Mijn verzorgstertje met Red Bull

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
deedee19

Berichten: 7921
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Mijn verzorgstertje met Red Bull

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-03 13:53

Een erg leuk duo samen. Ze kennen elkaar pas een week maar het lijkt al veel langer zo goed gaat het tussen die twee. Vandaag ben ik met ze mee geweest op een ritje door Gennep. Eerst gingen we bij Arie (de eigenaar van Bella waar RB bij staat) door de straat rijden. Daar moesten we natuurlijk even stoppen (de foto's zijn een beetje licht maar dat komt omdat Maike's gezicht anders niet te zien was :@ )

Afbeelding
Afbeelding

Toen door naar de volgende "halte" Haha! Het huis van Maike. We moeten RB toch even aan haar ouders voorstellen niet waar? Maike reed gewoon met paard en al de tuin in, ach waarom ook niet Haha! Volgende keer beter bukken hè Maike? Zo hoog is jullie poortje nou ook weer niet Haha! Schijnheilig

Afbeelding
Afbeelding

Vervolgens ook nog even langs mijn nieuwe appartementje opgereden (geen foto's van) en toen weer lekker terug naar mijn autootje om af te zadelen.
Afbeelding

En Maike reed gewoon zonder zadel terug naar de wei. Hoezo RB heeft een dikke buik Schijnheilig Haha!
Afbeelding

En eenmaal terug bij de wei is niks zo lekker als met Bella je vriendinnetje lekker te kroelen Haha!
Afbeelding

Het was een heerlijke ochtend/middag *LOL*

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke


Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 14:05

Leuk als je zo gewoon met je (verzorg)pony in de tuin kan rijden!
Wij wouden samen met Anja(tjeuh) met Sarah der pony's naar ons huis komen (niet ver, hoor) om ze af te spuiten, waren ze gelijk droog wnn we in de wei kwamen, geen vuile dazen Tong uitsteken , hebben we toch maar niet gedaan ... Je had m'n ouders 's avond moeten horen ... 'heel onze gazon vernield, opgegeten!' 'al onze planten weg!' (ja duuh, alsof ze dat gaan eten Tong uitsteken )

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”


deedee19

Berichten: 7921
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-03 14:14

Haha nou Maike's ouders vonden het alleen maar leuk. Ze gingen ook fotootjes maken en zo Haha!

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

Sting

Berichten: 12851
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 15:23

Echt leuk!!! Fijn dat de ouders van haar het ook leuk vonden Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 bezoekers