Barokke wedstrijd in Reusel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gillian

Berichten: 4415
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Barokke wedstrijd in Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-03 22:15

vandaag was er in Reusel een wedstrijd voor barokke paarden.
omdat ik al een poos niet ben weggeweest ivm vogelpest, en volgende week m'n 1e selectiewedstrijd voor Kootwijk is, heb ik vandaag maar meegedaan.
was voor mij de 1e echte buitenwedstrijd....
de 1e proef was in een ring alleen maar "afgezet" met de letter bordjes.
aangezien ik altijd binnen heb gereden, was dit best wel moeilijk voor ons Haha!
1 bordje konden we bijna niet meer ontwijken dus moest ik er wel buitenom Schijnheilig verder was het voor mijn gevoel nogal slingerend
de 2e proef was wel afgezet met witte hekjes(gelukkig )
en naar mijn gevoel ging dat dus 10 keer beter.
na een tijdje wachten en de rest bekijken was dan eindelijk de prijsuitreiking.
helemaal onverwacht was ik in de 1e proef 1e met 174 pnt, en de 2e proef was ik 2e met 172 pnt!! 4 winstpunten dus!!!
en omdat ik de meeste aantal punten van 2 proeven had in de B, kreeg ik een heel leuk paardenbeeldje extra!
thuis heb ik de video nog eens bekeken en eigenlijk zag het er niet zo rommelig uit als dat het aanvoelde Verward
op naar Helden-Panningen volgend weekend!!!!
toedeledoki
gillian

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!


annemieke21

Berichten: 1139
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 23:32

Netjes hoor, lekker 4 winstpunten.
Is het trouwens normaal dat je met de B al met hoedje rijd? Persoonlijk vind ik dat maar niks. Vanaf de Z vind ik dat ook pas mooi. (Je moet het uiteraard zelf weten en ik val je er ook niet op aan hoor)

Wat ik hoorde was dat er in het zuiden van het land dit normaler is dan bij ons in het noorden.
Her kijken ze je raar aan als je in de B of L met een hoedje rijd. Ik kijk er ook raar tegen aan. Een hoedje vind ik ook passen bij de hogere dressuur.
Misschien ben ik de enige die er zo over denkt maar be wel benieuwd wat jullie ervan vinden.

Je friesje loopt wel erg netjes!!

IM BACK!!!!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 23:32

leuk dat het zo goed ging!ik wild enog komen kijken maar moest vandaag helpen bij het Tuigpaarden concours in Hoogeloon

ff een heeeele andere vraag, heb je toevallig ooit bij joke in Veldhoven gereden?

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 23:40

Renske20 schreef:
ff een heeeele andere vraag, heb je toevallig ooit bij joke in Veldhoven gereden?


Ja, daar hebben gillian en ik gereden Hoezo?

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal
nieuwe foto's in profiel
[RIJ-ITP] Winnie 7 weken ohz

gillian

Berichten: 4415
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-03 23:43

Citaat:
ff een heeeele andere vraag, heb je toevallig ooit bij joke in Veldhoven gereden?

ja, daar ken ik jou ook van!!
ik heb daar zo'n 8 jaar gereden Haha!

Citaat:
Is het trouwens normaal dat je met de B al met hoedje rijd? Persoonlijk vind ik dat maar niks. Vanaf de Z vind ik dat ook pas mooi. (Je moet het uiteraard zelf weten en ik val je er ook niet op aan hoor)

Wat ik hoorde was dat er in het zuiden van het land dit normaler is dan bij ons in het noorden.
Her kijken ze je raar aan als je in de B of L met een hoedje rijd. Ik kijk er ook raar tegen aan. Een hoedje vind ik ook passen bij de hogere dressuur.
Misschien ben ik de enige die er zo over denkt maar be wel benieuwd wat jullie ervan vinden.


ik vind een hoedje veel mooier als een cap.
ok een cap in natuurlijk veel veiliger, maar mijn paard is 15 jaar oud, heeft de nodige wedstrijdervaring, doet geen pas verkeerd, en ik rijdt nooit met cap op hem.
toedeledoki
gillian[/code]

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 23:44

ik dacht het al!en toen ik las dat je zusje jennifer heet wist ik t eigebnlijk wel zeker!! wat leuk dat je nu ook een eigen paard hebt!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

annemieke21

Berichten: 1139
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 23:47

Ik bedoel ook niet dat het niet mooier of veiliger is hoor. Ik reed ook gewoon met cap omdat het moest op wedstrijden Knipoog
Maar hier (in het noorden) wordt het gezien als uit de hoogte..zo van "kijk mij".

Het is wel mooier dan cap maar vind het persoonlijk een beetje truttig om met de B al te rijden met cap.

Maar je moet met zelf weten joh, het maakt mij niks uit. Bedoel er ook niks mee dat jij wel een hoedje draagt hoor Lachen Het staat je goed Knipoog

IM BACK!!!!


gillian

Berichten: 4415
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-03 23:57

ik vind zelf niet echt dat ik truttig doe met mn hoedje Haha!
af en toe heb ik zelf wel zoiets van: oh iedereen rijdt met cap, kom ik weer aan met mn hoedje Scheve mond
maar ja, als ik dan de foto's of de video terug zie, vind ik het toch wel heel verzorgd staan.
als oeds nou 12 jaar jonger was geweest, had ik waarschijlijk wel met cap gereden Haha! gewoon uit veiligheid, al die gekke bokkesprongen die die jonge guppen kunnen maken Scheve mond slik Scheve mond
toedeledoki
gillian

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!

PascalB

Berichten: 1793
Geregistreerd: 06-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 00:18

Ik rij zelf geen wedstrijden , maar vindt het ook mooi/netjes staan. maakt het geheel af (heb niets tegen een cap)

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 01:37

ik vind een hoedje ook veel mooier staan, maakt het plaatje helemaal compleet!

maar ik ben altijd lid geweest van de NKB en die rijden pas in de Z met een hoedje, dus is het een gewoonte om t/m de M2 meteen cap te rijden, dus nog ff wachten tot ik Z1 ben en dan komt er een heel mooi hoedje!

de mensen in Brabant die bij de oude NBVR zaten, reden wel al vanaf de B met een hoedje, en die doen dat nu nogsteeds

ik heb er nix tegen hoor, maar ik heb voor mezelf besloten dat ik een hoedje opzet zodra ik Z1 ga starten(en dan weer een tijd later een stang&trens hoofdstel, maar eerst maar eens met een gewoon bit een goede Z1 proef kunnen rijden, dan ondertussen thuis oefenen met stang&trens want dat wordt denk ik nog wel ff moeilijk!)

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 bezoekers