op naar de keuring!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

op naar de keuring!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-03 12:28

Ja was echt leuk.
Ik had al bedacht dat omdat Karin zo onwijs goed had geholpen met schilderen etc dat ik daar wat voor terug wilde doen.
na een beetje peilen of ze mee kon naar de keuring en of ze het wedstrijden rijden niet een beetje miste besloot ik om inplaats van mezelf op te geven voor de zadelrubriek stiekem Karin op te geven.

Boekje dus tot gister verstopt gehouden Haha!
Maar goed dan moet ze dus nog gaan oefenen.Omdat ik 3 weken gelden mijn voet kneusde leek dat wel makkelijk,Ik heb alsmaar volgehouden dat ik nog niet kon rijden en dat Karin 'm een beetje in conditie moest rijden.
karin kwam dus braaf rijden maar stiekem reed ik 'm ook door de week Haha!

Goed zaterdagochtend verteld dat ze dus mocht rijden en op naar de keuring.Hinke mocht ht eerst ze zag er echt mooi uit .Toen jos haar voorbracht had ik echt even zoiets van wauw is dat mijn hinke die slome goedzak Lachen Ze liet zich heel netjes zien en echt heel mooi onderbrengend van achter.
Dik een eerste premie verdiend en omdat ze de enige 2 jarige was op naar het jeugdkampioenschap.
In de 8 jaar dat ik lid ben hebben alleen maar veulens dat kampioenschap gewonnen dus ook dit keer moest hinke (net als vorig jaar) het veulen voor laten gaan.

Toen ik later de doordruk terug kreeg van de punten was ik heel blij maar ook verbaasd :Was ze echt zo goed?
Alks je als 3 jarige 70 punten haalt en een eerste premie op de nationale dan is de merrie dus model....

Hinke had 76 punten!!!!

Daarna Lottel opgezadeld terwijl Jacksel zich ging omkleden.
Lottie had er echt zin in Jacksel zat amper of hij ging alsvast naar het voorterein:) Hij wist precies waar ie mnoest zijn zo cute! Karin verviel echter een beetje in haar oude foutjes van vroeger, been eraf en vasthouden, lottie zijn hoofd ging dus heel hoog en de neus heel ver naar voren Extreme duivel
Karin maar even geholpen met losrijden en toen ging het en stuk beter tot ze de ring in moest.
ze liet de teugels wat te lang en lodewijk hobbelde het eerste rondje als een hele oude manege pony Scheve mond Even hard in een hoek gesist dat ze de teugels korter moest maken en zowaar bij karin gingen de knopjes weer werken.Lodewijk ging ook meteen aan het werk en tada het begon te lopen.
Ze liet een aantal keren een hele nette uitgestrekte draf zien. en toen de galop Lottie zijn sterke punt.
Nou dat ging dus echt heel netjes mooie grote sprongen en heel beheerst.
Zoals de Jury ook zei de galop was zo overtuigend :eerste plek dus!

karin gefeliciteerd!
Ik weet nog niet of ik hinke mee neem naar de nationale ik weet nu waar ze staat en volgend jaar gaan we voor model en stamboek opname.
Orbaldo gaat iig mee voor de zadelrubriek

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 12:32

Leuk ook een verslagje van jou kant. Heel erg gefeliciteerd met zo'n mooie resultaten.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 12:40

Hahahahaha. Kan me dat zo voorstellen. Karin een paar keer per week braaf met rijkleertjes naar Bathmen volledig in de veronderstelling dat jij dusdanig geblesseerd bent dat je niet kunt rijden Lachen.
En jij ondertussen aanwijzingen geven en kijken of je de combi een beetje wedstrijdklaar kunt maken Tong uitsteken.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 15:51

Wat super zeg, dat Hinke zulke punten kreeg! Gefeliciteerd!

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 17:35

WAt leuk!
Gefeliciterd!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 20:03

Leuk bedacht! Gefeliciteerd, jij en karin. Gaaf zeg!

juudje

Berichten: 155
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: best

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 20:23

gefeliciteerd kei netjes man die punten Haha!

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 20:29

*Neemt zich voor Kim onderuit te halen zodat ze nog vaker op lodewijk kan*