Er lopen vreemde mensen rond

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Er lopen vreemde mensen rond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-03 19:39

Vandaag waren ik er drie vrienden naar het emstergat gegaan, lekker zonnen enzo. Komt er op een gegeven moment een man met een fototoestel aanlopen en die maakt foto's van ons. Hij vroeg iets van of een vriend van me een bal omhoog wilde gooien(ik heb niet alles meegekregen, harry potter he Knipoog ) Maar ik had als wel zoiets van.. Verward
Later kwam die kerel weer terug en vroeg of we even zo en zo bij elkaar wouden staan.(hebben we overegins niet gedaan) Hij vertelde iets over die foto's en zei dat als ze gelukt waren hij ze wel wou komen laten zien. Wij zeiden dat we daar nou niet echt op zaten te wachten en een van ons vraagt waarvoor hij die foto's eigenlijk maakte. Hij murmelt iets van "Ja eh... ja" en liep weg.

Ik weet nou niet echt wat ik van die man moet denken...?

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 19:42

Ehm, ik zou daar dus echt niet blij mee zijn he!
In frankrijk hebben wij daar ook nog welles last van, maar toenn vroegen ze het tenminste, en konden wij nog nee zeggen, maargoed..

Rare figuren heb je tegenwoordig Scheve mond

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 19:43

Vreemd figuur zeg....
Rare kerel, beetje foto's gaan maken van onbekenden.. ??

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 21:18

griezel. Ik had dat dus echt niet gepikt..

corinec
Berichten: 1098
Geregistreerd: 15-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 21:43

Wij hadden een x dat iemand zo'n staander met fototoestel voor onze tuin installeerde om foto's van planten te maken ik dus naar buiten om te vragen waar dat voor was . Was het eeen man van tv apeldoorn die gebruikte ze voor het archief of we gelijk ff het nieuws wouden inspreken.