katja schreef:Wij zijn in Rome naar DE pizzaria van Italie geweest. Ik zal even opzoeken hoe het heet. Absoluut de beste pizza die we daar gegeten hebben en we waren rond de 15 euro kwijt met z'n tweetjes inclusief een fles wijn.
Lisa_Melody schreef:Toevallig, ik ga donderdag ook voor een week naar Rome![]()
Vegetarisch eten vind ik nooit zo'n probleem in Italië, je kan altijd wel een gerecht zonder vlees krijgen.. Leuke restaurants enzo moet ik ook nog even voor kijken..
Citaat:Wij zijn in Rome naar DE pizzaria van Italie geweest. Ik zal even opzoeken hoe het heet. Absoluut de beste pizza die we daar gegeten hebben en we waren rond de 15 euro kwijt met z'n tweetjes inclusief een fles wijn.
odetteke schreef:Ben net terug! Da Bafetto heeft echt de lekkerste pizza die er is. En ik heb nog een ijssalon ontdekt dat chocoladeijs met rode peper verkocht .......... in 1 woord JAMMIE! Ik zal het adres hier binnenkort even neerplanten!