dan toch nog: verslag Six Flags Belgium

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

dan toch nog: verslag Six Flags Belgium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-03 14:16

De dag begon voor mij met te laat opstaan en vervolgens nog op 7 minuten tijd een lunchpakket bij elkaar sprokkelen op de markt. Daarna de bus richting station genomen, en daar (on)geduldig op Lobke (Idra) gewacht.
Die kwam na een tijdje rustig aangekuierd...

Op de trein kon ze al meteen met mijn chaotische kant kennis maken: ik begon meteen mijn "smoskes" voor 's middags in elkaar te flansen. Ondertussen kon ik Lobke nog zoet houden met mijn fotoalbum Tong uitsteken

Aangekomen bij Six Flags kon de zoektocht naar Jola en Karolien (angelke, en niet angelleke, he Jola) beginnen. Ik zei nog tegen Lobke: "Jola vinden is echt niet moeilijk, die steekt letterlijk overal met kop en schouders bovenuit" , maar wat dacht je: Madame ZAT
An (Minne) was weer ns verloren gereden, en na een heeeeeeele tijd wachten op en ons ongerust gemaakt te hebben over Tessake en Sannieke, bleek dat deze twee binnen al prinsheerlijk op ons stonden te wachten

Maar goed, na nog een heel gepalaver aan de kassa, konden we dan toch eindelijk binnen, waar Jolanda meteen met Bugs Bunny op de foto moest. Jola: "eindelijk iemand van mijn lengte" , maar ik hoorde die fotograaf toch duidelijk in het Frans mompelen: "verdorie die is groot!" *LOL*

Natuurlijk moesten we meteen weer gaan "paardjerijden", de draaimolen werd ons eerste "slachtoffer". Ik kon toen nog halsbrekende toeren gaan uithalen op mijn rijdier om de rest op de foto te kunnen krijgen.
Vervolgens werd Jolanda onder rugzakken bedolven terwijl wij even gingen uitwaaien op de zweefmolen. Jammer genoeg konden we niet allemaal een blauw zitje bemachtigen Huilen

De rest wilde toen op het reuzenrad (nee danku), dus toen werd ik zielig en alleen achtergelaten Knipoog Echter niet voor lang, want ze kwamen al snel weer uit de rij.
Op naar de Weerwolf dan maar... Het wachten duurde niet overdreven lang, maar die tijd werd nuttig opgevuld met het nemen van foto's.
Eens in de Weerwolf heb ik geweten dat ik naast Jolanda zat, pfffffffft net een klein kind "mamaaaaaaaaaaaaa ik wil der uiiiiiiiiiiiit"
Onze magen zijn daar toen ergens achtergebleven, tenminste zo leek het wel, dus toen zijn we gaan eten om dat even uit te testen.
Terwijl An, Lobke, Karolien en Sannieke de Dalton Terror gingen uittesten (Jola mocht daar niet in wegens overschrijding max lengte), hebben Jola, Tessake en ik de botsautootjes onveilig gemaakt.
Terug bij de DT aangekomen bleek het net de anderen hun beurt te zijn, zodat Jola dat heeft kunnen filmen. En toen... was het ijsjestijd Haha!
Terwijl de rest nog bezig was met hun bovenmaatse ijsje naar binnen te werken, gingen Karolien en ik die ronddraaiende potten eens uitproberen. Later zijn we er nog eens in geweest met Jolanda (met haar knieën achter haar oren) en An erbij, en toen eindigden we allemaal bij Karolien op schoot *LOL*

Vervolgens werd het tijd voor de Sirocco, waar Jola en ik vriendelijk voor bedankten. Tijdens het wachten op de rest hebben we een kaarsje gebrand voor Dorine. Die hebben we dan later op een mooi plekje aan het water gezet.

De rijen werden overal veeeeeeeeeeel te lang, dus toen zijn we maar in de Calamity Jane geweest. Is een kleinere versie van de Weerwolf, en gelukkig was ook Jola's gegil in verhouding Extreme duivel

Daarna zijn we nog in dat ronddraaiend ding met die bakjes geweest (wie weet de naam nog?) en toen.... toen.... was het de beurt aan de Vampire...
Waar ook nu weer Jolanda niet in mocht (niet dat ze DAT erg vond Tong uitsteken ). De rij was verbazend genoeg (of misschien juist niet) erg kort en binnen de kortste keren vlogen we door de lucht.

We hebben dan nog de laatste rit van die dag met de zweefmolen mogen doen, en toen was het tijd voor cake (dankje Lobke ! ) en napraten.

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 16:18

Op de heenweg hadden Karolien en ik geen moeite om het park te vinden, op de terugweg hebben we de toeristische route genomen Clown (waar de borden Brussel gebleven waren, weet ik echt niet Verward )

Het was een hele gezellige dag! Haha!

Bij aankomst direkt met Bugs Bunny op de foto. (Die fotograaf mag blij zijn dat ik geen frans spreek Lips are sealed )
Afbeelding

En daarna direkt door naar de draaimolen:
Afbeelding

Op naar de volgende rit:
Afbeelding

Hoe bedoel je pakezel? Verward
Afbeelding

De ijs(jes) smaakten prima Vork
Afbeelding

Leentje en Angelke in de draaiende potten:
Afbeelding

Daar gingen ze, op weg naar de Vampire. Zou ik ze ooit nog terugzien? }>
Afbeelding

Daar ergens vliegen ze:
Afbeelding

En nog even nababbelen voordat we weer naar huis vertrekken:
Afbeelding

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 16:22

Bedankt Jolanda, dat je sommige foto's er niet opgezet hebt Haha!.
En bij de vampire zaten Leen, Lobke, An en ik in de 4 laatste stoeltjes Knipoog.

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 16:26

Angelke schreef:
Bedankt Jolanda, dat je sommige foto's er niet opgezet hebt .

Ik ben in een goeie bui! Knipoog Haha!

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 19:33

Wat een charmante foto staat er van mij weer op....

ankiexxx

Berichten: 3166
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: .~*hasselt*~.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 11:04

ik ben zo jaloers Tong uitsteken

leuke foto's ook

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 14:44

oo lijkt me zo fijn...! stom dat Tlove niet meekon, anders waren we beiden meegegaan. maar haar jumping was wel goed gelukt!!! heel mooi geschreven leentje!
Tlove en ik waren een paar dagen (een week ofzo) ervoor geweest ter compensatie, kwam me heel bekend voor vooral de wachtrijen... Boos! Knipoog
fijne dag zo te horen!!

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 19:44

Had me echt goed gamuseerd daar *LOL*

en oohja mensen sorry dat Sanne en ik al binne waren he, maar had jullie dus verkeerd begrepen mijn schult!!!

echt leuke foto's Lachen