hebben jullie dit ook wel eens ?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

hebben jullie dit ook wel eens ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-03 22:08

Ik had vandaag zón dag met San dat ik dacht van: "ik had je beter niet uit het land kunnen halen"'.
Als ik wat doe met hem, hetzij longeren, hetzij rijden sluit ik het altijd tevreden af. Maar vandaag
Gister was Sandor bij de tandarts geweest. Zijn wolfskiesjes zijn weggehaald. Gisteravond de tandarts nog gemaild maar ik kon hem in princiepe gewoon rijden. Ik had zelf zoiets van, nou dat mondje moeten we nog maar even laten rusten, en gister had hij al een vrije dag. Dan maar een dagje aan de longe aan het halster.
Normaal is hij dan lekker relaxed en laat zich lekker rondslingeren, en kan ik veel oefeningetjes doen die ik normaal bijgezet ook doe..
Vandaag dus niet Boos! We spraken echt elkaars taal niet Verward Hij russisch en ik ........... Nou het was een drama... gespannen lopen, opgefokt etc.. eigenlijk geen land mee te bezeilen.. Uiteindelijk ben ik maar gestopt. Heeft hij nog even met een vriendje langs de weg gestapt (ernaast)Sandor mee als het grote voorbeeld, die was n.l. al een aantal keren langs de weg geweest. Nou het paard dat nog verkeersmak moest worden was braver als Sandor.
Soms heb je van die avonden..............................

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 16:00

Leuk he, tuigers Tong uitsteken. Ik heb er ook zo een die ik sommige dagen het liefst door de plee zou trekken. Niets mee te beginnen. En zelf word je alleen maar nijdiger.

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 16:05

ik snap wat je bedoelt!

echt verschrikkelijk af en toe, dan word ik ook echt kwaad. Ik weet dat ze het kan, maar ze doet het niet. Ik stop dan ook hoor, mijn humeur is dan ook verziekt. Wel altijd achteraf een dikke knuffel geven he, anders is het ook zo zielig Lovers

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 16:05

Jammer, Volgende keer beter dan maar te hopen!

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 16:18

MirandaB schreef:
Zijn wolfskiesjes zijn gister weggehaald.

We spraken echt elkaars taal niet Verward Hij russisch en ik ............


Ik spreek vanaf vandaag russisch *LOL* Bij mij is gisteren mijn verstandskies getrokken en als ik een paard was zou ik ook maf gaan doen.

Sandor jongen, ik weet wat je meemaakt Ach gut Haha!

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-03 17:37

Vonnie84"]
[quote="MirandaB schreef:
Zijn wolfskiesjes zijn gister weggehaald.

We spraken echt elkaars taal niet Verward Hij russisch en ik ............


Ik spreek vanaf vandaag russisch *LOL* Bij mij is gisteren mijn verstandskies getrokken en als ik een paard was zou ik ook maf gaan doen.

Sandor jongen, ik weet wat je meemaakt Ach gut Haha!
[/quote]

ohhhh we gaan het dus voor mijn paard opnemen Knipoog Haha!
Ja je hebt wel een beetje gelijk..
Ga zo maar eens bij hem kijken, kijken of we weer lief kunnen zijn tegen elkaar Ach gut Lovers

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 17:50

Ja hoor, heel herkenbaar !
Mijn paard heeft een paar keer per jaar zo'n dag dat je er niks mee kunt beginnen.
Valt op zich nog best mee, hiervoor had ik er eentje die het een paar keer per week had Frusty
Op zo'n dag zou ik hem ook het liefst door de plee spoelen

Maar er is nog hoop hoor: meestal is die van mij de volgende dag dan extra lief, dus ik hoop maar dat het bij jou hetzelfde gaat.
Veel succes in elk geval, en als er niks helpt, dan stuur ik je wel een Porta Potti toe Knipoog Haha!

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-03 13:41

Gisteravond ging het iets beter.. maar meneer dacht nog steeds dat hij bepaalde wat we gingen doen.. Dus ik was nog niet helemaal gelukkig.. Maar vanmorgen heeft hij tijdens een buitenritje alles weer goed gemaakt. Haha!
Hij was zo super relaxed en ontspannen, niet schrikkerig, helemaal top !!
Toen het koppaard Bert ergens niet meer langs durfde (een man die stond te vissen) Heeel eng. Had San zoiets van doe niet zo moeilijk, dan ga ik toch . Ach gut .Geweldig Dus ik ben weer happy met mijn mannie Lovers