XTC in drankje in disco.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 

Olle

Berichten: 2724
Geregistreerd: 30-03-05

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 10:37

Jeetje echt niet fijn. ik heb het ook wel eens zien gebeuren in mijn plaatselijke discotheekje. Het is zeker geen fijn gezicht. Gaat het nu alweer wat beter met haar?

Tja die smileybende Haha! die was bij ons echt heel erg actief. Er was verder nooit iets van bekend, maarja.


Ciara87

Berichten: 173
Geregistreerd: 14-06-06
Woonplaats: Haelen

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 10:59

hoe gaat het nu met je vriendin? hoop dat alles goed komt met haar, naja is wel meteen een les voor de volgende keer, of je hand op je glas of meteen opdrinken en nooit drinken aan nemen van onbekenden (of "bekenden")

jah die smileybende, daar was ik echt niet blij mee mocht meteen niet meer uit van mijn ouders.

I Can And I Will. Watch me!

Douni

Berichten: 1940
Geregistreerd: 20-10-04
Woonplaats: Axel

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 11:01

Verschrikkelijk zeg.

Een jaar geleden had de zus van mn vriend ook zoiets, zij heeft twee dagen niet geslapen.
Ze is zelf dokter, dus kon redelijk rustig blijven en wist vrijwel snel wat er aan de hand was.

Ook een goede vriendin van mij heeft het een paar maanden geleden gehad tijdens een feest, ze was aan het praten met een gast en die bood haar wat te drinken aan, ze zag er niets verkeerds in, dus heeft het opgedronken.
Daar zat ook wat in, wat weten we niet, waarschijnlijk GHB.
Maar zij gebruikt vaker drugs, en vond het eerder grappig als vervelend.

Maar als je drugs niet kent en je weet dat je het hebt ingenomen, is het natuurlijk heel wat anders, lijkt me ontzettend eng.
Je weet immers niet wat er met je gebeurd.

Diva

milo

Berichten: 4914
Geregistreerd: 26-11-04
Woonplaats: Lelystad

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 12:24

smiley bende is zover ik het weet een broodje aap verhaal.

niet dan?

I remember searching for the perfect words

Olle

Berichten: 2724
Geregistreerd: 30-03-05

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 12:28

milo schreef:
smiley bende is zover ik het weet een broodje aap verhaal.

niet dan?


Haha dat bedoelde ze ook, een sensatieverhaal Haha!

Ciara87

Berichten: 173
Geregistreerd: 14-06-06
Woonplaats: Haelen

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 12:28

ja dacht het wel, ik heb anders nog nooit een "slachtoffer" ontmoet en die zouden hier als je alles moet geloven bij de bosje neer moeten vallen.

I Can And I Will. Watch me!

Anoniem

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 12:31

hebben ze ook bij mijn broer gedaan, die kreeg ook waanbeelden enz, het gebeurde wel vaker daar, mn broer is er ook goed ziek van geweest, is niet niks..

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 16:35

Is vast geen XTC maar MDMA Ja
Heb altijd van huis uit mee gekregen nooit drankjes van een ander aan te nemen.
Ik heb wel veel geprobeerd in me leven dus weet wel waar ik over praat Bloos .
een goede les voor volgende keer hoop ik ?
Sterkte Ach gut

Extensions voor paarden!

Boktpony
Berichten: 10128
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Ergens in Gelderland!

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 19:07

MOHGirl schreef:
Is vast geen XTC maar MDMA Ja

zoiets dacht ik ook al!


hoe gaat het trouwens met het meisje in kwestie??

MelOdYs_Star
Berichten: 2654
Geregistreerd: 20-08-06

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 19:10

Het kan wel XTC geweest zijn, en gesneden XTC bestaat wel. Als het XTC was geweest en het was de eerste keer, dan kan zoiets. 2 tot 4 dagen duren. Succes met haar

Anoniem

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 20:21

MOHGirl schreef:
Is vast geen XTC maar MDMA Ja
Heb altijd van huis uit mee gekregen nooit drankjes van een ander aan te nemen.
Ik heb wel veel geprobeerd in me leven dus weet wel waar ik over praat Bloos .
een goede les voor volgende keer hoop ik ?
Sterkte Ach gut



je hoeft het ook niet persee aan te nemen, mn broer stond te praten en heeft waarschijnlijk zn rug naar het drankje gedraaid, en floep niemand die t ziet Knipoog

Anoniem

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 21:24

Rianneke schreef:
ik vind het een beetje een appart verhaal als ik het mag zeggen Bloos
heb namelijk nog nooit gehoord dat ze xtc in het drinken van iemand hebben gedaan en ik ga al 5 jaar naar grote feesten waar dus drugsgebruik is...
hoe snel het uitgewerkt is verschilt per persoon en hoeveel ze op heeft... in dit geval weet je dat niet dus dan is het afwachten...
veel beterschap voor je vriendin igg! snap best dat het gewoon k*t is Ach gut

Op welke planeet leef jij?

MelOdYs_Star
Berichten: 2654
Geregistreerd: 20-08-06

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 23:55

MOHGirl schreef:
Ik heb wel veel geprobeerd in me leven dus weet wel waar ik over praat Bloos .



Als je weet waar je over praat, dan zou je dus ook weten, dat dit wel een gevolg van XTC kan zijn. Ook al is het een pil. Ik heb zelf namelijk 4 jaar lang heroïne, XTC en Cocaïne gebruikt, *overigens niet voor mijn lol* maar bij de eerste keer van een drug, kan dit dus wel een gevolg zijn.

Paardennamen
Berichten: 2124
Geregistreerd: 30-10-04

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 08:49

Ik was een keer op een feest op een militaire basis. Het was supergezellig en ik had er twee bacootjes op. Halverwege de tweede sloeg iemand per ongeluk mijn kettinkje kapot, waardoor we moesten zoeken naar het hangertje. Uiteindelijk gevonden en vrijwel direct daarna gingen we naar de kantine om nog wat na te praten en te wachten totdat mijn trein zo gaan. Ik nam nog een paar slokjes van mijn baco en ging mee. Het was ongeveer een kilometer lopen en ik voelde me steeds meer wegzakken. Eerst was het nog het gevoel van gewoon flink aangeschoten te zijn, maar het werd steeds erger. Ik heb mezelf naar de wc weten te krijgen en ben op de wc gaan zitten. Ik weet dat ik mezelf weg voelde zakken en ik weet dat ik voorover ben gevallen. Ik weet niet hoe lang ik daar gelegen heb en ik weet ook niet dat ze de deur open gebroken hebben. Ik weet dat ze me eruit gehaald hebben en dat ik totaal geen controle over mijn lichaam had. Ik weet dat ze een jas over mee heengegooid hebben en ik heb een jongen ondergekotst. Ik heb gegild dat ik niet dood wilde gaan en dat ik naar het ziekenhuis wilde. Ze hebben me in de auto gezet en naar het ziekenhuis gebracht. Ik weet dat ik daar geweest ben, want ik herinner me witte bedden en witte jassen. De dokter heeft gezegd dat ik gewoon dronken was, maar degene die bij me waren zeiden dat dit normaal was. De dokter heeft me weer weggestuurd en ze hebben me weer meegenomen. Ondertussen waren mijn ouders gealarmeerd en die van mijn toenmalige vriend ook. Mijn vader zei in eerste instantie dat het mijn eigen schuld was omdat hij dacht dat ik gewoon dronken was. Na nog een keer gebeld te hebben, besloten ze mij daar te laten slapen. Ik weet dat ik nog even in de kantine heb gezeten, hoe lang dat weet ik niet. Ik vermoed dat ze toen een slaapplaats geregeld hebben. Ik weet dat ze me naar een kamer gebracht hebben, wel moest ik aan twee kanten vastgehouden worden want ik zakte zo door mijn benen heen. De jongens die me vasthielden hebben me naar de kamer gebracht en zijn daarna weg gegaan. Een meisje heeft me uit mijn kleren geholpen, in eerste instantie mocht ze me niet eens aanraken van mij. Ik werd om 6 uur wakker met bonkend hart en was zeer helder. Ik heb niet meer geslapen en was nog steeds doodsbang. Ik kon een nummer bellen en dat heb ik ook gedaan. Die persoon is naar mij toegekomen, toen die er was, ben ik gaan douchen. Ik durfde dat niet te doen, terwijl er niemand was. Ik ben thuisgebracht en daar ben ik nog eens uitgebreid onder de douche gegaan en ben naar bed gegaan om nog wat te slapen. Ik heb er nog een week of 2 last van gehouden, onder andere verminderd concentratievermogen en niet alleen willen zijn. Ik heb nooit meer baco gedronken.

Zoek je een leuke naam voor je paard? Kijk dan snel op www.paardennamen.nl!

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 19:44

MelOdYs_Star schreef:
MOHGirl schreef:
Ik heb wel veel geprobeerd in me leven dus weet wel waar ik over praat Bloos .



Als je weet waar je over praat, dan zou je dus ook weten, dat dit wel een gevolg van XTC kan zijn. Ook al is het een pil. Ik heb zelf namelijk 4 jaar lang heroïne, XTC en Cocaïne gebruikt, *overigens niet voor mijn lol* maar bij de eerste keer van een drug, kan dit dus wel een gevolg zijn.



En gevolg van XTC? Tuurlijk, maar het lijkt me stug dat je XTC gaat lopen versnijden terwijl je van MDMA hetzelfde effect krijgt, en dat zo te krijgen is.
Het lijkt mij gewoon logischer dat het MDMA is, en ze zal er zoizo goed ziek van geweest zijn, en daarom een les om nooit drinken van een ander aan te pakken waardoor je minder risico loopt, en idd, ze kunnen het ook zo sneaky in je drinken gooien, maar dat hou je toch, zijn gewoon kakkerlakken.
xxx

Extensions voor paarden!

Kipje39
Berichten: 3868
Geregistreerd: 03-02-05

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 20:30

Als je weet waar je over praat, dan zou je dus ook weten, dat dit wel een gevolg van XTC kan zijn. Ook al is het een pil. Ik heb zelf namelijk 4 jaar lang heroïne, XTC en Cocaïne gebruikt, *overigens niet voor mijn lol* maar bij de eerste keer van een drug, kan dit dus wel een gevolg zijn.
[/quote]


En gevolg van XTC? Tuurlijk, maar het lijkt me stug dat je XTC gaat lopen versnijden terwijl je van MDMA hetzelfde effect krijgt, en dat zo te krijgen is.
Het lijkt mij gewoon logischer dat het MDMA is, en ze zal er zoizo goed ziek van geweest zijn, en daarom een les om nooit drinken van een ander aan te pakken waardoor je minder risico loopt, en idd, ze kunnen het ook zo sneaky in je drinken gooien, maar dat hou je toch, zijn gewoon kakkerlakken.
xxx
[/quote]


van elke drug kan een niet gebruiker goed ziek worden...
een pil versnijden lijkt mij geen pretje om te doen, waarom geen speed erin gooien of MDMA als dat zo vele malen makkelijker is.
Zowel XTC en Speed schuimen als hell als je dat in koolzuurhoudende drankjes gooit..
MDMA zit trouwens ook in verschillende XTC pilletjes... niet in allemaal geloof ik maar wel in de gene die ik altijd had..
maar is MDMA poeder of vloeibaar ik heb nml nog nooit van alleen MDMA gehoord...

peach2001

Berichten: 4254
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Almelo

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 11:15

Ik kan me herrinneren dat ik een drankje opdronk, halverwege het drankje stopt mijn geheugen en pas de volgende ochtend gaat het verder. De hele nacht is 1 groot zwart gat... De barman had tijdens het maken van mijn drankje zijn rug naar me toegekeerd... Achteraf heel opvallend, maar op dat moment verwacht je dat niet en zie je het ook niet...
Van het moment dat ze aan je drankje beginnen tot het moment dat je glas leeg is moet je het in de gaten houden, maar dat lukt bijna niet.

https://gofund.me/5569a4bb Taylor heeft een hartoperatie nodig

bloempie186

Berichten: 2152
Geregistreerd: 17-10-03

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 11:29

welke discotheek was dit?? ik kom namelijk ook vaak in zaandam!!

en hoe gaat t nu met je vriendin?

miss_nadine

Berichten: 1416
Geregistreerd: 29-05-05

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 12:41

Pff kan me voorstellen dan ze geschrokken is! Ik heb zelf lange tijd XTC geslikt en kan me goed voorstellen dat je ziek word en in paniek raakt als je nooit drugs gebruikt.
Gaat alles weer een beetje goed met haar?

Boktpony
Berichten: 10128
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Ergens in Gelderland!

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 18:35

Roseane schreef:

Op welke planeet leef jij?
[/quote]
blijkbaar op een andere als jou Clown maar als je het hele topic door leest snap je het msschien een beetje Knipoog

en mog-girl ik ga mee met jou verhaal! pillen versnijden lijkt mij echt k-u-twerk en mdma kan je ook zo krijgen!

mdma zit trouwens in de meeste xtc-pillen ja! daarom zeggen ze dan snel xtc terwijl dat juist DE pillen zijn...en pillen in drinken gooien heb ik nog nooit gehoord! is altijd poeder of vloeibare zooi wat ze je geven dan want pillen zakken eerst naar de bodem en duurt veel langer voor dat het oplost Knipoog

Maar nogmaals de vraag aan de TS hoe is het met het meisje?

Boktpony
Berichten: 10128
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Ergens in Gelderland!

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 18:35

Rianneke schreef:
Op welke planeet leef jij?

blijkbaar op een andere als jou Clown maar als je het hele topic door leest snap je het msschien een beetje Knipoog

en mog-girl ik ga mee met jou verhaal! pillen versnijden lijkt mij echt k-u-twerk en mdma kan je ook zo krijgen!

mdma zit trouwens in de meeste xtc-pillen ja! daarom zeggen ze dan snel xtc terwijl dat juist DE pillen zijn...en pillen in drinken gooien heb ik nog nooit gehoord! is altijd poeder of vloeibare zooi wat ze je geven dan want pillen zakken eerst naar de bodem en duurt veel langer voor dat het oplost Knipoog

Maar nogmaals de vraag aan de TS hoe is het met het meisje?
[/quote]

freaky

Berichten: 638
Geregistreerd: 15-03-04

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 18:41

Ik ben wel heel erg benieuwd in welke vip-ruimte jij hebt gezeten. Ken namelijk geen discotheek met een vipruimte in zdam.......

God schiep de kat, zodat de mens een tijger heeft die hij kan aaien!

Boktpony
Berichten: 10128
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Ergens in Gelderland!

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 18:44

vipruimtes zijn vrij breed he! soms is het hoge ding in de hemkade ook vip Clown

mirl
Berichten: 211
Geregistreerd: 13-07-05

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 19:08

[/quote]
Ik weet ook niet of ze het nou in haar tequila heeft gehad, of in haar glas water toen ze aan het overgeven was.

.[/quote]

het kan niet dat het in haar glas water zat want dan had ze het er meteen weer uitgegooit en had het niet kunnen inwerken, dus ze moet het eerder op de avond hebben gehad. Gelukkig dat het weer wat beter met der gaat!! wens der maar sterkte!!

c_alsemgeest

Berichten: 20569
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 22:04

hmmmzzz.... MDMA is iets wat je echt wel zou proeven. Mits het in een keer achterover wordt gegooid met een shooter of tiquila... Wanneer je het in je 'normale' drankje krijgt gegooid lijkt het me wel dat je iets ervan proeft Haha!
Ook is de combi xtc - overgeven mij niet bekend... was het geen GHB?

Een xtc pil in een drankje/mixje gaat trouwens schuimen... dus dat lijkt mij ook sterk Haha!

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 92Michelle, AmenteC, Anoukjuuuhh, Aukelizzy, Bindy73, BritHittepit, claudtje, Fair, Leukertje, RianneH, SusanH, Zebrastreep en 30 bezoekers