Auw... gelanceerd!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Auw... gelanceerd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-03 16:04

Vanochtend ging ik op mijn paard rijden ze is 3 maandjes onder het zadel en doet het heel braaf allemaal... Haha!
Zat ik er nog maar net op, kwam er een kinderwagen aan met paraplu erop, tegen de zon. Ze keek er al wat naar, en opeens verschuift die paraplu, valt op de grond ofzo... Scheve mond
Resultaat: paard bedenkt zich niet, maakt een sprong en vliegt in volle galop naar de uithoek van de bak... daar kon ze nooit de bocht meer halen dus gaat vol op de rem en maakt daarbij gekke sprongen, en daar vloog ik.... (en dat was al in geen jaren meer gebeurd...)
Eerste gedachte was Huilen Huilen AAUUW,dit is niet goed! Verging van de pijn in linkerarm, ben ook nog links hihi...
Dus zo zaten wij vandaag met dit mooie weer in het ziekenhuis, gelukkig viel het mee en is het waarschijnlijk alleen zwaar gekneusd... Zit nu verband omheen met een mitella, veel koelen en pijnstillers... Over een weekje zit ik weer op mijn paard Pling .. ?? Hoop het in elk geval...
Nu maar hopen dat mijn jonge paard er geen al te slechte ervaring aan heeft overgehouden...
Heb dit verhaal met 1 vinger getypt, da's wel knap he? Haha!
Nou ja, gelukkig dat het betrekkelijk goed is afgelopen...

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 17:27

Maar goed dat je niet meer had, ik hoop dat je snel weer beter bent. Zo'n dingen gebeuren he!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 18:44

Ja, mazzel zeg, Lijkt me toch wel even schrikken. Hopen dat je arm snel weer opgeknapt is. Succes verder en beterschap!

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-03 18:51

Dankjewel! Ik hoop ook dat het gauw weer over is, het is alleen gekneusd dus hopelijk zit ik over een week weer op mijn paardje Haha! !
Toen ik daar in de bak lag was ik echt bang dat het gebroken was, want over 2 weken gaan we op vakantie, dus ik zag mezelf al met een gipsen arm op het strand liggen Boos!
Maar gelukkig, alles valt best mee. Al is zo'n arm in een mitella wel lastig, hihi...

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 18:54

veel sterkte ... gelukkig heb je nix gebroken