In het Vliegtuig of niet??¿¿??

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Escha

Berichten: 18779
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: Londen

In het Vliegtuig of niet??¿¿??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-03 09:35

Hoi,
Als ik in een vliegtuig of helicopter ga krijg ik een pony/paard.
Maar 1 probleem ik ben als de dood voor het vliegtuig.
MAar ik wil het wel graag!
Moet ik nou wel of niet gaan?????


Tenminste willen jullie me aanmoedigen???¿¿???

                    You are the only one I love and you got ripped out of my life...


    denz

    Berichten: 3103
    Geregistreerd: 29-05-02
    Woonplaats: brielle

    Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 09:44

    Gewoon gaan... als je er eenmaal inzit is er niks meer aan, echt waar!

    Ik ben zelf ook niet gek van vliegtuigen, maar als ik er eenmaal inzit valt het wel mee Lachen


    Elles

    Berichten: 22816
    Geregistreerd: 14-06-01
    Woonplaats: Flevoland

    Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 09:47

    Gaan jullie op vakantie of zo? Of is er iemand die zoveel geld ervoor over heeft om een vliegticket (of nog veel duurder: een helicoptervlucht) voor je wil betalen én dan ook nog eens een pony wil kopen? Raar verhaal... ik geloof er niks van.

    vikki

    Berichten: 14286
    Geregistreerd: 21-02-01

    Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 09:53

    Dan kies je toch voor een helicoptertochtje van 5 minuten... Haha! En tsja... ik vind vliegen ook vreselijk... maar ik heb mijn ware liefde gevonden... en laat hij nou net in Australie wonen Frusty ...lol... dus ik heb in april 21,5 uur (enkele reis) in het vliegtuig gezeten... en hoe vaker ik vlieg hoe meer ik het wel mee vind vallen hoor Lachen. Ik ben in september trouwens ook (beladen met flink wat zenuwen) naar Texas gevlogen naar een vriendin van me... kortom, leuke vrienden en mijn vriend geven mij de motivatie on toch te vliegen hoor... zo kom je nog eens ergens he Je kan ook naar London vliegen, niet zo duur, duurt maar 50 minuten en omdat da vlucht zo kort is ga je ook niet tot maximale hoogte meen ik... Kortom, heel veel succes! En oh... als jij betaalt wil ik best wel mee om je hand vast te houden hoor *lol* Knipoog Succes en laat het ons weten als je er voor gaat he... maar als je je goed voorbereid (in mijn geval: otrivin mee om mijn luchtwegen vrij te houden omdat mijn trommelvliezen anders scheuren door de druk...dat maakt het vliegen echt beduidend minder leuk... een goed boek, discman, foto's van mijn paardjes en vooral niet vergeten diep adem te halen...bij het opstijgen ga ik altijd een innerlijk gesprekje met mezelf aan om mijn aandacht af te leiden Haha! help echt...)

    Jacksel

    Berichten: 5129
    Geregistreerd: 03-07-02
    Woonplaats: Leusden

    Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 10:43

    Gewoon flink gapen met opstijgen en dalen doet ook wonderen Haha! Enne vliegen is echt niet eng, voelt precies hetzelfde als een busritje...

    On and on the rain will fall, like tears from the stars...
    When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

    Cowgirl

    Berichten: 23721
    Geregistreerd: 04-03-01
    Woonplaats: Drenthe

    Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 10:46

    Citaat:
    voelt precies hetzelfde als een busritje...


    Ja als eerst dat vervelende opstijgen hebt gehad Haha!
    Ik vind dat nog steeds een heel raar gevoel.

    ' On bended knee is no way to be free'
    Peter R de Vries.

    Marleen_

    Berichten: 3576
    Geregistreerd: 06-04-03
    Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

    Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 10:50

    joh ik was eerst ook bang en maar er is echt werkelijk niks engs aan. gewoon gaan en wedden dat je nog bere interresant in dat ding vind. je kijk je ogen uit, tenminste dat deed ik, vond het wel super, alleen moest de eerste keer wel gelijk 11 uur in het vliegtuig zitten, en das ff iets minder haha! je hebt haast geen beenruimte, echt pijnlijk voor je knieen!

    Black Boy is mijn nieuwe vriendje en liefde <3

    Tin
    Berichten: 3715
    Geregistreerd: 29-04-02

    Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 10:51

    Vliegen is leuk!!!
    Toen ik voor het eerst vloog vondt ik het dood eng..maar daarna vondt ik het echt superleuk!
    Ik kijk ook uit naar de kerstvakantie want dan gaan we weer vliegen Haha!
    Gewoon gaan joh! gewoon tijdens het opstijgen een praatje maken met je buurman of buurvrouw dan ben je afgeleid...

    Vonnie84

    Berichten: 6589
    Geregistreerd: 16-03-03

    Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 10:56

    Waar ben je bang voor dan?

    [RT-HAW] Supergave rijfoto's van Rongo (AdB manier)
    Waarom denkt iedereen dat door die kop maar omlaag te trekken, die rug gelijk ontspant?
    Wie een paard zoekt zonder gebreken, kan beter te voet gaan.
    Als je twijfelt, doe dan wat het vriendelijkste is.

    xxappiexx

    Berichten: 5505
    Geregistreerd: 19-07-02

    Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 11:34

    Vliegen is echt kei gaaf, dit jaar gaan we voor de 3de keer.
    Ons mam scheet ook altijd 7 kleuren stront als ze moest vliegen maar na 1x vond ze het al minder eng.
    Het opstijgen is best leuk, alleen krijg je wel een beetje een raar gevoel in je buik maar da's alweer best snel weg.
    Weet je wat het makkelijkste is? gewoon tegen jezelf zeggen, kom we gaan ff in dat vliegtuig en straks is alles alweer voorbij, gewoon je verstand op 0 zetten en doen wat er moet gebeuren!
    Deed ik ook altijd bij gekke 8banen (was ik bang voor, sinds six flags niet meer)
    Vraagje: waar ga je dan eigenlijk heen?

    Greggie

    Berichten: 160
    Geregistreerd: 05-03-03
    Woonplaats: Zevenaar

    Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 11:58

    Gewoon doen joh dat vliegen. Ik zou het alleen wel in een vliegtuig doen en niet in een helikopter. Dat laatste vond ik in ieder geval enger dan het vliegtuig.

    Deze dag is de eerste dag van de rest van mijn leven.

    Banjer
    Lid Nieuwsredactie

    Berichten: 48201
    Geregistreerd: 09-06-02
    Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

    Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 12:25

    2 slaappilletjes nemen voor je instapt en je merkt er niks van... Haha!:D
    dat zeggen ze ook tegen mij.... Haha!

    Cupid
    Berichten: 678
    Geregistreerd: 26-04-03

    Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 12:59

    In het gemiddelde pretpark hebben ze vast wel een paar vliegtuigjes (bij de draaimolen ofzo) *LOL*. Misschien telt dat ook! En anders toch maar het vliegtuig in. 't valt best mee, ga gewoon in het vliegtuig vast bedenken wat voor een paard je precies wilt.

    Eadem mutata resurgo.

    Escha

    Berichten: 18779
    Geregistreerd: 17-09-02
    Woonplaats: Londen

    Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-03 14:02

    Tnx voor jullie aanmoedegingen ik denk dat ik wel ga een rondvluchtje over een stad ofzo!!
    En dat van mijn pa is echt waar dus!!

                      You are the only one I love and you got ripped out of my life...

      Escha

      Berichten: 18779
      Geregistreerd: 17-09-02
      Woonplaats: Londen

      Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-03 14:06

      of toch op vakantie!!;)
      Ik ga dit zomer nie op vakantie Boos!

                        You are the only one I love and you got ripped out of my life...

        gabyfedde

        Berichten: 11895
        Geregistreerd: 17-11-02
        Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

        Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 14:08

        Waarom zou je er bang van zijn als je nog nooit hebt gevlogen?????
        Vliegen is hardstikke leuk (vooral bij het raampje!), en er staat wel iets heel leuks tegenover! Gewoon doen!

        Don't dream your life, live your dreams!

        Sylhouet

        Berichten: 4532
        Geregistreerd: 17-06-03
        Woonplaats: Vierhouten

        Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 14:27

        Hoi, ik durfde ook nooit te vliegen, maar ben vorig jaar toch gegaan, gewoon een vakantie geboekt en tja, dan moet je wel he...
        Hadden we ook nog een enorm slechte heenvlucht met veel turbulentie, dus ik had gelijk een ware vuurdoop. Terugvlucht ging "normaal' en dan is het echt net of je in een bus zit (maar dan met mooier uitzicht Knipoog ). Alleen dat opstijgen vind ik niks, maar als je gewoon voor je uit blijft kijken of in een boekje (maar -in mijn geval- dus vooral niet uit het raampje) zit je binnen paar minuutjes boven de wolken en is het niet meer " eng" maar juist leuk!
        Al met al viel het me echt voor de volle 100% mee, en over 2 weekjes vlieg ik opnieuw, dit keer naar Tunesie.
        En bedenk dit: het vliegtuig is een van de veiligste vervoersmiddelen die er zijn! In de auto (waar ik dagelijks gewoon instap) loop je al meer risico... 't valt echt mee, gewoon doen dus, al was het maar omdat je dan voortaan ook naar mooie vakantiebestemmingen kunt en veel meer van de wereld kunt zien... Dat je dan ook nog een paard krijgt, is natuurlijk helemaal geweldig, ik zou geen seconde meer twijfelen!! Succes he

        Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

        Koortje
        Berichten: 5346
        Geregistreerd: 26-12-02
        Woonplaats: Rooi

        Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 20:43

        Vliegen is leueueuueuek!!!!!! Als ik op vakantie ga, heb ik vaak het meeste zin in het vliegen! Vooral juist het opstijgen en landen, schitterend! Dat geeft juist echt een kick vind ik!
        Toen we naar Turkije gingen, vond Anouk het ook zo eng, en ik zat met mn neus tegen het raampje. Gaaf! Daar landen was ook schitterend, al die lichtjes die langzaam dichterbij komen!

        Als je echt bang bent het volgende niet lezen:

        Op de terugweg was het opstijgen al wat gammel. Met moeite kwam die kist de lucht in, het was echt een soort zigzag opstijgen, en na veel bochtjes en draaien en toen dalen stijgen dalen stijgen (kon je op het schermpje zien, hoogte werd continu aangegeven). De landing was echt heel spannend! Hij heeft eerst wat rondjes boven Eindhoven gemaakt. Toen daalden we, en in een keer weer keirecht omhoog. Nog een paar rondjes (had ondertussen al 2 keer de Ikea bij Son gezien!), en toen in een keer weer snel naar beneden. Dwars door een stortbui heen (wat een herrie was dat!), en toen heeeeel vlak over de snelweg en bomen, zo laag dat ik het zelfs een beetje griezelig ging vinden. Toen we op de landingsbaan aankwamen maakt hij nog een mega aquaplanning, om vervolgens na wat gestuiter keihard op de rem te gaan, de stoom kwam van de banden (ik zat bij de vleugel)!! Ik zat helemaal te kicken, bijna als enige in dat vliegtuig (iedereen zag in een keer wat pips en wit om de neus, hahahaha!!) Echt super gaaf! Raar he, hoe enger hoe leuker ik het vindt!

        loulou

        Berichten: 14805
        Geregistreerd: 12-09-01
        Woonplaats: heesch (brabant)

        Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 22:24

        van wie krijg je het paard dan? Lachen
        ik zou best ff in een vliegtuig stappen als ik dan een paard zou krijgen, al houd ik niet zo van vliegen.
        en krijg je wel een echt paard? straks krijg je een barbiepaard ofzo Haha!

        Kais

        Berichten: 5139
        Geregistreerd: 29-05-02
        Woonplaats: Hell

        Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 22:59

        Tsssk, ik zou honderd keer gaan vliegen als ik dan 'n paard zou krijgen Tong uitsteken

        It never eats, it never sleeps, it never stops...


        Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

        Wie is er online

        Gebruikers op dit forum: DemiSisa, Jet, Lucia88, marit1999, Mark0919, Myrthe_bz, sterregoud, Typhoon en 41 bezoekers